اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990729471049754

جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه پتروشیمی شهید تندگویان بر اساس مدل TEM1000

کد: 13990729471049754

https://bit.ly/35MFHOG

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در تاریخ 27 مهر برگزار شد.

جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه پتروشیمی شهید تندگویان بر اساس مدل TEM1000
جلسه بررسی نتایج ارزیابی سالیانه پتروشیمی شهید تندگویان بر اساس مدل TEM1000

دومین دوره ارزیابی تعالی سازمانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در تاریخ ۹۹/۰۷/۲۷ برگزار شد.

در این مرحله کلیه فرایند های شرکت در ۱۳ بعد بر اساس مدل تعالی سازمانی TEM1000 مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج این دوره نشان می دهد که توانمندی فرایندی شرکت نسبت به دوره قبل که دوسال پیش انجام شد، بیش از ۲۱ درصد رشد داشته است. با توجه به موفقیت شرکت در کسب این نتایج و عبور از حد نصاب  مدل، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به مرحله دوم ارزیابی  براساس مدل TEM1000 راه یافت. 
طبق روال دوره قبل نتایج ارزیابی این دوره نیز توسط تیم ارائه شرکت تکچی شامل آقای حسینی، خانم زیرک ساز و آقای خوش کنار در جلسه ای با حضور مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس آقای ربیعی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان آقای قاسمی شهری، معاونت برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس جناب آقای طاهری، مدیریت سیستم‌های مدیریت و آی تی هلدینگ خلیج فارس  خانم میراب زاده، و تنی چند ازکارشناسان محترم شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و هلدینگ خلیج فارس ارائه شد.
در این جلسه علاوه بر بررسی نتایج ارزیابی این شرکت، برنامه های شرکت برای ادامه مسیر بر اساس مدل تعالی سازمانی TEM1000 مورد تاکید مدیریت هلدینگ خلیج فارس و مدیریت شرکت پتروشیمی شهید تندگویان قرار گرفت.
در مرحله دوم ارزیابی بر اساس این مدل، نتایج شرکت از ۵ منظر کارکنان، مشتریان، سهامداران، جامعه و سازمان مورد بررسی قرار می گیرد. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته