کد: 139908064718415410

جراحی زیبایی بینی توسط برترین پزشکان زیبایی و جراحی پلاستیک مشهد

کد: 139908064718415410

https://bit.ly/35MdRSk

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر قصد جراحی بینی خود را دارید، ابتدا باید پزشک متبحر و با تجربه پیدا کنید. یکی از سایت هایی که به صورت تخصصی روی جراحی بینی کار می کند سلامتی بدون مرز است که به مرکز جراحی بینی مشهد شناخته شده است.

جراحی زیبایی بینی توسط برترین پزشکان زیبایی و جراحی پلاستیک مشهد
جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های انتخابی امروزه است. افراد ممکن است به چندین دلیل انتخاب کنند که این روش خاص را انجام دهند و یکی از این ها می تواند دلایل پزشکی باشد.

جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های انتخابی امروزه است. افراد ممکن است به چندین دلیل انتخاب کنند که این روش خاص را انجام دهند و یکی از اینها می تواند دلایل پزشکی باشد، زیرا انتظار می رود نتایج جراحی زیبایی بینی سلامت بیمار را بهبود بخشد یا صرفاً برای اهداف زیبایی برای دستیابی به زیبایی ظاهری بهتر باشد. جراحی زیبایی بینی نیز ممکن است پس از برخی آسیب های مربوط به بینی یا دلایل ژنتیکی مورد نیاز باشد. صرف نظر از علت ، قبل از تصمیم به تغییر شکل بینی ، باید با یک جراح پلاستیک واجد شرایط در مورد نوع مناسب شرایط ، دوره آماده سازی ، روش خود ، زمان بهبودی ، خطرات احتمالی و هزینه مشورت کنید. شما همچنین باید با پزشک خود در مورد نتایج مورد نظر و آنچه انتظار دارید صحبت کنید و در مورد خواسته های خود کاملاً واضح باشید.


جراحی زیبایی بینی چیست؟
جراحی زیبایی بینی یک عمل جراحی برای اصلاح و بازسازی بینی است و گاهی از آن به عنوان عمل بینی یاد می شود. برای بازگرداندن عملکرد از دست رفته ، بهبود زیبایی یا زاویه سازی ، رفع آسیب یا مشکل تنفسی یا رفع جراحی قبلی ممکن است جراحی روی استخوان ها و غضروف های بینی انجام شود.

دو نوع جراحی وجود دارد که جراحی باز و بسته بینی است. محل و انواع برش های ایجاد شده توسط جراح نوع روش را  تعیین می کند. بنابراین، در جراحی های بینی باز، جراح برش هایی را به تیغه بینی که قسمت انتهایی تیغه بینی یا ماده جدا کننده مجاری تنفسی بینی چپ و راست است ، ایجاد می کند و آنها را به روزنه ها تقسیم می کند. در عمل بینی بسته ، جراح فقط برش هایی را در داخل بینی ایجاد می کند و تیغه بینی را نمی برد. درجه برش و مراقبت های بعد از عمل بیمار به دو مورد بستگی دارد. جراحی زیبایی بینی معمولاً کمتر تهاجمی است و به بیمار اجازه می دهد با زخم های زخم کمتر سریعتر بهبود یابد.


نشانه هایی از نیاز به جراحی زیبایی بینی

  • دلایل پزشکی

دلایل پزشکی جراحی زیبایی بینی می تواند به دلیل برخی از مشکلات تنفسی ، سرطان پوست یا نقایص مادرزادی مانند شکاف کام ، شکاف لب یا انحراف تیغه بینی باشد. اگرچه این نقایص معمولاً برای اهداف بهبود ظاهر اصلاح می شوند ، اما در مورد تغذیه مناسب یک مشکل جدی ایجاد می کنند و باید سریعاً رفع شوند. سایر موارد ممکن است شامل مشکلات مزمن سینوس باشد که منجر به گرفتگی سینوس ها و آلرژی بینی می شود و آنها را به یک مشکل جدی برای فرد تبدیل می کند. وقتی جراحی زیبایی به این دلایل انجام می شود ، به این معنی است که فرد با برخی از مشکلات روبرو است که به طور کلی روزانه و بینی تنفس می کند.

  • دلایل زیبایی

از طرف دیگر، اگر به دلایل زیبایی بینی به عمل بینی نیاز داشته باشید، دلیل زیبایی خاصی در پشت عمل خواهید داشت. در این حالت، عمل بینی تقارن صورت شما را بهبود می بخشد و هرگونه تغییر لازم را ایجاد می کند تا بینی شما در هماهنگی کامل با بقیه صورت قرار گیرد. اگر برآمدگی روی پل بینی خود را داشته باشید و بینی شما خیلی باریک یا پهن باشد ، یا اگر نوک بینی شما گرد ، بیش از حد چرب یا از هر نظر نامتناسب باشد ، می توانید به جراحی زیبایی بینی نیاز داشته باشید. اگر زاویه بین لب بالایی و پایین بینی شما کمتر از 90 درجه باشد یا بینی شما کج باشد ، ممکن است نیاز به عمل داشته باشید. تا آنجا که به جراحی زیبایی بینی مربوط می شود ، شما باید منتظر رشد کامل بینی خود باشید ، که معمولاً پس از 14 سال برای دختران و 16 سال برای پسران به این معنی است.

تعیین ویژگی های قبل از جراحی زیبایی بینی
برخی از آسیب های بینی می تواند آثار ماندگاری برجای بگذارد. استخوان های شکسته بینی ممکن است نادرست بهبود یابند و شما را با یک بینی کج که به یک طرف منحرف می شود و در نتیجه عدم تعادل در دهان ایجاد کنید. این مشکلی است که تقارن صورت را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. موارد دیگر ناشی از جراحات می تواند برجستگی و گوشه هایی باشد که ممکن است بینی را عجیب نشان دهد. بسته به آسیب دیدگی ، جراحی زیبایی بینی ممکن است به دو دلیل پزشکی و زیبایی انجام شود.

برای تعیین بهترین روش درمانی متناسب با نیازهای شما و ظاهر دلخواه شما با ما تماس بگیرید.

انواع جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی انواع مختلفی دارد که انواع مختلفی از راه حل ها را برای همه مشکلات بینی ارائه می دهد. بحث در اینجا در مورد انواع مشکلاتی است که مخصوص عملیات است ، نه تکنیک های انجام عملیات خودشان. این عمل می تواند در طیف وسیعی از تغییرات مورد نیاز بیمار صورت گیرد ، در حالی که دلایلی وجود دارد که منجر به تغییر جزئی می شود و نتیجه نهایی را عالی نشان می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر احمد علی مصدقی

شرکت سلامتی بدون مرز با داشتن مجموعه ای از برترین پزشکان مشهد اماده خدمات رسانی در زمینه جراحی زیبایی و جراحی عمومی و ... می باشد.

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان