کد: 139911014870815410

شغل خانگی پردرآمد

آسان ترین شغل خانگی پر درآمد مناسب برای بانوان

کد: 139911014870815410

https://bit.ly/3a1CsFa

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه خود اشتغالی و کارکردن در خانه یکی ازمهم ترین فعالیت هایی می باشد که بیشتر افراد جامعه به دنبال آن هستند زیرا در چنین فعالیتی شما دیگر دارای کارفرما و صاحب کار نیستید و بنا به توان و تفکرات خود به انجام فعالیت های مختلف خواهید پرداخت.

آسان ترین شغل خانگی پر درآمد مناسب برای بانوان
آسان ترین شغل خانگی پر درآمد مناسب برای بانوان

شغل خانگی پردرآمد برای خانم های خانه دار: امروزه خود اشتغالی و کارکردن در خانه یکی ازمهمترین فعالیت هایی می باشد که بیشتر افراد جامعه به دنبال آن هستند زیرا در چنین فعالیتی شما دیگر دارای کارفرما و صاحبکار نیستید و بنا به توان و تفکرات خود به انجام فعالیت های مختلف خواهید پرداخت. همچنین فعالیت مشاغل خانگی و کارآفرینی درخانه برای بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به چه دلیل کارکردن در خانه برای بانوان مناسب است؟

بسیاری از بانوان از شرایط زندگی خود ناراضی هستند که نمیتوانند در جامعه به فعالیت کاری بپردازند و ازاین طریق برای خود درامدی دست و پا کنند. به همین دلیل کارآفرینی در منزل برای بانوان میتواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.
دلیلی که باعث شده تا کار در منزل برای بانوان مناسب باشد این است که :

بانوان نسبت به آقایان وقت بیشتری در خانه میگذرانند.
در کارهایی که میتوان در خانه انجام داد ریسک بسیار پایینی وجود دارد و شما نگران ضررهای بزرگ مالی نیستید
میتوانید از اعضای خانواده به عنوان نیروی کمکی کار به صورت رایگان بهره ببرید
با صرف هزینه بسیارکمی میتوانید به سود خاصی دست پیدا کنید
در حوزه کار در منزل، رقابت در تولید و بسته بندی ادویه جات نسبت به بسته بندی حبوبات در منزل و بسته بندی خشکبار در منزل کمتر است همین امر باعث شده کسب درامد راحت تر باشد.به دلیل مصرف زیاد ادویه جات و همچنین رقابت ضعیف ،ادویه جات بازار جذابی دارد.

سود آسیاب کردن و بسته بندی ادویه جات:

میزان سرمایه مورد نیاز جهت شروع کار 2.000.000 تومان الی 7.000.000 تومان می باشد.
برای محاسبه سود اسیاب کردن و و بسنه بندی ادویه جات در منزل باید تمامی هزینه جاری را محاسبه کنیم و سپس به از درامد کل  کسر نماییم. هزینه هایی که باید محاسبه شوند:

  • هزینه خرید پلاستیک برای تولید و بسته بندی ادویه (بسته 100 تایی به قیمت 5.000 تومان)
  • هزینه خرید آسیاب جهت پودر کردن ادویه جات (آسیاب 1300 به قیمت925.000 تومان،آسیاب 1400 به قیمت 2.500.000 تومان،آسیاب 1500 به قیمت 4.500.000 تومان)
  • هزینه ترازو خانگی (50.000 تومان)
  • هزینه برق مصرفی جهت راه اندازی اسیاب (ماهیانه 20.000 الی 50.000 تومان)

هرکیلو قلم چوب زردچوبه به قیمت 15.000 تومان میباشد و هر کیلو پودر آسیاب شده زردچوبه به قیمت 30.000 تومان است-پس در هر کیلو آسیاب 15.000 تومان سود ناخالص وجود دارد.

گزینه2 جزو هزینه های ثابت می باشد و فقط استهلاک دستگاه سالیانه10درصد مبلغ دستگاه محاسبه گردد.

–تمامی هزینه ها باید محاسبه شود و قیمتی که ادویه جات را میخواهیم بفروشیم را کم کنیم تا سود هر بسته به دست بیاید.

خرید دستگاه جهت آسیاب کردن ادویه جات:

برای خرید دستگاه جهت پودر کردن ادویه جات در منزل باید به چند نکته توجه کنید

  •  دستگاه آسیاب عطاری کوچک تهیه کنید نه صنعتی
  • برق مصرفی دستگاه باید تکفاز باشد نه سه فاز
  • صدای دستگاه آسیاب طوری نباشد که باعث اذیت کردن همسایه ها شود
  • قیمت دستگاه به گونه ای باشد که باعث اذیت کردن همسایه ها شود
  • خدمات پس از فروش و گارانتی آسیاب رو جدی بگیرید.

از این رو ما آسیابی که به شما پیشنهاد می کنیم آسیاب مدل TS1300 و TS1400 و TS1500 تولید شرکت توس شکن خراسان می باشد:

آسیاب ts1300: مکانیزم این آسیاب به گونه است که برای مصارف خانگی مناسب یوده،دارای یک عدد تیغ از جنس استیل،مخزن آسیاب 1.5 لیتر ،برق مصرفی آسیاب تکفاز،وزن آسیاب 5کیلوگرم،جنس بدنه تمام استیل و روزانه قادر است تا 10 کیلوگرم مواد را تبدیل به پودر کند.

آسیاب ts1400: مکانیزم آسیاب تیغه ای دوبل ،جنس بدنه تمام استیل،وزن آسیاب 9کیلوگرم، توری روی دستگاه باعث الک شدن مواد میشود، دارای ورودی و خروجی میباشد که کار کردن را برای شما اسان میکند زیر خروجی پلاستیک گذاشته میشود تا مواد اسیاب شده به داخل پلاستیک بریزد و روزانه قادر است تا20 کیلوگرم مواد را اسیاب کند.

آسیاب ts1500: مکانیزم آسیاب چکشی،جنس بدنه تمام استیل،وزن آسیاب 20کیلوگرم،دارای ورودی و خروجی بوده، 3عدد توری با مش بندی متفاوت دارد،روزانه تا 40 کیلوگرم مواد را اسیاب میکند.

جهت موفقیت در تولید و بسته بندی ادویه جات در منزل به چند نکته زیر توجه کنید:

  • کیفیت به کاررفته در ادویه جات تولید شده و قابل بسته بندی: امروزه به دلیل ناخالصی هایی که در ادویه جات وجود دارد مردم به دنبال ادویه ای هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بتوانند از نزدیک نحوه اسیاب کردن مواد را ببینند پس برای موفقیت در هرکاری باید مشتریان را باخود همراه کنید،اگر کیفیت ادویه تولید شده شما عالی باشد مشتریان شما به مشتریان وفادار تبدیل می شوند و یک تبلیغ دهان به دهان بزرگ برای محصول شما به راه می افتد، تبلیغ دهان به دهان به این معنی است که مشتری محصول شمارا مصرف میکند و از ان راضی است رضایت خود را به دوستان نزدیک یا فامیل اعلام میکند لازم است بدانید تاثیرکذار ترین تبلیغ، تبلیغ دهان به دهان است.
  • صبر،تلاش: برای موفقیت در هر کاری مخصوصا کار آفرینی نیاز به صبر و تلاش زیادی است،حداقل زمان برای سودآوری کار تولید ادویه و بسته بندی آن در منزل حدود 6ماه است پس زود خسته نشوید.
  • اصول بازایابی و هدف گیری بازار شما: کلید موفقیت در این شغل داشتن ارتباط اجتماعی بالاست ابتدا به ساکن بر روی افراد فامیل و نزدیکان تمرکز کرده و به مرور این دایره را به همسایگان در محله و آپارتمان گسترش دهید ، مانند برخی خانم ها که در مجتمع به همسایگان و دوستان لباس و روسری میفروشند شما نیز میتوانید از همین تکنیک برای ادویه های با کیفیت خود استفاده کنید.

به چه دلیل این شغل با وجود عطاری های متعدد و سوپر مارکت ها امکان پذیر است؟

برای این مساله باید خدمتتان عرض کنم که ادویه جات موجود در بازار بصورت صنعتی برای صرفا سود طراحی شده و در ادویه جات صنعتی مقداری زیادی ناخالصی بکار رفته از جمله آرد گندم این مساله شاید برای افراد عادی مساله مهمی نباشد ولی برخی از افرادی که به نشاسته حساسیت دارند با مصرف کردن این ادویه ها به مشکلات جدی برخورد خواهند کرد.
مساله بعدی عطر و بوی ادویه و کیفیتی است که خانم های با سلیقه بسیار حایز اهمیت است ادویه جاتی که مدت زیادی از آسیاب کردن آنها گذشته رنگ و عطر خود را به مرور از دست می دهند. همچنین خانم هایی که مقداری وسواس دارند از تمیزی آن ها مطمین نیستند پس در نهایت به شما رجوع خواهند کرد.

جهت مشاهده انواع آسیاب خانگی و آسیاب صنعتی میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر احمد علی مصدقی

شرکت سلامتی بدون مرز با داشتن مجموعه ای از برترین پزشکان مشهد اماده خدمات رسانی در زمینه جراحی زیبایی و جراحی عمومی و ... می باشد.

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ