اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908064718613772

چطور بدون اشتباه مهره ی بال اسکرو را نصب کنیم؟

کد: 139908064718613772

https://bit.ly/3mJTcFI

، تهران , (اخبار رسمی): پیچ و مهره ی بال اسکرو از سیستم های انتقال قدرت محسوب می شود که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر پیچ های انتقال قدرت دارد؛ بنابرین جا زدن مهره بال اسکرو بدون اشتباه امری بسیار مهم است.

چطور بدون اشتباه مهره ی بال اسکرو را نصب کنیم؟
چطور بدون اشتباه مهره ی بال اسکرو را نصب کنیم؟

معمولا بال اسکروها قیمت نسبتا بالایی دارند. بنابراین در هنگام نصب مهره بال اسکرو روی پیچ باید توجه و دانش کافی را در این زمینه داشته باشید تا متحمل هزینه های بیشتر نشوید.

بال اسکرو از دقیق ترین و پرکاربرد ترین پیچ های انتقال قدرت است و به دلیل مکانیزم پیچیده ای که دارد از حساسیت بیشتری نسبت به سایر پیچ های انتقال قدرت برخوردار است. معمولا بال اسکروها قیمت نسبتا بالایی دارند. بنابراین در هنگام نصب مهره بال اسکرو روی پیچ باید توجه و دانش کافی را در این زمینه داشته باشید تا متحمل هزینه های بیشتر نشوید.
در هنگام تهیه ی مهره بال اسکرو خواهید دید که قطعه ی استوانه ای از جنس پلاستیک در داخل مهره قرار دارد. شما با کمک این قطعه می توانید مهره را روی پیچ ببندید. در قدم اول باید سر پیچ بال اسکرو را به میزان مناسب تراش دهید تا رزوه پیچ از بین برود. توجه داشته باشید که تراش پیچ بیش از حد نباشد در غیر این صورت با مشکل مواجه می شوید. سپس پیچ را پشت لوله پلاستیکی قرار داده و به آرامی فشار دهید تا رزوه پیچ، وارد مهره شود. به محض ورود رزوه به درون مهره ، شروع به چرخش پیچ کنید تا به آرامی ساچمه ها روی رزوه ها قرار بگیرند. در همین حین که پیچ را می چرخانید، همزمان لوله پلاستیکی نیز از طرف دیگر مهره بال اسکرو خارج می شود. این کار را ادامه دهید تا لوله پلاستیکی به طور کامل از مهره خارج شود و پیچ درون مهره قرار بگیرد.
به یاد داشته باشید که قطعه ی پلاستیکی، محافظ ساچمه های موجود در مهره است و در صورت بیرون کشیدن این قطعه بدون وارد کردن پیچ از سمت دیگر تمامی ساچمه ها ریخته و مهره کارایی خود را از دست می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارتینه

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید