اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908064718714937

مقاصد دیدنی داخلی در فصل زمستان

کد: 139908064718714937

https://bit.ly/326WBGH

، مشهد , (اخبار رسمی): با شروع فصل پاییز کم کم به فصل زمستان ، فصل سرد و برفی نزدیک می شویم. بیشتر افراد فصول بهار و تابستان را برای سفر انتخاب می کنند اما باید بدانند که کشور چهار فصل ایران، برای هر فصل نیز جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارد.

مقاصد دیدنی داخلی در فصل زمستان
مقاصد دیدنی داخلی در فصل زمستان

با شروع فصل پاییز کم کم به فصل زمستان ، فصل سرد و برفی نزدیک می شویم. افراد در این فصل بیشتر نوشیدنی ها و مکان های گرم را ترجیح می دهندو کمتر این فصل را برای سفر و لذت بردن از طبیعت انتخاب می کنند. بیشتر افراد فصول بهار و تابستان را برای سفر انتخاب می کنند اما باید بدانند که کشور چهار فصل ایران، برای هر فصل نیز جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارد.

برخی از جاهای دیدنی در این کشور قرار دارد که زیبایی خود را تنها در فصل زمستان به نمایش می گذارد و ممکن است در دیگر فصول این جذابیتی که در زمستان دیده می شود، دیده نخواهد شد. همچنین در این بین افرادی هم هستند، علاوه بر اینکه در فصول بهار و تابستان سفر می کنند، سفرکردن در فصل زمستان را هم دوست دارند. در این قسمت شما با برخی از مکان های دیدنی که می توان در فصل زمستان به آن سفر کرد آشنا می شوید.

با وبلاگ های هتل همراه باشید:

غار نمکدان

یکی از طولانی ترین غار های جهان، غار نمکی موجود در قشم است. این غار در 100 کیلومتری این شهر قرار گرفته است و هم اکنون نام آن در لیست جاذبه های توریستی و گردشگری جزیره قشم قرار دارد. نام این غار برگرفته از نمک موجود در آن است که به شکل نمک دان و دالان های مخروطی است. نمک موجود در این غار یک نوع نمک خوراکی است و می توان از آن در مصارف خانگی نیز استفاده کرد. وجود این نمک ها در این غار باعث شده است که خاصیت ضدعفونی داشته و هوای غار را دارای خاصیت درمانی کند. اگر قصد سفر به این جاذبه زیسا و دیدنی را دارید، فصل زمستان بهترین زمان برای سفر است.

جزیره ستاره ها در قشم

جزیره ستاره ها در ایران یکی از عجایب بی نظیر ایران است که درنزدیکی روستای برکه خلف قرار گرفته است. این مکان که در 5 کیلومتری شهر قشم قرار دارد، تندیس ها و ستون های ماسه ای فراوانی دارد که منظره ای بسیار شگفت انگیز و مسحور کننده ای را به وجود آورده است. نام این جزیره نیز از ستاره ای که در سال ها قبل به این نقطه سقوط کرده است و باعث شده است تا این منطقه به وجود بیاید، گرفته شده است. در زبان محلی نیز با نام های دیگری همچون " استاره کفته " هم این جزیره را صدا می زنند. نام این جزیره در لیست بهترین مقاصد سفری زمستان قرار گرفته است.

چشمه آب گرم سیاه کش

 یکی از بکر ترین و زیبا ترین مناطق گردشگری ایران چشمه آب گرم سیاه کش است که در روستای نیمه کار استان هرمزگان قرار گرفته است. این چشمه نیز به دلیل اینکه مواد و املاح خاصی را دارد دارای خاصیت درمانی نیز هست. با سفر به این بندر می توانید برای چند روز از هوای آلوده نجات پیدا کرده و در یک محیط فوق العاده تمیز و زیبا قرار بگیرید.

آبشار شوی دزفول

یکی از مقاصدی که افراد می توانند در زمستان برای سفر انتخاب کنند، آبشار شوی دزفول است. این آبشار نیز در سال 1393 به عنوان اولین اثر ملی خوزستان به ثبت رسید. آب این آبشار از غاری سرچشمه می گیرد و و از صخره های بلندی به سمت پایین سرازیر می شود. این آبشار دارای ارتفاعی 85 متر است که در فصل زمستان با نمایی زیبا و دیدنی به پایین می ریزد و هم اکنون یکی از مکان های بسیار مناسب برای سفر است.

جزیره هرمز

از دیگر جاذبه های بی نظیری که در فصل زمستان می توانید آن را برای سفر انتخاب کنید، جزیره هرمز است. این جزیره به دلیل خاک قرمزی که دارد در بین مردم بسیار معروف است. این خاک نیز در کنار دریا جلوه ی بی نظیری را به وجود آورده است. شما با سفر به جنوب کشور می توانید از جاذبه های دیگری مانند دره مجسمه ها، جزیره بکر منفق، دره رنگین کمان و... دیدن کنید. این منطقه از کشور نیز در بین لیست زیبا ترین و بهترین مقاصد سفر در زمستان نیز هستند.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی