کد: 139908104722612272

در تاریخ 23 آبان

برگزاری وبینار رایگان "چطور به 5 میلیون فروش روزانه در اینستاگرام رسیدیم"

کد: 139908104722612272

https://bit.ly/34SUbgq

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی رونق در تاریخ جمعه 23 آبان 99 ساعت 18 الی 20، وبیناری را با موضوع انتقال تجربیات فروش روزانه 5 میلیون تومان در اینستاگرام، برگزار می‌کند.

برگزاری وبینار  رایگان "چطور به 5 میلیون فروش روزانه در اینستاگرام رسیدیم"
برگزاری وبینار رایگان "چطور به 5 میلیون فروش روزانه در اینستاگرام رسیدیم"

رونق آکادمی تجربه فروش روزانه 5 میلیون تومان یعنی ماهانه 150 میلیون تومان را در اینستاگرام دارد و دقیقا به همین دلیل یک وبینار انتقال تجربه و همچنین یک دوره آموزش اینستاگرام را طراحی کرده است.

رونق آکادمی از از معدود آکادمی‌هایی است که آنچه را که تجربه کرده است آموزش می‌دهد، در حقیقت رونق یک آکادمی تجربی کسب و کار اینترنتی است.

این مجموعه تجربه فروش روزانه 5 میلیون تومان یعنی ماهانه 150 میلیون تومان را در اینستاگرام دارد و دقیقا به همین دلیل یک وبینار انتقال تجربه و همچنین یک دوره آموزش اینستاگرام را طراحی کرده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی رونق ،  مهران دهقانی از برگزار کنندگان این وبینار با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: «ما تست‌های زیادی انجام دادیم و آزمون و خطاهای زیادی شکل گرفت تا به این میزان از فروش در اینستاگرام رسیدیم و از این روز این تجربیات می‌تواند برای دیگر دوستانی که پا در این مسیر گذاشته اند ارزشمند باشد.»

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: «در این وبینار رایگان، شرکت کنندگان خواهند دید که چطور پیج مد نظر ما با کمترین هزینه برای تبلیغ و مدیریت به بیش از  40 هزار فالوور و 150 میلیون تومان فروش ماهانه رسیده است. شرکت کنندگان خواهند دید که ما چطور به چند هزار فالوور اولیه رسیدیم و در هر مقطع از چه روش‌هایی برای جذب فالوور استفاده می‌کردیم.»

 متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: « این یک وبینار دو ساعته و کاملا رایگان است که شاید این آخرین باری باشد که برگزار می‌شود و مسلما کمتر مجموعه ای چنین تجربیاتی را رایگان منتقل می‌کند.»

گفتنی است این وبینار انتقال تجربه و آموزشی در روز جمعه، 23 آبان 99 از ساعت 18 الی 20 در پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود.

 علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند از طریق لینک زیر وارد صفحه وبینار شده و ثبت نام رایگان خود را انجام دهند، و یا جهت اطلاعات بیشتر به سایت رونق آکادمی مراجعه کرده و با برگزار کنندگان ارتباط بگیرند.

ورود به ایسمینار و ثبت نام

ورود به سایت رونق آکادمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونق.کام

یاد بگیریم، تجربه کنیم و شفاف باشیم. اگر به دنیای بازاریابی دیجیتال علاقه دارید و از مطالعه و یادگیری در این زمینه لذت می‌برید، رونق.کام میتونه یکی از سایت هایی باشه که گاهی بهش سر می زنید.