اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908104722915434

رونمایی از سایت شرکت کشت و صنعت کیان با هدف معرفی محصولات

کد: 139908104722915434

https://bit.ly/2IXhE7M

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف معرفی محصولات و انتشار مطالب آموزش آشپزی، از سایت رسمی شرکت کشت و صنعت کیان در تاریخ 10 آبان ماه 99 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت کشت و صنعت کیان با هدف معرفی محصولات
وبسایت رسمی شرکت کشت و صنعت کیان

به گزارش شرکت کشت و صنعت کیان، سایت https://kianmco.ir که وبسایت رسمی شرکت است در تاریخ دوم آذر ماه 99 با هدف معرفی محصولات شرکت رونمایی شد.

فرامرز حفار، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کیان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت:

در ابتدای امر شرکت کشت و صنعت کیان فعالیت خود را با کشت و تولید قارچ‌های دکمه‌ای خوراکی آغاز کرد و رفته رفته این نهال «کیان» شاخ و برگ گرفت. و در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز صنعتی تولید قارچ تازه در کشور می باشد. اما دیری نپایید که، ادویه‌جات و حبوبات کیان را نیز راهی بازار کرد و طعم خوشایند مشتری مداری و کیفیت بالا را به هموطنان عزیزمان چشاند. تولید محصولات فراسودمند از اهداف عالیه شرکت کیان است و برای اولین بار محصول قارچ بلنچینگ در ایران تولید و به بازار عرضه گردید. هدفمندی و برنامه‌ریزی موثر، ایمان و عزم راسخ برای دستیابی به اهداف تعیین شده، همچنین به کارگیری همکاران مجرب و دل‌سوز، استفاده از روش‌های نوین بازاریابی و مشتری‌محوری از جمله عوامل مهم در استراتژی شرکت کشت و صنعت کیان است.

گفتنی است شرکت کشت و صنعت کیان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی 3 محصول کرد که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت کشت و صنعت کیان به آدرس https://kianmco.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان

شرکت کشت و صنعت کیان از پیشرفته ترین و مجهزترین مراکز تولید قارچ تازه، بلنچینگ، ترشی قارچ، حبوبات و ادویه جات در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی