اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275332315434

با حضور اعضای شورای شهر نیشابور رخ داد

  افتتاح شعبه جدید شرکت کشت و صنعت کیان در شهر نیشابور

کد: 140004275332315434

https://bit.ly/3rpQJUo

، مشهد , (اخبار رسمی): شعبه جدید شرکت کشت و صنعت کیان در شهر نیشابور با حضور اعضای شوراری شهر نبشابور در تاریخ 24 تیرماه رسما افتتاح شد.

  افتتاح شعبه جدید شرکت کشت و صنعت کیان در شهر نیشابور
  افتتاح شعبه جدید شرکت کشت و صنعت کیان در شهر نیشابور

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت کیان، کارخانه جدید این مجموعه در شهر نیشابور، در تاریخ 24 تیرماه در مراسمی با حضور نام و عنوان کامل مهمانان سرشناس افتتاح شد.

فرامرز حفار مدیرعامل شرکت شرکت کشت و صنعت کیان تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب وکار را دلیل این افتتاح اعلام و  اظهار داشت: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است لذا به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی درمحصولات و خدمات، رشد کمی را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

او مهمترین محور گام بعدی را توسعه هدفمند اعلام و توضیح داد: باید پذیرفت که تحقق محورهای یاد شده با وجود مشکلاتی که از سال های گذشته به ارث رسیده و کوچکشدن سفره خانوار، ابهام های متعددی دارد. با افزایش قیمت ارز و رشد قیمت محصولات داخلی، قدرت خرید مردم کاهش یافته است و همین امر باعث شده که تولیدکنندگان به سمت کاهش تولید حرکت کنند. در حقیقت رکود تقاضا سبب رکود عرضه شده است. در این میان شیوع ویروس کرونا عاملی شده تا صنعتگران کشور نتوانند در مسیر افزایش تولید گام بردارند. با وجود مشکلاتی که گریبانگیر بخش تولید شده، مدیران شرکت کشت و صنعت کیان  خوش بین هستند و اعتقاد دارند که بر اساس برنامه های تدوین شده امکان رشد و جهش تولید وجود دارد.

وی تاکیدکرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در حوزه کشت و پرورش قارچ خوراکی داریم و بر اساس برنامه درازمدتی که از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر خواهیم داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://kianmco.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان

شرکت کشت و صنعت کیان از پیشرفته ترین و مجهزترین مراکز تولید قارچ تازه، بلنچینگ، ترشی قارچ، حبوبات و ادویه جات در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید