اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908124727215455

ارزهای دیجیتال

آموزش استخراج بیت کوین و معرفی بهترین دستگاه‌های ماینینگ

کد: 139908124727215455

https://bit.ly/3540i1u

، شاهین دژ , (اخبار رسمی): تب استخراج بیت کوین این روزها بسیار داغ است. نوپا بودن صنعت ماینینگ و شکل جدید درآمدزایی آن باعث شده است هر کسی مشتاق باشد که درباره چگونگی انجام این فعالیت بداند.

آموزش استخراج بیت کوین + معرفی بهترین دستگاه‌های ماینینگ
آموزش استخراج بیت کوین و معرفی بهترین دستگاه‌های ماینینگ

اولین سوالی که برای افراد تازه‌کار مطرح می‌شود، این است که دقیقاً با استخراج بیت کوین چه عملی صورت می‌گیرد که سودآوری دارد. برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است ابتدا بیت کوین را خوب بشناسید و با نحوه کار آن آشنا شوید.

اما به زبان ساده، بیت کوین یک ارز و شبکه غیرمتمرکز است و وابسته به هیچ کشور یا شرکت خاصی نیست. غیرمتمرکز بودن یعنی این‌که هیچ کس مالک شبکه بیت کوین نیست و هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند آن را کنترل کند. هر کسی در هر جای دنیا می‌تواند با وصل شدن به شبکه بیت کوین، جزئی از آن شود.

به عبارت دیگر کنترل بیت کوین به دست کاربران آن است، نه یک یا چند شخص خاص.

علت این که امیدواری به آینده بیت کوین زیاد است، همین مسئله غیرمتمرکز بودن است. شبکه بیت کوین برای فعالیت فقط به مردم و کاربرانش وابسته است، نه هیچ کس دیگری.

حالا که بیت کوین یک شبکه غیرمتمرکز است، پس وقتی برای کسی بیت کوین ارسال می‌کنید چه کسی کمک می‌کند تا بیت کوین شما منتقل شود. چه کسی تراکنش‌های بیت کوین را تأیید می‌کند یا امنیت آن را حفظ می‌کند؟ درست حدس زدید: افرادی داوطلب به نام «استخراج‌کننده» یا همان «ماینر».

البته استخراج‌کنندگان این کار را رایگان انجام نمی‌دهند. آن‌ها دستگاه‌ها و سخت‌افزارهای خود را در اختیار شبکه بیت کوین قرار می‌دهند و شبکه بیت کوین در ازای حفظ امنیت شبکه به آن‌ها پاداش می‌دهد.

برای خواندن ادامه مقاله به سایت هاوین وب مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار