اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001125073415455

کلاب هاوس چیست

کد: 140001125073415455

https://bit.ly/3uogDYG

، شاهین دژ , (اخبار رسمی): کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی چت صوتی با قابلیت دسترسی از طریق دعوت نامه است که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. در اوایل همان سال، کلاب هاوس بیش از 10 میلیون بار دانلود داشت و ارزش آن حدود یک میلیارد دلار رسید.

کلاب هاوس چیست
کلاب هاوس چیست

Clubhouse یک گپ صوتی فقط برای دعوت است آیفون برنامه که در آوریل 2020 توسط Paul Davison و Rohan Seth از Alpha Exploration Co. راه اندازی شد و ارتباط شنیداری را برای گروه های چند نفره تا بیش از 5000 نفر تسهیل می کند. در ماه مه سال 2020 ، برنامه شبکه های اجتماعی نزدیک به 100 میلیون دلار ارزش گذاری شد.در 21 ژانویه 2021 ، ارزیابی به 1 میلیارد دلار رسید.

نکته اصلی اینجاست: تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را بشنوید. اما نه به صورت وحشتناک. این افراد می خواهند شنیده شوند. حتی ممکن است مشهور باشند ، یا حداقل جالب یا آگاه باشند (با این وجود هیچ تضمینی نیست). و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. به عنوان یک شبکه اجتماعی چت صوتی تصور کنید. یا همانطور که جوردن مینور از PCMag در بررسی ما می گوید ، "اگر توییتر پادکستی بود که در آن زندگی می کردی چه می کردی؟"

کلاب هاوس را از کجا می توان دریافت کرد؟
Clubhouse در حال حاضر فقط در موجود است iOS . هر کاربر آیفون می تواند برنامه را بارگیری کند ، جایی که شما به مکالمات و نحوه شرکت در آن گوش می دهید.

دانلود کلاب هاوس اندروید

جالب است ، بنابراین می توانم فقط ثبت نام کنم ، درست است؟
جواب منفی. در زمان نوشتن این مقاله ، به یک دعوت نامه نیاز دارید برای دسترسی از کاربران موجود در Clubhouse . هر کاربر جدید دو دعوت دریافت می کند و با استفاده از برنامه درآمد بیشتری کسب می کند. از دوستان خود بپرسید آیا آنها یکی دارند. می توانید یک دعوت نامه از طریق بخرید eBay یا یک امتحان کنید زنجیره دعوت "پرداخت به جلو" را ، اما مراقب کلاهبرداری دعوت باشید. شاید بهتر باشد منتظر بمانید تا کلاب هاوس به دنیا باز شود .

آیا می توانم از Clubhouse در iPad استفاده کنم؟
مطمئناً ، اما برای بهینه iPadOS نشده است . بنابراین شما می توانید از این برنامه در یک پنجره کوچک استفاده کنید یا آن را در اندازه ای عجیب و بزرگنمایی شده در اندازه 2 برابر مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]