اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144730915465

بهترین کارگاه تعمیر مبلمان در تهران

چطور یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیر مبلمان پیدا کنیم؟

کد: 139908144730915465

https://bit.ly/3p8epuI

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما در اینترنت به دنبال یک کارگاه معتبر برای تعمیر مبلمان خود می گردید با این مطلب همراه باشید. خراب شدن مبلمان یکی از اتفاقات عادی است که بعد از چند سال استفاده از مبل ها برای هر خانه ای رخ می دهد.

چطور یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیر مبلمان پیدا کنیم ؟
چطور یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیر مبلمان پیدا کنیم؟

با توجه به تحقیقات انجام شده و طی مصاحبه صورت گرفته با مدیر عامل تعمیر مبل کوثر، موثر ترین نکته برای جلوگیری از خرابی و شکستن مبلمان استفاده صحیح، جابجایی درست و نشستن صحیح است.

اگر شما در اینترنت به دنبال یک کارگاه معتبر برای تعمیر مبلمان خود می گردید در ادامه با این مطلب همراه باشید. خراب شدن مبلمان یکی از اتفاقات عادی است که بعد از چند سال استفاده از مبل ها برای هر خانه ای رخ می دهد. با توجه به تحقیقات انجام شده و طی مصاحبه صورت گرفته با آقای حامد باقری مدیر عامل تعمیر مبل کوثر، موثر ترین نکته برای جلوگیری از خرابی و شکستی مبلمان استفاده صحیح , جابجایی درست و نشستن صحیح است.

خرید مبل به صرفه تر است یا تعمیر مبل های قدیمی ؟

جواب این سوال به کیفیت مبلمان فعلی شما بستگی دارد. اگر مبل شما اسکلت و کلاف خوب و قوی دارد و از چوب خوبی برای ساخت آن استفاده شده شما می توانید به صورت جدی تر به تعمیر مبل فکر کنید. در حالت کلی معمولا تعمیر مبل استیل نسبت به خرید مبل جدید خیلی مقرون به صرفه تر هستند.

از کجا بدانیم کیفیت کلاف مبل و اسکلت آن چگونه است ؟

در مبل های استیل دیدن کلاف مبل کار سختی نیست. قسمت های چوبی که قابل مشاهده هستند همان اسکلت مبل را تشکیل میدهند. اما در مبل های راحتی دیدن کلاف مبل کار راحتی نیست چرا که معمولا اسکلت مبل در زیر پارچه , فوم و … قرار گرفته است. در صورتیکه مبل شما دچار شکستگی شده و یا در هنگام نشتن صدای چیر جیر میشنوید نشان دهنده این است که کلاف مبل شما نیاز به تعمیر دارد.

کلاف مبل چیست؟

در اصطلاحات تخصصی مبل سازی به اسکلت چوبی مبل کلاف می گویند. کلاف مبل همان اسکلت و استخوان بندی مبل است که سایر اجزا مانند اسنفج، فوم و فنر ها روی آن نصب می شوند ودر نهایت رویه کوبی مبل انجام میشود. پس مهم ترین نکته برای استحکام مبلمان استفاده از کلاف مبل با کیفیت است. همچنین طول عمر یک مبل وابستگی مستقیم به جنس کلاف آن دارد.

تعمیرات مبل شامل چه مواردی می‌شود؟

اما قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مبل راحتی خود اقدام کنید ابتدا باید بررسی کنید که خرابی مبل شما در چه حدی است. اگر خرابی شما یکی از این موارد است اصلا نگران نباشید چرا که مبل شما قابل تعمیر است:

  • خرابی و پاره شدن پارچه مبل راحتی
  • پوسیده شدن پارچه مبل راحتی
  • شکستن پایه مبل راحتی
  • لق شدن
  • شکستن کلاف مبل (اسکلت مبل)
  • به صدا افتادن فنر های مبل راحتی
  • فرو رفتگی کفی مبل و دسته ها

در صورتی که مبل خود را به شرکت های معتبر بسپارید کلیه موارد ذکر شده را می توانند برای شما تعمیر کنند. اما اگر برای تعمیرات مبل به افرادی که تخصص و مهارت کافی ندارند اعتماد کنید نتیجه کار مطلوب نخواهد بود .

مهمترین نکات برای تعمیر مبل

اولین نکته مهم برای تعمیر مبل راحتی اطمینان پیدا کردن از کیفیت کلاف یا همان اسکلت مبل است. به دلیل اینکه کلاف مبل راحتی دیده نمی شود تخصیص شرایط کلاف مبل کار آسانی نیست و بهتر است ابتدا با یک تعمیرکار مطمئن مبل مشورت کنید. این احتمال وجود دارد که مبل راحتی به دلیل بی کیفیت بودن کلاف آن ارزش تعمیر را نداشته باشد. ابتدا نمونه کارهای تعمیر مبل تعمیرکار را بررسی کنید و بعد به او اعتماد کنید. سپس با او تماس بگیرید. بهتر است ابتدا عکس مبل راحتی خود را برای تعمیرکار مبل بفرستید و از او برای تعمیر مبل مشورت بگیرید. برای خرید پارچه مبل بسیار دقت کنید. زیبایی و ظاهر مبل شما بستگی به پارچه ای که انتخاب می کنید دارد. برای انتخاب پارچه هم می توانید از کارشناسان مجموعه مبل کوثر مشورت بگیرید. برای مبل راحتی کیفیت فوم و اسفنجی در در آن به کار می رود اهمین زیادی دارد. لازم است در مورد نوع فومی که قرار است برای شما کار شود با تعمیرکار مبل به توافق برسید. حتماً راجع به همه هزینه ها از جمله خرید پارچه, هزینه رنگ کاری مبل, هزینه تعویض پارچه مبل و هزینه حمل و نقل و ایاب ذهاب به صورت شفاف در ابتدا صحبت کنید. هزینه هایی مانند رنگ کاری مبل و تعمیر کلاف بهتر است به صورت جداگانه اعلام شوند و شما برای انجام آنها تصمیم گیری کنید.

بهترین کارگاه تعمیر مبلمان در تهران

در حال حاضر سایت ها و اپلیکیشن های خدماتی زیادی هستند که در زمینه تعمیرات داخلی منزل , خودرو و حتی تعمیر مبلمان فعالیت می کنند. از جمله سایت هایی که شما در صفحه اول گوگل با آنها مواجه می شوید سایت خدمت از ما , استادکار , سرویس معرفی خدمات سنجاق و هوم سرویس هستند. یکی از معتبرترین سایت هایی که طی چند ماه گذشته راه اندازی شده و دارای جواز کسب و سایبقه بیشتر از 20 سال است که در زمینه رویه کوبی مبل و تعمیرات مبل کار میکند تعمیرات مبل کوثر (https://moblekosar.com) است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر مبل کوثر

گروه تعمیرات مبل کوثر در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تعمیر مبل آغاز نموده است. طی ۱۹ سال بیش ما با بیش از صدها مشتری کار کردیم که به لطف خدا اکثریت قریب به اتفاق مشتریان مجموعه با رضایت کامل کار خود را از ما تحویل گرفته اند. هزاران نمونه کار انجام شده توسط تعمیر مبل کوثر گواه خدمات به روز و با کیفیت این مجموعه است. تعمیرات مبل کوثر با مدیریت جناب آقای حامد باقری آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر مبل , رویه کوبی و تعویض پارچه مبل در سراسر کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل