اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034924715465

آیا مبل چرم خوب است یا بد؟

بررسی مزایا و معایب مبل‌های چرمی

کد: 139912034924715465

https://bit.ly/3kqB5Vn

، تهران , (اخبار رسمی): مبل چرم جزء مبل های پرطرف دار است که برای منازل و شرکت های مختلف کاربرد دارد و دارای مزیت های بسیاری است به عنوان مثال دارای عمر طولانی است و پس از مدت زمان کوتاهی لازم نیست آن را به کارگاه تعمیر مبل برای ترمیم و بازسازی ببرید اما درکنار مزیت هایی که دارد شامل معایبی هم می شود.

بررسی مزایا و معایب مبل های چرمی
بررسی مزایا و معایب مبل‌های چرمی

مبل چرم جزء مبل های پرطرفدار می باشد که برای منازل و شرکت های مختلف کاربرد دارد و دارای مزیت های بسیاری است به عنوان مثال دارای عمر طولانی است و پس از مدت زمان کوتاهی لازم نیست آن را به کارگاه تعمیر مبل برای ترمیم و بازسازی ببرید اما درکنار مزیت هایی که دارد شامل معایبی هم می شود. در ادامه با ما همراه باشید زیرا به بیان مزایا و معایب مبل چرم می پردازیم.

بررسی مزایا و معایب مبل چرم

در ادامه مهم ترین مزایا و همچنی معایب مبل های چرمی را در مورد نگهداری , تنوع و قیمت بررسی می کنیم.

معایب مبل چرم ؛ نگهداری

یکی از معایب نگهداری مبل های چرم این است که مقاومت زیادی در برابر اشکال تیز مثل قیچی و چاقو ندارند و سریع پاره می شوند اما نگران نباشید با سپردن مبل چرم به کارگاه تعمیر مبل به آسانی قسمت پاره شده ترمیم می شود و روکش جدیدی روی مبل قرار می گیرد.

به شرط باکیفیت بودن نوع چرم نگهداری از مبل بسیار راحت است و به آسانی می شود آن را پاک و تمیز کرد. جالب است بدانید نوع جنس برخی از پارچه های به کار رفته برای چنین مبل هایی به گونه ایست که در صورت ریختن مایع روی آن لک نمی شود و با دستمال نمناک یا بخارشوی می توانید آن را تمیز کنید.

همچنین مبل های چرم دربرابر سرما و گرما اندکی حساس هستند بنابراین بهتر است آن ها در جای خیلی سرد و یا گرم قرار ندهید زیرا موجب خشک شدن رویه ی مبل می شود.

اگر پوست مبل شما خشک و ترک دار شد می توانید مبل خود را به کارگاه تعمیر مبل بسپارید تا رویه ی آن را تعویض کرده و یا برای شما ترمیم کنند.

مزایا مبل چرم ؛ تنوع بسیار زیاد و زیبایی

مبل چرم دارای رنگ های متنوعی است اما مشکی و سفید آن طرفدار بسیار زیادی دارد و تنوع جزء مزایای مبل چرم است.

همچنین اگر با گذشت زمان تصمیم به تغییر رنگ مبل گرفته اید به آسانی می توانید با مراجعه به کارگاه تعمیر مبل راحتی رویه کوبی مبل خود را تغییر داده و به رنگ جدیدی تبدیل کنید.

نکته ی جالب توجه درباره ی مبل چرم این مورد است که با بخشیدن جلوه ای خاص به محیط، منزل شما بسیار زیبا و مدرن به نظر خواهد رسید.

مزایا و معایب مبل چرم ؛ قیمت و حساسیت

یکی از معایب مبل چرمی با توجه به کیفیت آن قیمت می باشد یعنی هرچه کیفیت پارچه ی چرم مبل بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. همچنین جنس پارچه چرم برای ساخت مبلمان متفاوت است و به چرم مصنوعی و طبیعی با درجه های مختلف تقسیم می شود و قیمت چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی اندکی گران تر می باشد.

از دیگر مزایای مبل چرم می توانیم به این مورد اشاره کنیم که به دلیل بافت پارچه و انتقال کم پرز و مو برای اشخاص دارای آلرژی بسیار مناسب است.

مزایا مبل چرمی ؛اندازه

مبل های چرم در اندازه ها و ابعاد گوناگونی تولید می شوند و این یکی از مزیت های آنان می باشد که می توانید برای محیط های کوچک و بزرگ مبل چرم خریداری کنید.

تعمیر مبل چرم به چه دلایلی صورت می گیرد؟

رنگ پریده شدن

رنگ مبل های چرم با گذشت زمان کدر و تار می شوند و به اصطلاح می گویند مبل رنگ پریده شده است در این مواقع بهتر است مبل را به کارگاه تعمیر مبل راحتی و چرم ببرید تا به ظاهر آن جلا ببخشند.

پارگی

همان طور که گفتیم مبل های چرم به اجسام تیز مثل چنگ حیوانات، چاقو و... حساسیت بسیار زیادی دارند که در صورت پاره شدن و یا خراش برداشتن می توانید آن را به افراد ماهر موجود در تعمیرات مبل بسپارید.

پوسته پوسته شدن

اگر جنس چرم نامرغوب باشد پس از مدت زمان کوتاهی چرم های مبل پوسته پوسته شده و میریزند در چنین مواقعی لازم نیست مبل چرم خود را تعویض کنید تنها با مراجعه به کارگاه های تعمیر مبل چرم یا کارگاه های رویه کوبی مبل می توانید رویه ی مبل خود را تعویض کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر مبل کوثر

گروه تعمیرات مبل کوثر در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تعمیر مبل آغاز نموده است. طی ۱۹ سال بیش ما با بیش از صدها مشتری کار کردیم که به لطف خدا اکثریت قریب به اتفاق مشتریان مجموعه با رضایت کامل کار خود را از ما تحویل گرفته اند. هزاران نمونه کار انجام شده توسط تعمیر مبل کوثر گواه خدمات به روز و با کیفیت این مجموعه است. تعمیرات مبل کوثر با مدیریت جناب آقای حامد باقری آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر مبل , رویه کوبی و تعویض پارچه مبل در سراسر کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل