اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908174734615398

کارشناسان وب سایت کسب و کار اینترنتی شما را رشد می دهند

معرفی یک شرکت پشتیبانی سایت وردپرسی که ادعاهای عجیبی دارد

کد: 139908174734615398

https://bit.ly/3eJzDum

، اراک , (اخبار رسمی): ناجیان کسب و کار اینترنتی ادعای عجیبی دارند مبنی بر اینکه اگر یک متخصص سایت کنار شما نباشد ممکن است سایت شما فروشی را نداشته باشد. از بین همه ناجیان کسب وکار اینترنتی، شرکت رایان طرح علاوه بر پشتیبانی سایت وردپرسی، یک مشاوره رایگان نیز به شما در خصوص وب سایت تان می دهد.

معرفی یک شرکت پشتیبانی سایت وردپرسی که ادعاهای عجیبی دارد
معرفی یک شرکت پشتیبانی سایت وردپرسی که ادعاهای عجیبی دارد

چرا رایان طرح بهترین پشتیبان سایت های وردپرسی است؟ در ساده ترین حالت باید گفت که رایان طرح از نیروی های جوان تشکیل شده است که همگی متخصص هستند.

تا الان شده که از خودتان بپرسید که طراحی سایت مهم تر است یا پشتیبانی سایت یا اصلا نیازی به پشتیبانی سایت هست؟ خیلی از کسب و کار به این علت شکست می خورند که ذهنیت اشتباهی از مدیریت یک کسب و کار اینترنتی دارند و فکر می کنند که همه چیز با طراحی یک سایت تمام می شود، در حالی که مهم ترین بخش کار، بدون نقص کار کردن سیستم در تمام ساعات روز است. به این فکر کنید که بعد از 2 ماه فعالیت سایت شما مشکل پیدا کند، حالا باید چه کرد؟ دقیقا اینجا زمانی که به اهمیت پشتیبانی سایت پی می برید.

طراحی مهم تر است یا پشتیبانی سایت؟

شروع یک کسب و کار اینترنتی بسیار ساده بوده و در ابتدای راه شما فقط نیاز به یک وب سایت دارید، این حقیقیت ماجرایی است که اکثر طراحان وب سایت به آن اشاره نمی کنند و بخش سخت کار شما را طراحی یک سایت جلوه می کنند. ولی وقتی خودتان یک کم جلو تر بروید، متوجه می شوید که طراحی یک سایت، تازه اول راه بوده و داشتن یک سایت بدون پشتیبانی یعنی کسی که نقشه و مصالح یک ساختمان را دارد ولی قادر به استفاده از آن نیست، خوب چاره راه شما استفاده از خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی شرکت های مختلف است که این گزینه هم منوط به این است که شما گروهی مورد اعتماد پیدا کنید تا به طور کامل و در تمام 7 روز هفته بدون در نظر گرفتن تعطیلی ها به شما خدمات ارائه کنه که این موضوع هم از پس یک شرکت پشتیبانی سایت بر نمیاد، زیرا این افراد در زمان خاصی فقط به شما خدمات می دهند.

پس چه کنیم! پشتیبانی سایت را به کی بسپاریم؟

این که پشتیبانی سایت خود را به چه کسی بسپارید با در نظر گرفتن عواملی مختلفی امکان پذیر است که هر کدام باعث محدود تر شدن انتخاب شما می شوند. ولی رایان طرح یک گزینه عالی برای شما سراغ دارم که به وسیله آن می توانید تمام ویژگی های لازم برای سایت خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بدست آورید. رایان طرح تیمی است که شما با استفاده از خدمات آن نه تنها تمام نیازهای خود را رفع می کنید، بلکه جزو معدود تیم هایی است که به شما در پیش برد یک کسب و کار به طور جدی کمک کرده و باعث موفقیت کسب و کار شما می شود. فرقی نمی کند که شما نیاز به پشتیبانی بخش های داخلی سایت یا بخش های خارجی داشته باشید فقط کافی است با رایان طرح تماس بگیرید تا دیگر هیچ وقت منتظر پشتیبان و ادمین سایت نباشید.

وظایف ادمین سایت چیست؟

سایت از چند جهت احتیاج به پشتیبانی دارد تا بتواند کاربرها را به سمت خودش جذب کند و این وظیفه پشتیبان سایت است که به شکلی سایت شما را از بیرون و داخل با توجه به عوامل مختلف قوی نگه دارد که کاربران به سمت سایت شما هجوم بیاورند، پس با این تفاسیر وظایف یک مدیر سایت شامل موارد زیر است.

1. بهبود سرعت و امنیت

آیا این ممکن است که یک سایت بدون امنیت و سرعت بالا کاربری به خودش جذب کند؟ قطعا نه! پس ادمین سایت اولین کاری که باید برای پشتیبانی از کسب و کار شما انجام دهد این که سرعت لود و امنیت سایت شما را افزایش دهد. دقت کنید که امنیت سایت باعث اعتماد سازی بین کاربرها می شود.

2. رفع مشکلات فنی و بروز رسانی مداوم

سایت ها به دلایل مختلف دچار مشکلات فنی زیادی می شوند که اگر این مشکلات به سرعت رفع نشوند، باعث از دست رفتن کاربر و مشتریان شما می شود، پس یکی از وظایف اصلی یک پشتیبان سایت، رفع مشکلات فنی سایت می باشد. از آن طرف سیستم های وردپرسی به شکلی هستند که مدام برای رفع مشکلات فنی و امنیتی خود بروز رسانی منتشر می کنند و یک ادمین سایت باید همیشه سایت شما را به روز نگه دارد.

3. نصب و پیکربندی افزونه و قالب سایت

یکی دیگر از وظایف یک پشتیبان سایت این است که باید الزامی و حیاتی ترین افزونه های مورد نیاز یک سایت وردپرسی را نصب و پیکربندی کند و با توجه به سلیقه شما از بهترین قالب ها با توجه به میزان تاثیر در سئو سایت هم استفاده کند. یک سایت وردپرسی زمان به صورت حرفه ای کار می کند که افزونه های حرفه ای و یک قالب حرفه ای تر داشته باشد.

چرا بهترین پشتیبان سایت، رایان طرح است؟

چرا رایان طرح بهترین پشتیبان سایت های وردپرسی است؟ در ساده ترین حالت باید گفت که رایان طرح یک سازمان یا شرکت نیست بلکه یک گروه مستقل است که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در تمام روزهای سال به شما خدمات ارائه می کند. ساده تر اینکه رایان طرح از سایت شما مثل نوزاد شیرخواری که توانایی حرکت ندارد مراقبت می کند تا زمانی که این کودک بزرگ شده و دیگر برای کوه ‌نوردی نیازی به همراه نداشته باشد.

آدرس سایت و جدول تعرفه ها:

rayantarh.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایان طرح

تیم رایان طرح در زمینه طراحی و سئو وب سایت های سالن زیبایی - و سایت های وکالت - و سایت های اموزشی با نیرو های جوان و اموزش دیده آماده خدمترسانی به شما در خصوص سئو و گرافیگ و تولید محتوا می باشد . سایت رایان طرح از سال 1396 با طراحی سایت های وردپرس شروع به کار کرد و به مرور زمان خدمات خود را گسترش داد و هم اکنون با بیش از 4 سال سابقه و تیمی مجرب و جوان و شاد کلیه خدمات طراحی سایت و لوگو و امنیت را برای شما انجام میدهد. دقت داشته باشید هدف رایان طرح همیشه کسب رضایت مشتریان بوده است و همواره در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]