اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010215631215398

جدیدترین روش تزریق چربی

«بایوفت» شیوۀ نوین و سرآمد تزریق چربی

کد: 140010215631215398

https://bit.ly/338dSD0

، اراک , (اخبار رسمی): همه دوست دارند که اندام و چهرۀ زیبایی داشته باشند؛ اما برای رسیدن به اندام و چهره زیبا باید از بهترین شیوه استفاده کرد. هیچوقت ذهن خودتان را محدود به یک شیوه نکنید؛ چون علم همچنان در حال پیشرفت است و هر روز با شیوه‌های بدیع مواجه خواهیم شد.

«بایوفت» شیوۀ نوین و سرآمد تزریق چربی
تزریق چربی با روش بایوفت - بایوفت تزریق چربی
«بایوفت» شیوۀ نوین و سرآمد تزریق چربی
روش تزریق چربی بایوفت شیوه ترکیب
«بایوفت» شیوۀ نوین و سرآمد تزریق چربی
کلینیک سعادت اباد با روش بایوفت

بایوفت این روز ها پر طرفدارترین وجدیدترین روش تزریق چربی در بین کلیه روش ها و متد های تزریق چربی است.با تزریق بایوفت شما کامل از روش تزریق چربی مطمئن هستید.کلینیک سعادت آباد زیر نظر دکتر میثم ضرغامی

همیشه با مطالعه، تحقیق و مشاوره با مراکز زیبایی از جدیدترین شیوه‌ها آگاه شوید و این مقاله سعی دارد مدرن‌ترین شیوه حال حاضر را به شما معرفی کند.

هر مداخله پزشکی ممکن است که عوارضی داشته باشد. عوارض پس از تزریق چربی، یکی از نگرانی‌هایی است که همیشه همراه مراجعه‌کننده هست؛ اما با شیوه جدید تزریق چربی به همراه سلول‌های بنیادی که «بایوفت» نامیده می‌شود، این نگرانی‌ها رفع شده‌است.

پیش از هر چیز به سه روش قدیمی ماکروفت، میکروفت و نانوفت می‌پردازیم که نقاط ضعفی همچون دوره مقاومت طولانی همراه با تورم و کبودی زیاد و ماندگاری کمتر در این روش‌ها مشاهده می‌شود و بدین ترتیب دارای محدودیت‌های خاص هستند؛ اما چنین نقاط ضعفی در شیوۀ بایوفت رفع شده است.

روش‌هایی قدیمی ، عوارض متعدد

ماکروفت: تزریق سلولهای بزرگ چربی برای حجم دهی بالا مثلاً سینه و باسن.

میکروفت: تزریق سلولهای چربی کوچکتر برای حجم دهی نواحی کوچکترمثلا صورت و ناحیه بیکینی.

نانوفت: سلول‌های چربی گرفته شده را شکسته و به مایع تبدیل می‌کنند و برای بهبود بافت و رنگ پوست، چروک‌ها خطوط لب و خنده صاف، پنجه کلاغ و خطوط‌ کناری خارجی چشم‌ها، فرورفتگی‌های مسیر اشک و غیره ولی برای حجم دهی استفاده نمی‌شوند.

این سه روش ذکرشده در بالا عوارضی چون تورم و کبودی زیاد به‌علت تزریق حجم چربی بالا را دارد. این عارضه‌ها بسیار شایع اند و معمولاً در عرض 2 تا 3 هفته تقریبا از بین می‌روند، اما بهبودی کامل بین 2 تا 6 ماه طول می‌کشد.

از آنجایی‌که هر مراجعه کننده‌ای تمایل دارد که زودترین تاثیر و بازخورد را از عمل زیبایی خود داشته باشد، طولانی‌شدن روند بهبودی و رفع عوارض، باعث آسیب‌های روحی می‌شود؛ به‌خصوص اگر این عوارض روی چهره رخ دهد.

اما عوارض دیگر چنین روش‌هایی به‌خصوص نانوفت ایجاد عیوب جزئی صورت، انحراف یا فرورفتگی در پوست هم شامل ‌می‌شود. از دیگر عوارضی که در این روش‌ها دیده می‌شود کاهش حجمِ صورت و چین خوردگی‌های چهره است. در روش نانوفت به علت شکسته شدن و آسیب سلول‌ها امکان حجم دهی به صورت وجود ندارد و صرفا جهت خطوط ظریف صورت و زیر چشم استفاده می‌شود.

 این عوارض بیشترین نارضایتی‌ها را از سوی مراجعه‌کنندگان داشته و کارشناسان تلاش کرده‌اند که شیوه‌ای نو به کار بگیرند که دیگر با چنین عوارضی رو‌به‌رو نباشند و بتواند رضایت حداکثری مراجعه‌کننده را داشته باشند. پس از تحقیقات بسیار، به شیوه تزریق بایوفت رسیده‌اند که از لحاظ کیفیت نهایی به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با شیوه‌های قدیمی نیست و برتری‌های چشمگیری دارد.

چرا «بایوفت» شیوۀ سرآمد است؟

اولین چیزی که برای این روش باید به آن اشاره کرد، مسئله استفاده از سلول‌های بنیادی است.

سلول بنیادی، مادر تمام سلول‌ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول‌های بدن را دارد. این سلول‌ها توانایی خودنوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating) به انواع سلول‌ها از جمله سلول‌های خونی، قلبی، عصبی و غضروفی را دارند. همچنین در بازسازی و ترمیم بافت‌های مختلف بدن به‌دنبال آسیب و جراحت، مؤثر بوده و می‌توانند به درون بافت‌های آسیب دیده‌ای پیوند زده‌شوند که بخش عمده سلول‌های آنها از بین رفته‌است. به این روش می‌توان جایگزین سلول‌های آسیب‌دیده شده و به ترمیم و رفع نقص در آن بافت بپردازند.

به دلیل توانایی منحصر به فرد سلول‌های بنیادی، این سلول‌ها امروزه از مباحث جذاب در زیست‌شناسی و علوم درمانی است. هم چنین تحقیقات در این زمینه، دانش ما را دربارۀ چگونگی رشد و تکوین یک اندام از یک سلول منفرد افزایش داده و مهم‌تر آنکه به فهم مکانیزم جایگزینی سلول‌های سالم با سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرده است.

تزریق سلول‌های بنیادی به همراه سلول‌های چربی در تکنیک بایوفت، با اطمینان بیشتری از بروز التهاب در آنها در مقایسه با سایر تکنیک‌های تزریق چربی می‌کاهد.

«بایوفت» با کمک سلول‌های بنیادی

بایوفت به این دلیل شیوۀ سرآمد قلمداد می‌شود که سلول‌های چربی در آن با استفاده از سانتریفیو‍ژهای پیشرفته به انواع ماکروفت، میکروفت و نانوفت تفکیک‌شده و سپس در ترکیب با سلول‌های بنیادیِ خون و فاکتورهای رشد قرارگرفته و در نهایت برای جلوگیری از کبودی به آن پلاکت، ترومبین و سایر فاکتورهای ضدالتهابی اضافه می‌شود.

در نتیجه سلول‌های چربی در روش بایوفت از یکپارچگی بیشتر از نظر تعداد، تراکم و غلظت بهره‌مند بوده و می‌تواند عوارض کمتر و دوره نقاهت بسیار کوتاه‌تر با ماندگاری بالاتری نسبت به روش‌های قبلی داشته باشد. به‌طوری که در یک نتیجه مطلوب، هم دوره نقاهت کوتاه‌تر و حداکثر به 2 هفته و کبودی پس از تزریق چربی به صفر برسد که این نتیجۀ برای مراجعه‌کنندگان بسیار رضایت بخش است و ورم حاصل از این تزریق از چند ماه به 10 روز کاهش یافته است.

از دیگر مزیت‌های این شیوه، ماندگاری بیشتر، جوان‌سازی بیشتر و امکان استفاده برای نواحی مختلف است؛ اما شیوه‌های قبلی هر کدام فقط برای یک بخش از بدن قابل استفاده و اجرا بوده است.

مزایای دیگر تزریق چربی به شیوه «بایوفت»

طبیعی بودن: طبیعی‌بودن چهره و اندام پس از عمل تزریق، بسیار مهم است. مراجعه‌کننده دوست ندارد که چهره‌اش به شکلی باشد که او را اصطلاحاً (صورت‌عملی) خطاب کنند. این شیوه نهایت طبیعی‌بودن چهره را در نتیجه خواهد‌داشت.

ماندگاری بالا: وقتی مراجعه‌کننده‌ای برای عمل زیبایی اقدام می‌کند، انتظار را دارد که این تغییر موقتی نباشد و شیوه بایوفت ماندگاری بالاتری را نسبت به روش‌های قدیمی تر تضمین می‌کند؛ اما چنین تضمینی در شیوه‌های قبلی نیست. در ضمن در شیوه‌های قدیمی با افت 60% چربیِ تزریق‌شده مواجه هستیم؛ اما شیوه بایوفت این اُفت را به حداقل ممکن رسانده‌است؛ چون در این روش از سلول‌های بنیادی خود فرد استفاده می‌شود.

درد و سوزش حداقل: در شیوه‌های قبلی درد و سوزش در حین و پس از عمل، از مشکلات آن روش‌هاست؛ اما شیوه بایوفت این مسئله را هم به حداقل رسانده و دوره نقاهت هم به کمترین زمان خود رسیده است.

 جابجانشدن چربی تزریق‌شده: این مسئله واقعاً نگرانی مهمی است که فرد پس از تزریق با جابجایی چربی مواجه شود. در واقع این اتفاق باعث می‌شود که تمام تلاش برای زیبایی به هیچ انگاره شود؛ در شیوۀ تزریق بایوفت این ضمانت هست که چربی تزریق‌شده جابجا نمی‌شود.

هزینه مناسب: این کلام از زبان مراجعه‌کنندگان بسیار شنیده شده‌است که ما خواهان نتیجه مطلوب هستیم و در شیوه بایوفت، نتیجه، تناسب بسیاری نزدیکی با هزینه دارد.

عدم نیاز به مراقبت‌های ویژه و استراحت‌های طولانی پس از عمل: در شیوه بایوفت برخلاف دیگر شیوه‌هایی که ممکن است به مراقبت‌های ویژه و استراحت‌های طولانی نیاز باشد، این شیوه چنین نگرانی‌هایی را رفع کرده‌است و نیازی به مراقبت‌های ویژه و استراحت‌های طولانی ندارد.

استفاده از بی‌حسی موضعی و عدم نیاز به بیهوشی کامل: یکی دیگر از نگرانی‌های مراجعه‌کنندگان که طبیعی هم هست، مسئله بیهوشی در عمل است. به هرحال بیهوشی عوارض خاص خود را دارد؛ اما در شیوه بایوفت از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و بدون نگرانی می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید.

چه اشخاصی از شیوه «بایوفت» می‌توانند استفاده کنند؟

به طور کلی باید گفت که تزریق چربی به شیوۀ بایوفت می‌تواند برای موارد متعددی استفاده شود و مخصوص به حل یک مشکل نیست.

اما عمده‌ترین موارد که می‌توان برای آن از تزریق استفاده کرد عبارت است از:

  1. افزایش ساز گونه‌ها-از بین بردن خطوط خنده-بزرگ کردن چانه و زاویه سازی صورت. افزایش سایز سینه‌های کوچک، گونه‌ها و لب‌ها.  رفع نامتقارن‌بودن اعضای صورت. برای مثال اگر گونه‌های شما نامتقارن باشد، می‌توانید با استفاده از تزریق آنها را متقارن کنید. جوان‌سازی پوست، امروزه به دلیل وجود مشکلاتی که گریبان‌گیر افراد است، به مرور زمان پوست افراد چروک می‌شود؛ بنابراین با استفاده از تزریق چربی به شیوۀ بایوفت می‌توان جوان‌سازی کرد. ترمیم پس از عمل جراحی یا تصادف که باعث نابهنجاری بصری در اندام می‌شود.

با توجه به مزایای فوق اندک این شیوه، کارشناسان توصیه می‌کنند که دیگر از روش‌های قدیمی‌تر نانوفت استفاده نشود و برای حصول نتیجه مطلوب‌تر و رضایتمندی بیشتر مراجعه‌کننده حتی المقدور از تکنیک بایوفت استفاده شود.

خاطری آسوده و بدون عوارض با تزریق چربی شیوه «بایوفت»

  • توجه داشته باشید که در این شیوه از چربی خود افراد استفاده می‌شود و برای افرادی که وسواس به استفاده از ژل های هیالورونیک را دارند، بسیار مطلوب است. استخراج چربی‌ها از بدن در شیوه بایوفت با دستگاه‌های بسیار پیشرفته صورت می‌گیرد. هیچگونه مواد خارجی به بدن افراد تزریق نمی‌شود، بنابراین هیچ نگرانی برای ایجاد آلرژی یا حساسیت وجود ندارد. بنابراین افراد با آرامش خاطر می‌توانند این عمل را انجام دهند و مطمئن باشند که بدون عوارض، نتیجۀ مطلوب حاصل می‌شود. عمل تزریق چربی محدودیت سنی ندارد. علاوه بر کسانی که برای از بین‌بردن چروک‌های ایجاد شده به عمل تزریق چربی روی می‌آورند، افراد جوان هم برای زیباتر نشان‌دادن چهره یا بدن خود می‌توانند این عمل را انجام دهند.

در ضمن پس از گذشتِ زمانی کوتاه‌تر، چربی تزریق‌شده توسط سلول‌های اطراف محل تزریق پذیرفته می‌شود؛ در نتیجه ماندگاری بالاتری خواهند داشت. پس نگرانی برای جابجایی چربی تزریق شده وجود ندارد؛ اما در سایر روش‌ها که موادی خارجی مانند ژل به بدن افراد تزریق می‌شود، امکان جابجایی ماده تزریق شده وجود دارد.

پس از تزریق چربی، جای هیچگونه برشِ جراحی روی بدن افراد باقی نمی‌ماند. در زمان برداشتن یا تزریق چربی از لوله‌های بسیار ظریفی استفاده می‌شود تا زخم یا خونریزی هنگام تزریق چربی به‌وجود نیاید.
این عمل نیاز به بیهوشی کامل ندارد و فقط با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود تا حین عمل دردی احساس نشود،‌فلذا و نگرانی استفاده از داروهای بیهوشی برای فرد به صفر می‌رسد.

با توجه به جدید بودن این روش و استقبال بی نظیر از این روش ؛ برای ررزو و مشاوره حتما از طریق  آدرس زیر مراجعه کنید 

تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، سرو شرقی ، خیابان مجد ، مرکز جراحی محدود سعادت آباد ، طبقه دوم

شماره تماس : 02191007050

ادرس سایت : drlaghari.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایان طرح

تیم رایان طرح در زمینه طراحی و سئو وب سایت های سالن زیبایی - و سایت های وکالت - و سایت های اموزشی با نیرو های جوان و اموزش دیده آماده خدمترسانی به شما در خصوص سئو و گرافیگ و تولید محتوا می باشد . سایت رایان طرح از سال 1396 با طراحی سایت های وردپرس شروع به کار کرد و به مرور زمان خدمات خود را گسترش داد و هم اکنون با بیش از 4 سال سابقه و تیمی مجرب و جوان و شاد کلیه خدمات طراحی سایت و لوگو و امنیت را برای شما انجام میدهد. دقت داشته باشید هدف رایان طرح همیشه کسب رضایت مشتریان بوده است و همواره در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی