اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908244748115505

تجمیع ارائه خدمات تعمیراتی تهویه مطبوع در مراکز تولیدی ، صنعتی و مسکونی

رونمایی از سایت تکنو تهویه با هدف تعمیرات انواع پکیج ، اسپیلت و کولر گازی

کد: 139908244748115505

https://bit.ly/32PQB5j

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تعمیرات ، فروش و نصب انواع پکیج ، اسپیلت ، کولر گازی ، چیلر ، هواساز و سایر تجهیزات تهویه مطبوع و آموزش های کابردی تاسیساتی و فنی، از سایت تکنو تهویه رونمایی شد.

رونمایی از سایت تکنو تهویه با هدف تعمیرات انواع پکیج ، اسپیلت ، کولر گازی و
تعمیرات ، فروش و نصب انواع پکیج ، اسپیلت ، کولر گازی ، چیلر ، هواساز و سایر تجهیزات تهویه مطبوع 

تعمیرات ، فروش و نصب انواع پکیج ، اسپیلت ، کولر گازی ، چیلر ، هواساز و سایر تجهیزات تهویه مطبوع و آموزش های کابردی فنی و تاسیساتی، از سایت تکنو تهویه به آدرس www.tecnotahvieh.ir رونمایی شد.

به گزارش تکنو تهویه، سایت تکنو تهویه یک سایت ارائه خدمات تعمیرات سیستم های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تعمیرات ، فروش و نصب انواع پکیج ، اسپیلت ، کولر گازی ، چیلر ، هواساز و سایر تجهیزات تهویه مطبوع و آموزش های کابردی تاسیساتی و فنی را تسهیل کند.

ابوالفضل پرویزی، مدیر بخش فنی و مهندسی تکنو تهویه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ضرورت راه اندازی وب سایتی جامع با هدف آموزش ، تعمیرات ، طراحی و نصب سیستم های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی اعم از کولر های گازی ، انواع پکیج ، چیلر ، هواساز و ... که بتواند ضمن بهره مندی مردم عزیز از خدمات تخصصی و با کیفیت ، آموزش های کاربردی در جهت ارتقای سطح دانش فنی نیز قدم بردارد، در حال حاضر و با توجه به وضعیت کنونی بسیار احساس می شود .

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « با افتخار اعلام می نمایم که برای اولین بار تیم های مجرب و با تجربه ارائه دهنده خدمات تعمیراتی ، نصب ، طراحی و راه اندازی سیستم ها و دستگاههای تهویه مطبوع در منازل ، کارگاه ها ، مراکز درمانی ،ویلاها ، مراکز تولیدی و صنعتی و نیز مراکز خرید به صورت متمرکز در این وب سایت آماده ارائه خدمات برتر می باشند .»

گفتنی است تکنو تهویه، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه آموزش های کاربردی به صورت رایگانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تکنو تهویه  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات تخصصی تهویه مطبوع تکنو تهویه

تکنو تهویه در زمینه محاسبه ، طراحی ، فروش ، تعمیرات تخصصی ، سرویس و نگهداری ، نصب و جابجایی دستگاه های حرارتی و برودتی مانند سردخانه ، چیلر، مینی چیلر، هواساز ، داکت اسپیلت ، کولرگازی ، اسپیلت ، آبسردکن ، فن کوئل ، کوئل ، پکیج ، موتورخانه ، تصفیه آب صنعتی و خانگی ، پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی و آتشنشانی ، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان محترم و ارزشمند خود ارائه نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید