اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286304615505

هرسال در تابستان تحمل گرما در منزل یا محل کار سخت و دشوار است؟

امسال تابستان سرمای قطب را تجربه کنید

کد: 140104286304615505

https://bit.ly/3Oo2Db7

، تهران , (اخبار رسمی): هرسال در تابستان تحمل گرما در منزل یا محل کار سخت و دشوار است؟ اگر تجهیزات تهویه مطبوع درست و اصولی نگهداری و یا سرویس شوند شما نیاز به قرص سرماخوردگی هم خواهید داشت. خیلی از دستگاههای تهویه مطبوع شما توان خیلی زیادی دارند اما به دلیل نگهداری غیر اصولی و یا تعمیرات نا مناسب تبدیل به پنکه شده اند!

امسال تابستان سرمای قطب را تجربه کنید
اگر دوست دارید که چیلر شما خراب نشود ، باید برای سرویس به موقع آن فکری بکنید.

امسال تابستان سرمای قطب را تجربه کنید

هرسال در تابستان تحمل گرما در منزل یا محل کار سخت و دشوار است؟ اگر تجهیزات تهویه مطبوع درست و اصولی نگهداری و یا سرویس شوند شما نیاز به قرص سرماخوردگی هم خواهید داشت. خیلی از دستگاههای تهویه مطبوع شما توان خیلی زیادی دارند اما به دلیل نگهداری غیر اصولی و یا تعمیرات نا مناسب تبدیل به پنکه  شده اند!

بله فقط یک پنکه که گردش هوای گرم ایجاد می کند.

 تجهیزات تهویه مطبوع اعم از چیلر خانگی، چیلر صنعتی ، مینی چیلر و یا داکت اسپلیت ها نیاز به اطلاعاتی درباره استفاده و نگهداری صحیح و اصولی دارند. حتی برای انتخاب تعمیرکار و یا سرویس کار مناسب و مجرب هم باید کمی اطلاعات داشته باشید.

شما می توانید توان این تجهیزات را مثل روز اول به آنها برگردانید . پس با ما همراه باشید:

تعمیرکار حرفه ای چیلر چه کسی است؟

تمام کسانی که به تعمیر چیلر احتیاج دارند ، به دنبال تعمیرکار چیلر حرفه ای می گردند. اما به چه تعمیرکار چیلری می توان لقب حرفه ای داد؟ اصلا تعمیرکار چیلر حرفه ای چه خصوصیتی دارد؟

برای ما که در تکنو تهویه هستیم ، پاسخ به این سوال خیلی ساده است. زیرا خوشبختانه تمامی کارشناسان تکنو تهویه ، حرفه ای و با تجربه هستند.کارشناسان تکنو تهویه دارای سابقه بیش از 15 سال کار تخصصی و تحصیلات دانشگاهی مرتبط می باشند.

یک تعمیرکار حرفه ای ، به راحتی با صاحب چیلر ارتباط می گیرد. یعنی با کمترین توضیح متوجه مشکل می شود و با حوصله مسئله را برای ایشان توضیح می دهد.

دست آخر هم به بهترین شکل ، مشکل را بر طرف می کند. بدون اینکه هزینه اضافی برای صاحب چیلر ایجاد کند. و یا کار را بیش از حد طولانی نماید.

برای استفاده از خدمات چنین تعمیرکارانی ، کافیست که با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

سرویس کار چیلر چه وظیفه ای دارد؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، اگر دوست دارید که چیلر شما خراب نشود ، باید برای سرویس به موقع آن فکری بکنید. برای اینکار وجود یک سرویسکار چیلر ضروری است.

یک سرویسکار چیلر ، قبل از هر چیز به وضعیت ظاهری دستگاه توجه می کند. کندانسورهای کثیف و فن های پر سر و صدا ، بلای جان یک چیلر هستند. پس اول باید به آنها رسیدگی کرد.

در مرحله بعد باید گردش آب و عملکرد پمپ کنترل شود. اگر گردش آب دچار مشکل باشد ، قطعا اواپراتور چیلر در معرض خطر خواهد بود.

دست آخر باید به کنترل دیگر پارامترهای چیلر نظیر ، فشار ساکشن ، دیسشارژ و دمای آنها پرداخت. اینها کمترین وظیفه یک سرویسکار چیلر است.

تعمیر چیلر

تعمیرات چیلر و جراحی قلب

در نگاه اول ، شاید تعمیرات چیلر و جراحی قلب ، هیچ ارتباطی با هم نداشته باشند. اما اگر سیستم تهویه مطبوع ساختمان شما را که یک چیلر است ، به قلب ساختمان تشبیه کنیم چه؟ باز هم ارتباطی نمی بینید؟

آیا اگر چیلر شما خراب باشد ، در گرمای تابستان کلافه نمی شوید؟ پس می بنید که چیلر حکم قلب ساختمان را دارد. با این حساب ، یک تعمیرکار چیلر ، قطعا جراح قلب ساختمان شما است.

پس همانطور که قلب خود را به هر دکتر و جراحی نمی سپارید ، لطفا چیلر خود را نیز به هر تعمیرکاری نسپارید. این برای سلامت تهویه ساختمان شما و آرامش اعصاب شما بسیار اهمیت دارد. برای راحتی خودتان هم که شده ، تعمیر چیلر خود را به تکنو تهویه بسپارید.

برای سرویس و تعمیر چیلر ، یک متخصص لازم دارید

از قدیم گفته اند که هر کاری را باید به اهل فن خودش سپرد. مثلا شما برای تعمیر موتور اتومبیل تان ، به سراغ یک صافکار نمی روید. یا برای سفارش عینک ، دنبال یک دندانپزشک نمی گردید.

سرویس و تعمیر چیلر نیز مانند همین است. تعمیرکار یک کولر آبی ، حتی اگر بسیار حرفه ای هم باشد ، هرگز نمی تواند تعمیرکار چیلر شما باشد.

پس لطفا هر کس که یک جعبه ابزار در دست داشت و چند قطعه چیلر را می شناخت ، به عنوان تعمیرکار چیلر به ساختمان خود راه ندهید. تعمیرکار چیلر ، کسی است که سالها در این حوزه دانش آموخته و کسب تجربه کرده است.

این افراد را در تکنو تهویه پیدا می کنید. کافیست که با تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

چرا سرمای چیلر کم است؟

برای اینکه بدانید سرمای ایجاد شده در چیلر ، مناسب است یا خیر ، باید دمای آب در گردش چیلر را کنترل کنید. خیلی از افراد با ملاک قرار دادن دمای باد فن کوئل ، سرمای چیلر را بررسی می کنند.

این کار به هیچ عنوان اصولی ناست. ممکن است که چیلر شما به خوبی کار کند. اما فن کوئل اتاق دچار گرفتگی یا مشکل در فن شده باشد. در این صورت فن کوئل قادر به خنک کردن هوا نیست.

در چنین مواردی باید دمای آب چیلر را به طور جداگانه بررسی کنید. اگر دما زیر 12 درجه باشد ، پس چیلر مشکلی ندارد. باید مشکل را در جای دیگری جستجو کنید.

عوامل تعیین کننده قیمت تعمیر چیلر

عوامل بسیار زیادی در قیمت نهایی تعمیر چیلر تاثیر گذار می باشند. اما ما در اینجا به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • نوع چیلری که معیوب شده است
  • برند چیلری که معیوب شده است
  • ظرفیت چیلری که معیوب شده است
  • نوع خرابی ایجاد شده در چیلر
  • نوع و جنس قطعه خراب شده در چیلر
  • تعداد قطعاتی که دچار خرابی شده اند
  • مدت زمانی که برای رفع مشکل مورد نیاز است
  • حجم و گستردگی عیبی که در چیلر به وجود آمده است
  • تعداد نفراتی که برای رفع مشکل چیلر مورد نیاز است
  • نوع تجهیزاتی که برای رفع مشکل چیلر مورد نیاز است

مواردی که در بالا عنوان شد ، در قیمت و هزینه نهایی تعمیر چیلر ، تاثیر گذار هستند.

تعمیر چیلر خانگی

با توجه به تنوع گستره در زمینه برندها و مدلهای چیلر خانگی، تعمیر چیلر خانگی در تهران، کار ساده ای به حساب نمی آید. برای اینکه بتوان هر مدل و برندی از چیلر خانگی را تعمیر و سرویس نمود، نیاز به تجربه و تخصص فراوان است.

خوشبختانه پرسنل تکنو تهویه، همگی دارای تخصص و تجربه فراوان می باشند. به همین دلیل است که تکنسین های ما از عهده تعمیر هر نوع چیلری بر می آیند. آن هم با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت. با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 در کنار شما هستیم.

سرویس و تعمیر تخصصی چیلر صنعتی در تهران

همانطور که می دانید، استان تهران و شهرهای اطراف آن، مملو از شهرک های صنعتی است. شرکت ها و کارخانجات زیادی در این شهرک ها فعالیت می کنند. بسیاری از آنها از چیلر صنعتی جهت خنک کاری فرایندهای مورد نظر خود، استفاده می کنند.

تکنو تهویه با افتخار اعلام می کند که بزرگترین، کارآمد ترین و مجهزترین مجموعه را در اختیار دارد. ما سرویس و تعمیر چیلر صنعتیث در تهران را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت به شما ارائه می کنیم.

ما می دانیم که کوچکترین وقفه در پروسه تولید، چه زیان هایی را برای کارخانجات به بار می آورد. بنابراین کیفیت، سرعت و قیمت مناسب را اساس ارائه خدمات تعمیر چیلر صنعتی قرار داده ایم.

تکنو تهویه با بیش از 20 سال سابقه در تعمیرات چیلر صنعتی و خانگی در کنار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات تخصصی تهویه مطبوع تکنو تهویه

تکنو تهویه در زمینه محاسبه ، طراحی ، فروش ، تعمیرات تخصصی ، سرویس و نگهداری ، نصب و جابجایی دستگاه های حرارتی و برودتی مانند سردخانه ، چیلر، مینی چیلر، هواساز ، داکت اسپیلت ، کولرگازی ، اسپیلت ، آبسردکن ، فن کوئل ، کوئل ، پکیج ، موتورخانه ، تصفیه آب صنعتی و خانگی ، پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی و آتشنشانی ، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان محترم و ارزشمند خود ارائه نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان