اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264754615359

محصول تازه آرکا اندیشه صدرا رونمایی شد

ارائه اپلیکیشن ای تحلیل به بازار سرمایه

کد: 139908264754615359

https://bit.ly/3fkKU4k

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه آرکا اندیشه صدرا با نام ای تحلیل (Atahlil) رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه اپلیکیشن ای تحلیل به بازار سرمایه
اپلیکیشن ای تحلیل؛ بیلبورد بازار سرمایه

ای تحلیل با شعار بیلبورد بازار بورس پا به عرصه وجود نهاد. چراکه طیف وسیعی از راه حل ها را در قالب های مختلفی ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی آرکا اندیشه صدرا، پنج شنبه 1399/8/29، رونمایی از اپلیکیشن ای تحلیل، محصول تازه این شرکت انجام شد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بورس و بازار سرمایه  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر لیگ تحلیل بورس را ارائه کند تا این خدمت تازه رقابتی جذاب میان تحلیلگران و معامله‌گران را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن ای تحلیل دارای محاسنی است که اعم از دسترسی یکجا به اطلاعات نمادها و صنعت ها، جزییات شرکت‌ها (شامل معرفی، چشم‌انداز، محصولات، نمودار‌ها و ... ) در بخش ویکی نماد، آموزش صفرتاصد بورس در انجمن مدرسان و تحلیل نمادها و بازار است و می‌تواند باعث شفافیت و سوددهی فراوان برای فعالان بورسی شود.

مهدی عین آبادی مدیرعامل آرکا اندیشه صدرا، تولید این محصول را نتیجه شش ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: ایده پردازی و چارچوب بندی عملیات برنامه نویسی برای تولید این محصول از فروردین 99 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1399/9/9 اعلام و ادامه داد: بازار سرمایه و بورس، جذابیت ها و البته استرس های مختص به خود را دارد. لذا اساس اعتقاد ای تحلیل بر این بوده که رفع نیازهای مخاطبان و کمک به آنها برای چشیدن طعم شیرین بورس، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. بدین منظور امکانات، ابزارها و بخش های مختلف پلتفرم به گونه ای طراحی شده است تا خلاقانه ترین و جامع ترین راه حل های مالی را در دسترس کاربران قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای تحلیل

ای تحلیل با شعار بیلبورد بازار بورس پا به عرصه وجود نهاد. چرا که ای تحلیل طیف وسیعی از راه حل ها را در قالب های مختلفی ارائه می دهد. اگر به دنبال تحلیل با رویکردهای تکنیکال و بنیادی هستید یا نیاز به آموزش دارید، از طریق اپلیکیشن و سایت ای تحلیل تمام خدمات در دسترس شماست. اگر نیاز به رصد قیمت های لحظه ای بازارهای مالی، جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه صندوق های سرمایه گذاری و بازار سهام هستید، ای تحلیل نیاز شما را برطرف می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]