اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104780215359

جشن انتشار رسمی اپلیکیشن ای تحلیل

کد: 139909104780215359

https://bit.ly/2VySsrr

، تهران , (اخبار رسمی): جشن انتشار رسمی اپلیکیشن ای تحلیل در 99/9/9 در دفتر مرکزی شرکت آرکا اندیشه صدرا با حضور اعضای تیم فنی و بازاریابی برگزار شد.

جشن انتشار رسمی اپلیکیشن ای تحلیل
جشن رونمایی از اپلیکیشن ای تحلیل

اپلیکین ای تحلیل با شعار بیلبورد بازار سرمایه به صورت رسمی انتشار یافت و در فضای دیجیتال در دسترس فعالان بازار سرمایه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ای تحلیل، مهدی عین آبادی، درباره برنامه انتشار رسمی این اپلیکیشن گفت: ای تحلیل بعد از حدود 7 ماه فعالیت بی وقفه، در موعد مقرر منتشر شد. این اپلیکیشن حضور فعال و مؤثر در بازار سرمایه را هدف قرار داده است و قصد دارد تا با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه،‌ به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته شود.

در ادامه این جشن، مهندس مرضیه مهدویان مدیر پروژه ی ای تحلیل با اشاره به فراز و نشیب های طراحی و پیاده سازی این اپلیکیشن گفت: این اپلیکیشن با شعار بیلبورد بازار سرمایه تلاش می کند تا خدمات و امکانات نوین و جذابی در اختیار مخاطبان قرار دهد.

خسرو مرادعلیان سرپرست تیم توسعه دهندگان ای تحلیل نیز ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی برنامه نویسان تصریح کرد: لیگ تحلیلگران بورس و بخصوص نحوه محاسبه ی سود و زیان تحلیل ها چالش اصلی کار بود که با تلاش و همفکری تیم فنی و تحلیلگران بهترین نتیجه در دسترس قرار گرفت.

در پایان این جشن نیز، مسئولین کلیدی ای تحلیل ضمن تشکر از اعضای دپارتمان های فنی، محتوا، تحلیلگران و بازاریابی، به تشریح امکانات و بخش های مختلف اپلیکیشن پرداختند.

خاطر نشان می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ای تحلیل به نشانی www.atahlil.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای تحلیل

ای تحلیل با شعار بیلبورد بازار بورس پا به عرصه وجود نهاد. چرا که ای تحلیل طیف وسیعی از راه حل ها را در قالب های مختلفی ارائه می دهد. اگر به دنبال تحلیل با رویکردهای تکنیکال و بنیادی هستید یا نیاز به آموزش دارید، از طریق اپلیکیشن و سایت ای تحلیل تمام خدمات در دسترس شماست. اگر نیاز به رصد قیمت های لحظه ای بازارهای مالی، جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه صندوق های سرمایه گذاری و بازار سهام هستید، ای تحلیل نیاز شما را برطرف می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه