اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908274755314876

API چیست؟

کد: 139908274755314876

https://bit.ly/3lyISQx

، اراک , (اخبار رسمی): حتما تا به حال کلمه API را شنیده اید. API ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از آنها کمک زیادی به کاربران می کند. اگر شما هم به دنبال جوابی برای سوال API چیست؟ هستید بهتر است تا آخر این مطالب با ما همراه باشید.

API چیست؟
API چیست؟

خدمات API شرکت پست بار ( بزرگترین باجه مجازی ارسال مرسوله )

API چیست؟

برای این که بتوانیم با ΑPI  کاملا آشنا شویم و پاسخ مناسبی درباره ی سوال API چیست؟ داشته باشیم باید به معنی این واژه بپردازیم. برای توضیح بیشتر عبارت API میتوانیم بگوییم معنی اصلی این واژه رابط های نرم افزاری است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که API چیست؟  خود کلمه API معنایی ندارد و این واژه مخفف واژه ی  Application Programming Interface است. زمانی که در حال استفاده از لپ تاپ ها و یا دسکتاپ ها هستیم بین نرم افزارهای مختلفی که در سیستم وجود دارد تبادل اطلاعات صورت می گیرد که این کار توسط API ها انجام می شود.

انواع پست ها

در کشور ایران پست ها انواع متفاوتی دارند و هر شخصی می تواند با توجه به نیازی که دارد یکی از این انواع پست را برای ارسال کردن مرسوله خود انتخاب کند. در ابتدای مقاله تا حدودی با این که API چیست؟ آشنا شدیم حال بهتر است بدانید پست API نیز یکی از انواع پست های محبوب در ایران است. پست ها انواع دیگری هم دارند که آنها را برای شما نوشته ایم.

●       پست پیشتاز

●       پست سفارشی

●       پست اکسپرس

●       پست عادی

●       پست دو قبضه

پست API

یک نوع از انواع مختلف پست ها نیز وجود دارند که به پست API معروف هستند. این نوع از پست ها  شرایط متفاوتی دارند که در ادامه مطلب این شرایط را برای شما توضیح خواهیم داد.

 برای استفاده از  پست ای پی آی باید به ترتیب به موارد زیر عمل کرد.

ابتدا باید وارد سایت API شوید و در آنجا ثبت نام نمایید پس از ثبت نام باید به پشتیبانی سایت اطلاعات داد.

در انتها پرداخت همزمان برای 2 درگاه امکان پذیر نیست پس برای فرایند ثبت نام و ثبت سفارش ممکن است با مشکل مواجه شوید. برای جلوگیری از هرگونه مشکل باید ابتدا کیف پول را شارژ کنید.  در این جا  شما می توانید کیف پول تان را به قیمت 100 میلیون ریال شارژ کنید و  پس از آن به ثبت سفارش بپردازید.

همچنین شما می توانید برای سهولت در انجام فرایند ثبت نام و ثبت سفارش از فایل های راهنما کمک بگیرید و با استفاده از آن ها به آسانی عملیات مورد نظر را انجام دهید.

برای دسترسی داشتن به این فایل های راهنما، شما می توانید با جستجو کردن عبارت مستندات API   و یا هم چنین با سرچ کردن مستندات و استفاده از وب سرویس  به آنها دسترسی پیدا کنید.

اگر در حین انجام این عملیات با مشکلاتی روبه رو شدید و  یا یک سری از سوالات از جمله API  چیست برای شما ایجاد شد می‌ توانید با پشتیبانی پست بار تماس بگیرید.

در تمامی ساعت های اداری اشخاصی مشغول به کار هستند تا به سوالات متقاضیان عزیز پاسخ بدهند.

خدمات API شرکت پست بار ( بزرگترین باجه مجازی ارسال مرسوله )

شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا از خدمات API شرکت پست بار بهترین و بزرگترین مجموعه آنلاین خدمات پستی نیز استفاده فرمایید

نکات مهم پیرامون پست API

برای داشتن یک پاسخ مناسب برای سوال API چیست؟ باید بهتر با آن آشنا شویم. پس از آن که تمامی مواردی را که در بالا برای شما بیان کردیم به دقت انجام شد، فرایند ثبت سفارش کامل می شود. بهتر است بدانید اگر بعضی از مراحل به درستی انجام نشوند ثبت سفارش انجام نمی شود به طور مثال اگر آدرس گیرنده وارد نشود مشکل پیش می آید که برای حل آن بهتر است از افراد که در این زمینه مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بار

ثبت سفارشات به صورت اینترنتی در خانه یا محل کار ثبت و تحویل سفارشات در تمامی ابعاد و با هر تعداد در کوتاهترین زمان، حمل کالا با کمترین هزینه با درنظر گرفتن وزن کالا از شرقی ترین استان کشور به غربی ترین استان کشور، ثبت سفارشات شما با هر ابعاد و هر تعداد حمل می گردد www.postbar.ir

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]