اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909014761415546

خرید و فروش انواع دستگاه خودپرداز

کد: 139909014761415546

https://bit.ly/3fjxjKO

، کرج , (اخبار رسمی): در رابطه با خرید دستگاه‌های خودپرداز همواره مطلوب است که متقاضیان سوالاتی همچون مدل دستگاه، شرایط خرید، کیفیت، طول عمر قطعات، قیمت یا پشتیبانی داشته باشند. در این بخش نورینکس به این موضوع می‌پردازد تا متقاضیان را بیشتر آشنا کند.

خرید و فروش انواع دستگاه خودپرداز
کمپانی نورینکس یکی از اولین واردکننده دستگاه‌های خودپرداز ان سی آر (NCR) است.

کسب اطلاعات برای خرید

با توجه به اهمیت و حساسیت متقاضیان نسبت به سرمایه‌گذاری و خرید دستگاه‌های خودپرداز، شرکت نورینکس راه و روش های متداولی برای آن فراهم کرده است. یکی از اصلی ترین راه های خرید خودپرداز کسب اطلاعات مجازی (سایت، پشتیبانی) و گرفتن ارتباط حضوری است. بدین شکل که ما متقاضیان را از داشتن کالا‌های موجود و شرایط خرید آگاه ‌می‌‌کنیم.

شرایط خرید دستگاه خودپرداز

خرید دستگاه خودپرداز برای کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی امکان پذیر است. نکته قابل ذکر در خرید دستگاه خودپرداز این است که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و خریداران خودپرداز با بانک‌هایی که تحت نظارت بانک مرکزی مشغول به فعالیت می‌‌باشند طرف قرارداد می‌‌شوند و از این نظر قرارداد منعقد شده بین پذیرنده و بانک کاملا معتبر است.

پس از استقرار دستگاه در محل معین شده یکی از اصلی ترین کار‌های خریدار، شارژ نقدی و برگرداندن نقدینگی دریافت شده توسط مشتری به دستگاه از طریق شعب مختلف بانک طرف قرارداد می‌‌باشد.

لازم به ذکر است قبل از اقدام به پرتال و اخذ سوئیچ بانک، دستگاه خودپرداز باید در محل معین شده وجود داشته باشد. چرا که کارشناسان و کارگذاران بانک مربوطه برای جواز سوئیچ از وجود دستگاه در آن محل مطمئن شوند.

اما قیمت دستگاه‌های خودپرداز

با توجه به این ماشین ها، دستگاه‌های ما از نوع درجه بندی با هم تفاوت دارند به طبع قیمت دستگاه‌های ما هم نوسان دارند بدین منظور که قیمت‌های دستگاه‌های ما متناسب با درجه بندی به شما ارائه می‌شوند. امروزه در بازار فروش سوالاتی در رابطه با تفاوت بین مدل های الف با مدل د وجود دارد شما نمی‌توانید دستگاه درجه الف را با درجه د مقایسه کنید. برای شفاف سازی می‌توان گفت کیفیت قطعات، نوع آبکاری مواد تشکیل دهنده، ظرافت، دقت و طول عمر عابربانک های درجه یک با درجات دیگر یکسان نیست; همانگونه که در مقدمه گفته شد. بنابراین با توجه به نوسانات بازار قیمت خودپرداز قیمت روز و مناسب را از شرکت نورینکس بخواهید. با ما در تماس باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات برای خرید خودپرداز با ما از طریق سایت نورینکس در تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورینکس

از سال 1391 کمپانی نورینکس بخش فعالیت‌های فروش دستگاه‌های خودپرداز را به اشخاص و مجموعه‌ها در سراسر کشور آغاز کرد. بدین منظور نورینکس جزو اولین کمپانی‌های رسمی خرید و فروش دستگاه‌های خودپرداز می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]