اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909014761915546

رونمایی از سایت نورینکس با هدف انتخاب خرید و فروش خودپرداز

کد: 139909014761915546

https://bit.ly/3nKTLzm

، کرج , (اخبار رسمی): با هدف انتخاب خرید و فروش خودپرداز و معرفی انواع روش سرمایه‌گذاری، از سایت نورینکس در تاریخ 1 آذ‌رماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت نورینکس با هدف بهترین انتخاب خرید و فروش خودپرداز
نورینکس، همراه شما در یک سرمایه‌گذاری پرسود

به گزارش نورینکس، سایت www.norinex.com که یک سایت مشاوره و معرفی انواع روش‌های سرمایه‌گذاری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بهترین انتخاب خرید و فروش خودپرداز و معرفی انواع روش سرمایه‌گذاری را تسهیل کند.

سیدکمیل میرسمیعی، مدیر عامل نورینکس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نورینکس با گذشت زمان ما همواره در تلاشیم بخش های سرمایه‌گذاری چه در زمینه انواع عابر بانک یا در زمینه هایی مثل پنل های خورشیدی توسعه روش های اقتصادی برای شما با بکارگیری از رونق بخشیدن در سرمایه‌گذاری به ارمغان بیاوریم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « هدف کمپانی نورینکس، معرفی یکی از روش‌های درست سرمایه‌گذاری با اندک سرمایه و از همه مهم‌تر رسیدن به سود دلخواه در مدت زمان کم است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ما پیشنهادات و مشاوره در زمینه‌ی توسعه سرمایه‌گذاری شما در راستای ATM است. پس همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس برقرار کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.»

گفتنی است نورینکس، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش دستگاه‌های خودپرداز به اشخاص و مجموعه‌ها در سراسر کشورکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نورینکس به آدرس www.norinex.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورینکس

از سال 1391 کمپانی نورینکس بخش فعالیت‌های فروش دستگاه‌های خودپرداز را به اشخاص و مجموعه‌ها در سراسر کشور آغاز کرد. بدین منظور نورینکس جزو اولین کمپانی‌های رسمی خرید و فروش دستگاه‌های خودپرداز می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه