اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909024764415558

گوشی a12 و m12 سامسونگ شباهت زیادی به گوشی a42 خواهند داشت

کد: 139909024764415558

https://bit.ly/3l45mIh

، (اخبار رسمی): سامسونگ یک کمپانی کره ای است که هر سال گوشی های زیادی را روانه بازار می کند. خبر های که از این کمپانی به گوش می رسد این است که این کمپانی بر روی گوشی های a12  و m12  در حال کار می باشد. این گوشی ها قرار است نسل پیشرفته گوشی های a11  و m11 خواهند بود

گوشی a12 و m12 سامسونگ شباهت زیادی به گوشی a42 خواهند داشت
گوشی A12 به زودی از طرف سامسونگ معرفی خواهد شد و جای گوشی گلکسی a11 را خواهد گرفت

شماره مدل این گوشی a12 سامسونگ هم sm-a125f-dsn خواهد بود که در برخی از سایت ها به آن اشاره شده است. در این گوشی از چهار دوربین استفاده خواهد شد که در قسمت پشت گوشی در داخل باکس مربعی شکل قرار دارند

سامسونگ یک کمپانی کره ای است که هر سال گوشی های زیادی را روانه بازار می کند. خبر های که از این کمپانی به گوش می رسد این است که این کمپانی بر روی گوشی های a12  و m12  در حال کار می باشد. این گوشی ها قرار است نسل پیشرفته گوشی های a11  و m11 خواهند بود.

مشخصات زیادی از گوشی گلکسی m12 به بیرون درز نکرده است و بیشتر از گوشی a12 اطلاعات وجود دارد. عکس های هم که از این گوشی منتشر شده است شباهت زیادی این گوشی به گوشی a42 دارد. به نظر می رسد این گوشی یک میان رده دیگر از آن کمپانی باشد و قرار است ادامه راه a10 را بپیماید.

به نظر می رسد این گوشی سامسونگ از تراشه helio pet soc استفاده کند. این تراشه جزوه تراشه های میان رده بازار می باشند. رامی هم که قرار است در کنار این تراشه ایفای نقش کند ۳ گیگابایتی خواهد بود. این گوشی در حافظه های مختلفی روانه بازار های جهانی خواهد شد که ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود.


شماره مدل این گوشی a12  سامسونگ هم sm-a125f-dsn خواهد بود که در برخی از سایت ها به آن اشاره شده است. در این گوشی از چهار دوربین استفاده خواهد شد که در قسمت پشت گوشی در داخل باکس مربعی شکل قرار دارند. اصلی ترین دوربین در این مجموعه هم ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی خم در ناچ قطره ای  و از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در عکس های منتشر شده خبری از حسگر اثر انگشت پشت گوشی نیست و این حسگر به کنار برده شده و با دکمه پاور یکی شده است. در گوشی های نسل قبلی گوشی a12 ، همیشه حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی قرار می گرفت. انتظار می رود این گوشی به زودی از طرف این کمپانی معرفی شود و جایگزین گوشی های قبلی سامسونگ شود.

منابع : gandoom
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گندم

فروشگاه اینترنتی گندم در زمینه تجارت الکترنیک فعالیت دارد و مشغول فروش محصولات مختلف از طریق اینترنت می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]