اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036789915558
در دسترس نیست

عربستان ساخت شهر خطی ۱۷۰ کیلومتر را آغاز کرد.

کد: 140108036789915558

، (اخبار رسمی): عربستان در تابستان امسال از طرحی رونمایی کرد که در آن شهری ساخته خواهد شد که به صورت افقی می باشد و بیشتر آسمان خراش عمودی دیده می شود. این شهر ۱۷۰ کلیومتر طول و ۲۰۰ متر عرض خواهد داشت و از نام آن را هم The Line نام گذاری گرداند.

عربستان ساخت شهر خطی ۱۷۰ کیلومتر را آغاز کرد.
شهر افقی عربستان

عربستان در تابستان امسال از طرحی رونمایی کرد که در آن شهری ساخته خواهد شد که به صورت افقی می باشد و بیشتر آسمان خراش عمودی دیده می شود. این شهر ۱۷۰ کلیومتر طول و ۲۰۰ متر عرض خواهد داشت و از نام آن را هم The Line نام گذاری گرداند.حالا تصاویر و فیلمی از شروع ساخت ای ابر شهر توسط مجله معماری به نام Dezeen منتشر شده است که نشان دهند شروع خاک برداری و کارکردن کامیون ها و برداشت خاک هستیم.

بر خلاف بسیاری از تردید ها، این پروژه شروع شده است و زمان اتمام آن را به احتمال زیاد ۲۰۳۰ خواهیم دید، این خبر را ولی عهد عربستان محمد بن سلمان داده است و او امید وار است که این شهر بتواند عربستان را رو به آینده ببرد‌. فیلم برداری این فیلم هم توسط شرکت ot sky انجام شده است و این خبرگزاری معماری آن را منتشر کرده است.در فیلم منتشر شده جزئیات دیده نمیشه و بیشتر ما شاهد کار ماشین های سنگین هستیم.

ارتفاع شهر The Line تا ۵۰۰ متر خواهد بود

ساخت این شهر (خط) توسط شرکت دولتی neom عربستان ساخته می شود. نام این شرکت از نوآوری آمده است و قرار است پروژه های نوآوری در عربستان اجرا کند و این کشور عربی را به آینده سوق دهد. این شهر The Line چندین محله خواهد داشت که میتوان عرض آن را در ۵ دقیقه به صورت پیاده و طول آن را در ۲۰ دقیقه با ماشین نقلیه پیمود. ارتفاع این شهر نوآور ۵۰۰ متر خواهد بود و سطر بیرونی آن هم از آینه پوشانده خواهد شد تا انرژی لازم شهر را تامین کند.

این شهر (خط) کل انرژی خود را از راه های پاک و تجدید پذیر تامین خواهد کرد و از سوخت های فسیلی در آن استفاده نخواهد شد. در تخمین های گفته شده هزینه ساخت این شهر The Line از ۱۰۰ میلیارد تا ۱ تریلیون دلار متغیر خواهد بود. کارشناس اعتماد دارند این شهر پذیرای ۹ میلیون نفر خواهد بود که جمعیت نسبتا زیادی است. به نظر شما این شهر The Line شهر آینده است ؟ نظر خود را در شاه توت بنویسید!

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گندم

فروشگاه اینترنتی گندم در زمینه تجارت الکترنیک فعالیت دارد و مشغول فروش محصولات مختلف از طریق اینترنت می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان