اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909054771911028

بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!

کد: 139909054771911028

https://bit.ly/2HKI10p

، تبریز , (اخبار رسمی): یک سالی از همه گیر شدن کرونا می‌گذرد، ولی آمار ها نشان می دهند که ظاهرا این ویروس فعلا قصد ندارد دست از سر جهان بردارد. حتی اگر واکسن‌ها نیز بتوانند این بیماری را مهار کنند، تغییراتی که به واسطه آن در در زندگی مردم جهان ایجاد شد شاید تا ابد باقی بماند. یکی از این تغییرات، متفاوت شدن فرایند خرید بود.

بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!
بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!
بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!
بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!
بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!
بعد از خواندن این مقاله دیگر برای خرید از خانه خارج نمی‌شوید!

هرچند یک سالی از همه گیر شدن کرونا می‌گذرد، ولی آمار عجیب و غریبی که هر روز از رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد نشان می‌دهد که ظاهرا این ویروس فعلا قصد ندارد دست از سر جهان بردارد. اما حتی اگر واکسن‌های تولیدی نیز بتوانند تا حد زیادی این بیماری همه گیر را مهار کنند، تغییراتی که به واسطه این ویروس ناشناخته در زندگی تمام مردم جهان ایجاد شد شاید تا ابد باقی بماند.

یکی از این تغییرات، متفاوت شدن فرایند خرید بود که تا حد زیادی از حالت سنتی به سمت و سوی آنلاین کشیده شد. اما برخلاف بسیاری از مردم که گمان می‌کنند ممکن است با خرید اینترنتی سرشان کلاه رود در این مقاله به بیان دلایلی می‌پردازیم که ثابت می‌کند چرا باید برای همیشه شیوه خریدتان را از سنتی به آنلاین تغییر دهید. احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر بعد از خواندن این مقاله دیگر برای هیچ خریدی به ویژه خرید محصولات دارویی و آرایشی-بهداشتی از خانه خارج نخواهید شد!

پس تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما در بتادارو بمانید.

فروشگاه‌های آنلاین چه زمانی متولد شدند؟

شاید آن روزی که یک شرکت آمریکایی در سال 1991 یعنی 27 سال پیش برای اولین برای کلمه "تجارت الکترونیک" را معرفی کردند هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که اولین سفارش آنلاین جهان پیتزا باشد! شرکت پیتزا هات به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین برندهای پیتزای جهان در سال 1994 اولین سفارش آنلاین جهان را ثبت کرد و این غذای جذاب را به دست مشتری‌اش رساند. اما پس از آن، شرکت‌های دیگری نیز که شاهد استقبال مردم از خرید اینترنتی بودند به مرور شکل گرفتند و فرایند خرید در جهان کم کم دچار تغییر شد.

فروشگاه‌های اینترنتی eBay و آمازون نیز جزو اولین فروشگاه هایی بودند که با ارائه انواع مختلفی از محصولات فرایند خرید را برای مردم آسان تر کردند و به جهان نشان دادند برای خرید یک قلم کالا لازم نیست از خانه خارج شوند و حتی تا سر کوچه هم بروند.

به واسطه این فروشگاه‌های اینترنتی فاصله مردم حتی با فروشگاه‌های دورترین کشورهای جهان نیز فقط به اندازه چند کلیک بود و این موضوع بیش از هرچیز دیگری مردم را برای سفارش آنلاین به وجد می آورد.  

در ایران نیز از سال 1385 فروشگاه‌های اینترنتی مختلف شکل گرفتند و مردم ایران نیز مانند مردم سایر کشورهای جهان ترجیح دادند به جای اینکه ساعت‌ها در کوچه و خیابان به دنبال محصولات مختلف باشند، فقط با چند کلیک و در عرض چند دقیقه محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

چه میزان از ثروت خالص جهان به لطف فروشگاه های اینترنتی است؟

اگر نگاهی به لیست ثروتمندترین افراد جهان بیندازید متوجه می‌شود که تعداد قابل توجهی از این افراد یا فروشگاه آنلاین دارند و یا به نوعی در این صنعت فعالیت دارند. پس تعجبی ندارد که بخش قابل توجهی از درآمد تمامی مردم جهان را به واسطه به راه افتادن فروشگاه‌های اینترنتی مختلف بدانیم.

به عنوان مثال، جف بزوس بنیانگذار فروشگاه اینترنتی آمازون به لطف این فروشگاه آنلاین توانست به ثرت افسانه‌ای 182 میلیارد دلار دست پیدا کند که با در نظر گرفتن دلار 25 هزار تومانی نیز مبلغ به شدت عیجب و غریبی است.

و یا فروشگاه اینترنتی علی بابا تنها در روز 21 آبان که به نام روز سفید (روز جهانی مجردها) شناخته می‌شود توانست رکورد جهانی خرید اینترنتی در یک روز را بشکند و به رقم 75 میلیارد دلار که معادل با درآمد حاصل از فروش حدودا 2 میلیارد بشکه نفت ایران است دست پیدا کند!

رقم عجیبی است. نه؟  

ولی چه چیزی باعث می‌شود مردم تا این حد به خرید آنلاین علاقه داشته باشند؟

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که همیشه در خریدهای سنتی وجود داشته است زمان‌بر بودن فرایند خرید است. شما برای تهیه یک قلم کالا گاهی لازم است به چندین مغازه سر بزنید که این کار در شهرهای بزرگی مثل تهران به معنای سپری کردن یک روز کامل برای خرید یک جنس است. ولی مسلما هیچکس دوست ندارد یک روز کامل را برای گشتن به دنبال یک کالا سپری کند. به علاوه، وقتی محصول مورد نظرتان را پیدا کردید در خصوص اصل یا تقلبی بودن آن و واقعی بودن قیمت اعلام شده از سوی فروشنده نمی‌توانید زیاد مطمئن باشید. ضمنا اگر این محصول جزو مکمل‌های دارویی، قرص ها و یا محصولات آرایشی بهداشتی باشد قضیه جدی‌تر هم می‌شود.

شما برای خرید این محصولات احتیاج دارید به صورت کامل توسط فروشنده راهنمایی شده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. ولی در خرید آفلاین (سنتی) در بسیاری از موارد فروشندگان اطلاعات دقیقی در خصوص محصولات ندارند.

در طرف مقابل، اگر برای خرید این محصولات از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید می‌توانید به راحتی قیمت اعلام شده را با سایر فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کرده و با دریافت راهنمایی از پشتیبان‌های سایت با اطمینان خاطر خرید کنید.

اما همه فروشگاه‌های آنلاین نیز چنین شرایطی را ندارند.

اینجاست که برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با دریافت مجوزها لازم از سوی مراجع مرتبط، در اختیار گذاشتن پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی به بازدیدکنندگان از سایت و اعلام قیمت‌های رقابتی می‌توانند گوی سبقت را از باقی فروشگاه‌های اینترنتی گرفته و بهتر از آن‌ها به ارائه خدمات بپردازند. و خب چه چیزی برای یک خریدار اینترنتی می‌تواند بهتر از این باشد؟

اما یک سوال!

مگر مکمل های دارویی و محصولات آرایشی بهداشتی را هم می‌شود اینترنتی خرید؟

احتمالا شما هم هشدارهای مختلفی که در خصوص خرید آنلاین مکمل های دارویی، محصولات مراقبت پوست و مو و یا محصولات آرایشی بهداشتی وجود دارد را شنیده‌اید. ولی برایتان یک خبر خوب داریم!

در میان تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی که بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به فروش این دست محصولات می‌کنند، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند داروخانه آنلاین بتادارو با در اختیار داشتن مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی این محصولات می‌توانند خیال شما را از بابت خرید این محصولات راحت کنند.

در این فروشگاه اینترنتی که در واقع نسخه آنلاینی از داروخانه معتبر دکتر افخم است، شما می‌توانید تنوع بالایی از انواع محصولات در دسته های آرایشی بهداشتی، مکمل‌های دارویی، مکمل‌های ورزشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی را مشاهده کنید، توضیحات دقیق و جزئی در خصوص آن‌ها را بخوانید، از نظرات خریداران قبلی برای آگاهی بیشتر استفاده کنید و همچنین به کمک پشتیبان‌های باتجربه به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید.

اما نکته‌ای که بتادارو را بیشتر از هر فروشگاه آنلاین دیگری جذاب می‌کند، تخفیف‌های ویژه‌ای است که بر روی محصولات گوناگون دارد. آن هم نه تخفیف‌های 10 یا 15 درصدی! در بتادارو شما می‌توانید محصولات مورد نظرتان را با بیش از 50% تهیه کنید که شاید در کمتر فروشگاه آنلاین دیگری چنین چیزی را پیدا کنید. ضمنا ارسال سریع محصولات و همچنین رایگان بودن ارسال برای سفارشات بیشتر از 200 هزار تومان یکی دیگر از دلایلی است که سبب محبوبیت این فروشگاه اینترنتی می‌شود.

برای اثبات این محبوبیت هم کافی است به این نکته اشاره کنیم که فروشگاه آنلاین بتادارو (betadarou.com) تنها در 2 سال توانسته است 20000 مشتری راضی، 33000 سفارش ارسال شده و بیش از 75000 محصول خریداری شده ثبت کند!

پس این بار اگر قصد خرید محصولات داروخانه‌ای را داشتید نیازی نیست که در این شرایط کرونایی شال و کلاه کرده و راهی داروخانه‌های مختلف شوید. فقط کافی است با چند کلیک محصول مورد نظر خود را در وب سایت بتادارو پیدا کرده و پس از مقایسه قیمت‌ها با سایر فروشگاه‌های دیگر با خیال راحت خرید خود را ثبت کرده و آن را خیلی زود دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بتادارو

بتادارو به عنوان اولین داروخانه اینترنتی شمال غرب کشور، فعالیت خود را از اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو، امکان خرید محصولات داروخانه را به شیوه ای نوین، آسان و مطمئن فراهم نموده است.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]