اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002155116211028

معرفی داروخانه آنلاین بتادارو در تبریز

به داروخانه نروید، ما داروخانه را به خانه‌تان می‌آوریم

کد: 140002155116211028

https://bit.ly/3vIEeUN

، تبریز , (اخبار رسمی): با توجه به نیاز بسیاری از افراد برای خرید آنلاین از داروخانه در شرایط امروزی جامعه، بتادارو در کنار شماست تا همه آن چیزی را که از یک داروخانه می‌توانید تهیه کنید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بیشتر با این داروخانه آنلاین آشنا شوید.

به داروخانه نروید، ما داروخانه را به خانه‌تان میاوریم
معرفی داروخانه آنلاین بتادارو در تبریز
به داروخانه نروید، ما داروخانه را به خانه‌تان میاوریم
اپلیکیشن داروخانه اینترنتی بتادارو

بدون شک یکی از تغییرات بزرگی که کرونا در زندگی تمام انسان‌ها ایجاد کرد این بود که به همه ما ثابت کرد جور دیگری هم می‌توان زندگی کرد! روشی که خیلی از کارها را برایمان راحت‌تر، سریعتر و حتی ارزان تر می کند. و آن هم خرید آنلاین وسایلی است که به صورت روزانه به آن ها احتیاج داریم.

در میان تمام چیزهایی که به صورت روزانه استفاده می‌کنیم، شاید ماسک ها را بتوانیم یکی از مهم ترین این موارد بدانیم. چرا که در این روزها سلامت ما به شدت تحت تاثیر ماسکی است که می‌زنیم. البته قیمت آن نیز از دیگر موضوعاتی است که برای خیلی ها مهم بوده و یکی از معیارهای مهم‌شان برای خرید است.

در کنار ماسک، داروها، مکمل های ورزشی و محصولات مورد نیاز نوزادان و کودکان مانند شیر خشک نیز از دیگر خریدهایی هستند که خیلی ها به آن احیتاج داشته ولی به دلیل آلوده بودن محیط داروخانه‌ها تمایل چندانی برای خرید حضوری آن‌ها در شرایط فعلی ندارند.

با توجه به این نیاز مهم برای خریدهای آنلاین، بتادارو در کنار شماست تا همه آن چیزی را که از یک داروخانه می‌توانید تهیه کنید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بیشتر با این داروخانه آنلاین (https://betadarou.com) آشنا شوید.

معرفی داروخانه آنلاین بتادارو

اگر اهل تبریز باشید به احتمال بسیار زیاد نام داروخانه باسابقه و خوشنام دکتر افخم را شنیده‌اید. اگر هم اهل شهرهای دیگر باشید، تنها کافی است اسم یک دارو را در اینترنت جستجو کنید تا وب سایت بتادارو به عنوان نسخه آنلاین داروخانه افخم به عنوان یکی از اولین نتایج جستجویتان ظاهر شود. موضوعی که محبوب بودن بتادارو در میان جستجوگران در اینترنت و اعتبار بالای این وب سایت را نشان می‌دهد.

داروخانه آنلاین بتادارو که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در تبریز و با ارائه خدماتی با کیفیت در حوزه فروش آنلاین محصولات غیردارویی آغاز کرد در مدت زمانی بسیار کوتاه به یکی از شناخته شده ترین فروشگاه‌های آنلاین فروش محصولات داروخانه ای تبدیل شد و توانست تنها در مدت 3 سال بیشتر از 75.000 محصول را به دست مشتریان خود در سراسر ایران برساند.

امروز نیز که این مقاله را می‌خوانید، فروشگاه آنلاین بتادارو با در اختیار داشتن لیست کاملی از انواع داروها، مکمل های ورزشی، محصولات مراقبت پوستی، ماسک‌های تنفسی متنوع، شیر خشک ها و ... به عنوان یکی از بزرگترین و پرفروش‌ترین داروخانه‌های آنلاین کشور شناخته می‌شود که محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام شهرهای ایران ارسال می‌کند.

مزیت بتادارو نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین دارو چیست؟

خدمات پس از فروش با کیفیت، ارسال سریع سفارشات، قیمت های رقابتی، موجودی به روز محصولات، توصیحات کامل برای هر یک از محصولات و پشتیبان های با تجربه ای که آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند از جمله دلایلی است که سبب شده است بتادارو بتواند در دوران فعالیت خود به بیشتر از 20.000 مشتری خود محصولات مختلفی را عرضه کند.

تخفیف های دوره‌ای و هیجان انگیزی که برخی از محصولات عرضه شده در این داروخانه دارند نیز از دیگر دلایلی است که بسیاری از خریداران اینترنتی کالاهای داروخانه‌ای ترجیح می‌دهند محصولات مورد نظر خود را از بتادارو تهیه کنند.

امکان خرید اقساطی به ویژه برای محصولات گران قیمتی مانند مکمل های ورزشی، محصولات آرایسی بهداشتی و… نیز از دیگر مزایای رقابتی این داروخانه آنلاین است. به این منظور می توانید با مراجعه به سایت لندو نسبت به خریداری کارت اعتباری فروشگاه بتادارواقدام نمائید و کالای مورد نظر خود را به راحتی و به صورت قسطی از بتادارو خریداری کنید.

ماسک‌های تنفسی، پر فروش‌ترین محصول این روزهای بتادارو

اگر روزهای اول همه گیری کرونا را یادتان باشد خرید ماسک به یکی از بزرگترین معظلات همه مردم جهان تبدیل شده بود. در ایران نیز بسیاری از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین یا موجودی کافی نداشتند و یا محصولات خود را با قیمت‌هایی بسیار بالاتر از نرخ مصوب می‌فروختند. تاخیرهای مداوم در ارسال سفارشات نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که خیلی ها را از خرید آنلاین ماسک منصرف می‌کرد.

در چنین شرایطی، داروخانه آنلاین بتادارو یکی از اولین فروشگاه هایی بود که اقدام به عرضه انواع ماسک های تنفسی باکیفیت و با قیمت مصوب دولتی نمود. به همین دلیل، حتی در حال حاضر که بیشتر از 1 سال از همه گیری کرونا می ‌گذرد و ماسک در بسیاری از داروخانه و فروشگاه‌های آنلاین موجود است، باز هم این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات بتادارو است. چرا که این داروخانه آنلاین با در اختیار داشتن تنوع بالایی از انواع شیلدهای محافظتی، ماسک های 3 و 5 لایه، گیره های نگهدارنده ماسک و هر چیز دیگری که این روزها به دلیل کرونا به آن احتیاج دارید توانسته است روز به روز مشتری های بیشتری بدست آورد که همگی از کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و ارسال سریع سفارشات راضی هستند.

ضمنا ماسک های مخصوص کودکان نیز در بتادارو موجود است که می‌توانید با تهیه آن‌ها در این روزهایی که کرونا هر روز افراد بیشتری را مبتلا می‌کند از فرزند دلبندتان محافظت کنید. 

برای خرید انواع ماسک های تنفسی و شیلدهای محافظتی نیز می‌توانید با یک جستجوی ساده در وب سایت بتادارو، لیست کاملی از این محصولات را پیدا کرده و آن ها را با قیمت مصوب دولتی خریداری کنید.

مکمل‌های ورزشی و شیر خشک، از دیگر محصولات پرفروش بتادارو

در کنار ماسک های تنفسی، مکمل های ورزشی بسیار متنوع و انواع شیر خشک نیز از دیگر محصولات بسیار پر طرفدار در بتادارو هستند. البته اگر قصد خرید مکمل های ورزشی را دارید نیازی نیست نگران قیمت این روزهای دلار و هزینه بالای مکمل های خارجی باشید. بتادارو در کنار لیستی از انواع برندهای معتبر خارجی، مکمل های ورزشی ایرانی باکیفیتی نیز عرضه می کند که بسیاری از آن ها تحت لیسانس کمپانی های بزرگ خارجی تولید شده و با قیمت‌های مقرون به صرفه ای که دارند بسیار مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته اند.

اگر هم که به تازگی عضوی به خانواده‌تان اضافه شده و نیاز به خرید مداوم شیر خشک دارید، حتما همین امروز به بتادارو سر بزنید و با مقایسه قیمت ها و توضیحات کامل هریک از شیرخشک ها و مکمل های تغذیه ای نوزادان و کودکان، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

پیشنهاد آخر بتادارو، اپلیکیشنی با تخفیف‌های هیجان انگیز هفتگی

اگر خیلی اهل گشت و گذار میان سایت‌های مختلف اینترنتی نیستید و ترجیح می‌دهید همه کارها به ویژه خریدهای اینترنتی را به روشی ساده‌تر و سریعتر انجام دهید، حتما اپلیکیشن بتادارو را نصب کنید. با نصب این برنامه می‌توانید تمامی فرایند خرید و پیگیری سفارش خود را سریع‌تر و آسان‌تر انجام داده و از همه مهم‌تر آنکه هر هفته کد تخفیفی برای خرید محصولات مختلف دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بتادارو

بتادارو به عنوان اولین داروخانه اینترنتی شمال غرب کشور، فعالیت خود را از اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو، امکان خرید محصولات داروخانه را به شیوه ای نوین، آسان و مطمئن فراهم نموده است.

اطلاعات تماس
  • 041355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی