اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909114781915566

چگونه بهترین مرکز درمانی را در شرایط کرونا بیابیم؟

کد: 139909114781915566

https://bit.ly/36tEihr

، اصفهان , (اخبار رسمی): پیدا کردن یک مرکز درمانی خوب در شرایط کرونا، اهمیت زیادی دارد. هنگام جستجوی پزشک کرونا یا مراجعه برای انجام تست کرونا ابتدا باید درمانگاه های خوب را شناسایی کنید. رعایت اصول بهداشتی و اقدامات ایمنی در یک درمانگاه یا بیمارستان خوب بسیار مهم و ضروری است.

چگونه بهترین مرکز درمانی را در شرایط کرونا بیابیم؟
یافتن بهترین مراکز درمانی برای انجام تست کرونا

کرونا؛ ویروسی که این روزها آرامش را از بسیاری از ما گرفته است و هر روز افراد زیادی درگیر آن می‌شوند. هرچند به کمک روش‌هایی مثل رعایت بهداشت فردی و همچنین رعایت فاصله اجتماعی می‌توان سرعت پیشرفت و شیوع بیماری را کاهش داد؛ با این حال یکی از موارد مهم برای کسانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است، انتخاب بهترین پزشک کرونا برای درمان است.

قرنطینه خانگی به همراه استراحت و مصرف مایعات از توصیه‌های پزشکان برای درمان و جلوگیری از انتقال بیماری به افراد سالم است، با این حال افرادی که در وضعیت سختی ناشی از بیمار کرونا هستند، نیاز است با مراجعه به بهترین مرکز درمانی یا پزشک برای درمان و بهبودی سریع اقدام کنند.

در چه شرایطی باید به مرکز درمانی مراجعه کنیم؟

مهم‌ترین توصیه‌ای که وجود دارد این است که با مشاهده علائم کرونا مثل تب و سرفه در خانه بمانید و با قرنطینه خانگی از شیوع آن جلوگیری کنید. با این حال افرادی که در طی راه رفتن و یا حتی زمانی که نشسته‌اند دچار تنگی نفس هستند، بهتر است به یک مرکز درمانی خوب مراجعه کنند.

در چنین شرایطی که در جستجوی پزشک کرونا هستید، نیاز است نکات احتیاطی را رعایت کنید.

نکاتی برای یافتن بهترین مرکز درمانی در کرونا

هنگام جستجوی درمانگاه خوب برای کرونا به این نکته توجه داشته باشید که شرایط کنترل و پیشگیری از عفونت در هر مرکز درمانی بسیار مهم است. نکاتی که باید در مراکز درمانی رعایت شود، عبارتند از:

- استفاده از ماسک توسط تمام افرادی که وارد بیمارستان می‌شوند.

- جداسازی بیماران مبتلا به ویروس کووید-19

- انجام آزمایش کرونا قبل از جراحی بیمار

- استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی توسط کارکنان

- کنترل دمای محیط

- استفاده از ابزارهای غربالگری مراجعین هنگام ورود مثل تب سنج

- ویزیت محدود و مشخص بیماران

- نظافت و ضدعفونی دقیق محیط

این موارد نکاتی است که در شرایط کرونا هر مرکز درمانی و یا بیمارستان باید نسبت به رعایت آن‌ها توجه داشته باشد.

اقدامات موثر هنگام مشاهده علائم کرونا

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی تب، سرفه و خستگی از شایع‌ترین علائم ابتلا به کووید-19 است. هر چند علائم دیگری مثل گرفتگی بینی، آبریزش بینی، گلودرد، مشکلات گوارشی مثل اسهال و استفراغ و از دست دادن بویایی و چشایی در برخی بیماران مشاهده می‌شود.

از آنجایی که اکثر بیماران با قرنطینه خانگی بهبود می‌یابند، بیشترین توصیه پزشکان ماندن در خانه و استراحت است. با این حال اگر بیماری‌های زمینه‌ای دارید یا دچار تنگی نفس و تب بالا شدید، نیاز است به یک مرکز درمانی خوب برای کرونا مراجعه کنید.

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند تا هنگام جستجوی پزشک، بهترین مراکز درمانی را شناسایی کنید، مراجعه به سایت پزشک برتر به آدرس pezeshkbartar.com است. در نتیجه به راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین مراکز درمانی به محدوده منزل خود را بشناسید.

مراجعه به اورژانس هنگام فوریت‌های پزشکی

همانطور که به آن اشاره کردیم، هنگام جستجوی یک پزشک خوب برای درمان کرونا، ابتدا نیاز است یک مرکز درمانی خوب را شناسایی کنید. لازم است که موارد احتیاطی و بهداشتی حتی در بخش اورژانس رعایت شود. اگر فردی علائم خاصی مثل درد ناگهانی در قفسه سینه، بی حسی، تنگی نفس و دیگر علائم جدی را در خود مشاهده کرد، نیاز است ابتدا با اورژانس تماس بگیرد تا در صورت نیاز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه کند.

به همین دلیل است که معمولا توصیه می‌شود افرادی که دارای وضعیت حاد و شرایط وخیم نیستند، از مراجعه به مراکز درمانی یا اورژانس خودداری کنند.

چه زمانی به درمانگاه مراجعه کنید؟

- اگر تب شما بالاتر از 37.8 درجه است.

- کسانی که دچار نقص در سیستم ایمنی بدن خود هستند.

- زمانی که علائم کرونا را به همراه تنگی نفس شدید تجربه می‌کنید.

- در شرایطی که جز گروه پرخطر هستید و بیماری زمینه‌ای خاصی دارید.

منظور از گروه پر خطر و بیماری‌های زمینه‌ای موارد زیر است:

- ناراحتی قلبی

- فشار خون بالا

- دیابت

- اختلالات تنفسی مثل آسم

- زنان باردار

- افراد بالای 60 سال

- افراد مبتلا به اختلالات کبد (سیروز)

- اختلالات کلیه مثل نارسایی کلیه و دیالیز

- اضافه وزن بیش از حد

علاه بر آن افرادی که دچار نقص در سیستم ایمنی خود هستند یعنی از داروهای کورتونی استفاده می‌کنند، شیمی درمانی می‌شوند، افراد گروه پیوند عضو، کسانی که به ایدز مبتلا هستند یا بیماری خود ایمنی مثل لوپوس یا ام اس دارند، در صورت مشاهده علائم کرونا باید به بهترین مرکز درمانی یا یک دکتر کرونا مراجعه کنند.

سخن آخر

بهترین کاری که هنگام مشاهده علائم کرونا باید انجام دهید این است که در خانه و در یک اتاق جدا خود را قرنطینه کنید. استراحت و مصرف مایعات به شما کمک می‌کند تا بهبود یابید. با این حال اگر علائم شما به مرور تشدید پیدا کرد یعنی تب بیش از 37.8 را تجربه کردید یا دچار تنگی نفس شدید، می‌توانید ابتدا با یک درمانگاه کرونا تماس بگیرید تا در صورت نیاز حضوری مراجعه کنید. برای جستجوی بهترین دکتر کرونا با مراجعه به سامانه پزشک برتر می‌توانید لیست پزشکان و مراکز درمانی را مشاهده کنید و پس از برقراری تماس برای دریافت نوبت، در زمان تعیین شده به درمانگاه بروید.

رعایت بهداشت فردی مثل شستن دست‌ها و استفاده از ماسک به پیشگیری از ابتلا به این بیماری کمک می‌کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان