اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909144787715628

مزایای اپلیکیشن رانندگان کامیون ترابرنت

کد: 139909144787715628

https://bit.ly/39Ie78y

، (اخبار رسمی): رانندگان کامیون با استفاده ازاپلیکیشن اعلام بار ترابرنت می‌توانند در هر زمان و از هر کجا به سالن اعلام بار لحظه‌ای ترابرنت دسترسی رایگان داشته باشند و سریع و آسان از میان هزاران بار اعلام شده در سراسر ایران، مسیر دلخواه و محموله مناسب با کامیون خود را انتخاب و همزمان بار مسیر برگشت را رزرو کنند.

اپلیکیشن اعلام بار سراسری ترابرنت
مزایای اپلیکیشن اعلام بار سراسری ترابرنت

یکی از الویت‌های اصلی و همیشگی تیم ترابرنت تامین نیازها و رفع مشکلات رانندگان کامیون بوده است. اپلیکیشن ترابرنت به‌عنوان یک سالن اعلام بار اینترنتی، متناسب با نیازهای رانندگان کامیون طراحی شده است.

اکنون با فراگیری اینترنت و استفاده رانندگان از گوشی‌های همراه هوشمند از یکسو و تمایل صاحبان بار به ثبت آنلاین محموله‌ها و همچنین الکترونیکی شدن بارنامه‌ها از سوی دیگر، منطقی نیست که رانندگان حضوری و از طریق سالن اعلام بار فیزیکی، بار خود را انتخاب کنند.

یکی از مشکلات بزرگ صنعت حمل و نقل بار جاده‌ای کشور، انتظار طولانی برای دریافت بار است. طبق آمار منتشر شده در خبرگزاری‌ها گاهی رانندگان 10 تا 20 روز در ماه منتظر دریافت بار می‌مانند. این موضوع باعث اتلاف وقت، هدر رفت سوخت و از همه مهم‌تر افزایش هزینه حمل و نقل می شود.

در طول چند سال اخیر با نفوذ فناوری‌های هوشمند و الکترونیکی شدن صنعت حمل و نقل، سامانه‌های اعلام بار اینترنتی متولد شدند.

ترابرنت اولین و بزرگترین سامانه اینترنتی اعلام بار سراسری در کشور است، که در راستای توسعه و پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای کالا و به‌منظور تامین نیازهای رانندگان کامیون، صاحبان کالا و شرکت‌های باربری، اپلیکیشن رانندگان کامیون ترابرنت را ارائه کرده است.

ترابرنت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و پشتوانه دانش و مهارت متخصصان داخلی، توانسته است ضمن تسهیل و تسریع فرایند دریافت بار و حذف هزینه‌های اضافی، به افزایش درآمد رانندگان کمک کرده و موجب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و مصرف سوخت رانندگان کامیون شود.

 

امکانات اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت

یکی از الویت‌های اصلی و همیشگی تیم ترابرنت تامین نیازها و رفع مشکلات رانندگان کامیون بوده است. اپلیکیشن ترابرنت به‌عنوان یک سالن اعلام بار اینترنتی، متناسب با نیازهای رانندگان کامیون طراحی شده است.

اعلام بار اینترنتی

رانندگان کامیون در هر زمان و مکان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ترابرنت، به مجموعه بزرگی از بارهای اعلام شده در سراسر ایران دسترسی پیدا کنند. طراحی هوشمند این برنامه، براساس نوع بارگیر و مکان جغرافیایی راننده، بارهای اعلام شده را پیشنهاد می‌کند.

نوبت‌گیری آنلاین

رانندگان حمل بار جاده‌ای با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت می‌توانند همزمان با انتخاب یک بار، بار مسیر برگشت و یا مبدا دلخواه خود را به‌راحتی و بدون معطلی رزرو کنند.

کسب درآمد بیشتر

ترابرنت ضمن حذف هزینه‌های اضافی، کرایه‌های باربری را شفاف و عادلانه اعلام می‌کند. ترابرنت از رانندگان کامیون هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند.

 

چگونه از اپلیکیشن ترابرنت استفاده کنیم؟

برای استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت کافیست مراحل زیر را طی کنید:

اپلیکیشن  ترابرنت را دانلود کنید.

برنامه رو باز کنید و شماره تلفن همراهتان را وارد نمایید.

کد کاربری از طریق پیامک به شماره تلفن ارسال می‌شود. 

کد کاربری به‌صورت اتوماتیک در اپلیکیشن درج می‌شود.

دکمه “ادامه” را کلیک کنید تا به منوی اصلی برنامه وارد شوید.

از منو برنامه گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید.

اطلاعات در خواستی در این بخش را وارد کنید تا فرایند ثبت نام شما تکمیل گردد.

اکنون می‌توانید از منو اصلی  به سالن اعلام بار و همچنین سامانه نوبت‌گیری وارد شوید.

استفاده از برنامه اعلام بار ترابرنت بسیار ساده و آسان است، همچنین تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل از دانلود اپلیکیشن تا انتخاب و تحویل بار در کنار شما خواهد بود. ما صدای شما را می‌شنویم تنها کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۷۶۳۳۰۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با ارسال ایمیل یا از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نظرات و پیشنهادات خود را با ما مطرح نمایید. با اشتراک‌گذاری این مطلب دوستان بیشتری را با خدمات ترابرنت آشنا کنید.

ما در تیم ترابرنت به کوچک شروع کردن، ولی بزرگ فکر کردن و سریع رشد کردن باور داریم. امیدواریم بتوانیم همچنان در کیفیت حرف اول را بزنیم و شاهد لبخند رضایت شما باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]