اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909204800715599

ردیاب شخصی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

کد: 139909204800715599

https://bit.ly/3a2Vexn

، تهران , (اخبار رسمی): ردیاب شخصی NG160، کوچکترین ردیاب در ایران است که امکانات زیادی مثل شنود صدای اطراف را دارا است. از این ردیاب به عنوان ردیاب افراد، ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات، ردیاب سالمندان، ردیاب کودکان و ... نیز استفاده می‌شود. همچنین با باتری‌های 10 ساعته، 3 روزه و 10 روزه، نیاز همه افراد را بر طرف می‌کند.

ردیاب شخصی چیست؟ چه کاربردی دارد؟
استفاده از ردیاب شخصی نیکان جی پی اس برای کودکان

اگر شما هم در خانه از حیونات خانگی (پت)، کودکان یا سالمندان نگهداری می‌کنید، حتما به ردیاب شخصی NG160 از نیکان جی پی اس نیاز دارید!

به دلیل کوچک بودن، می‌توانید آن را به سادگی در لباس کودک، فرزند، سالمندان و ... قرار دهید. این ردیاب در صورتی که در فضای باز استفاده شود، دقتی برابر با 1 متر دارد و در صورتی که در آپارتمان یا فضای بسته استفاده شود، دقت آن به 5 متر می‌رسد. همچنین قابلیت شنود، کمک کرده که بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از محل ردیاب به دست بیاورید. فقط کافیست به پنل ردیابی خود (از طریق موبایل، لپ تاپ یا تبلت) وارد شوید و این عملیات ردیابی را آغاز کنید!

نام دیگر ردیاب شخصی NG160، ردیاب بدون نصب است! زیرا نیاز به هیچگونه نصبی ندارد و مراحل راه اندازی آن بسیار ساده است. برای راه‌اندازی ، فقط کافیست یک سیم کارت (ایرانسل یا همراه اول) را داخل این ردیاب قرار دهید. سپس ردیاب شما فعال می‌شود! همچنین همراه با ردیاب افراد NG160، یک دفترچه راهنما هم که اطلاعات دقیق و تخصصی‌تری از محصول هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

اگر شما هم به این فکر می‌کنید که شاید ردیابی یا مکان یابی فرد کافی نباشد، باید بگوییم قابلیت شنود صدای اطراف (با وضوح بالا) به شما کمک بیشتری می‌کند تا از شرایط فرد یا شخص باخبر باشید. فرض کنید این ردیاب را برای فرزند خود استفاده کرده‌اید و فرزند شما هم برای تفریح، به پارک نزدیک محل زندگی شما رفته است. اما شما مطمئن نیستید که فرزندتان در حال انجام چه کاری است! اما با ردیاب افراد NG160، شما می‌توانید از تمامی اطلاعات آنجا مثل (صدای اطراف) اطلاعات کسب کنید.

متاسفانه این ردیاب به دلیل کیفیت، امکانات و کاربردی که دارد، با اهداف دیگری نیز استفاده می‌شود. مثلا بسیاری از خریداران محصول NG160، آن را به عنوان ردیاب همسر استفاده می‌کنند. به دلیل کوچک بودن، آن را داخل کیف یا مانتو همسر خود قرار می‌دهند تا از محل دقیق و صدای اطراف آن اطلاع کامل داشته باشند.

باتری و مدل‌های مختلف ردیاب شخصی نیکان جی پی اس

ردیاب شخصی NG160، 4 مدل مختلف دارد. این مدل‌ها از نظر کیفیت و امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آن‌ها در قیمت، باتری و اندازه ردیاب است! در ادامه، مدل‌های مختلف را همراه با قیمت مشاهده می‌کنید:

مدل 10 ساعت شارژ: 580 هزار تومان

مدل 3 روز شارژ: 850 هزار تومان

مدل 10 روز شارژ مغناطیسی: 1 میلیون و 100 هزار تومان

مدل 2 سال شارژ آهنربایی نظامی: 4 میلیون تومان

ردیاب سالمندان و کودکان (افراد)

اگر شما هم از یک فرد آلزایمری در خانه خود مراقبت می‌کنید یا فرزند (کودک) شما برای‌تان اهمیت زیادی دارد، باید خرید ردیاب شخصی را انجام دهید. زیرا بهترین راه برای مکان یابی و شنود صدای اطراف سالمندان و کودکان، این محصول است. کاربرد محصول NG160 به‌گونه‌ای است که آن را ردیاب کودکان و سالمندان نیز می‌نامند. شما می‌توانید با 2 روش زیر، از این ردیاب شخصی استفاده کنید:

به کودک یا سالمند مد نظر، اطلاع دهید که یک ردیاب در لباس یا کیف‌شان قرار دارد تا آن را از خود دور نکنند. همچنین در صورتی که خطری برای آن‌ها پیش بیاید، بهترین کار استفاده از دکمه تماس اضطراری (S.O.S) است. با فشردن این دکمه مخفی، ردیاب از طریق سیم کارت، با شما یا پلیس 110 تماس می‌گیرد (بر اساس به نحوه تنظیم در پنل ردیابی).

بدون اینکه فرد یا شخص از موضوع اطلاعی داشته باشد، آن را به صورت محفظه‌ای داخل لباس یا کیف او بدوزید. در این صورت، به صورت مخفیانه می‌توانید فرزند یا سالمند خود را ردیابی کنید.

ردیابی حیوانات، پت، سگ، گربه و پرندگان!

امروزه بسیاری از ایرانی‌ها، در خانه خود از یک حیوان خانگی (پت) نگهداری می‌کنند. یکی از معضلاتی که این افراد دارند، گم شدن حیوان یا پرنده آن‌ها است. این ردیاب به دلیل کوچک بودن، به ردیاب حیوانات هم معروف است. زیرا می‌توانید با خرید این ردیاب، از محل دقیق حیوان خانگی خود مطلع شوید. مخصوصا اگر گربه یا سگ نگهداری می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ردیاب استفاده کنید. در نظر داشته باشید که امواج این محصول، هیچ ضرری برای حیوان خانگی شما ندارد.

ردیاب گاو صندوق و ردیاب کوله پشتی!

اگر در خانه خود از یک گاوصندوق استفاده می‌کنید، احتمالا ترس دزدیده شدن گاو صندوق خود را دارید. بسیاری از خریداران این محصول، مدل ردیاب مغناطیسی یا ردیاب آهنربایی نظامی آن را خرید می‌کنند تا با چسباندن ردیاب به دیواره گاوصندوق، از محل دقیق آن اطلاع پیدا کنند. یکی دیگر از دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های مغناطیسی و آهنربایی استفاده کنید، شارژ آن‌ها است که نسبت به مدل شخصی بدون آهنربا، مدت زمان بیشتری را نگهداری می‌کند.

منبع: نیکان جی پی اس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکان جی پی اس

در فروشگاه اینترنتی نیکان جی پی اس، می‌توانید ردیاب خودرو را خرید کنید. با خرید ردیاب، امکان ردیابی خودرو امکان پذیر می شود. نیکان جی پی اس، یکی از بزرگترین فروشگاه های ردیاب در ایران است. این فروشگاه با بیش از 10 سال تجربه، انواع ردیاب خودرو، موتور سیکلت و جی پی اس خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار