اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003125160715599

آیا استفاده از ردیاب افراد، ضروری است؟

ردیاب شخصی چیست؟ چرا باید یک ردیاب شخصی خرید کرد؟

کد: 140003125160715599

https://bit.ly/3yYlTW4

، تهران , (اخبار رسمی): نگهداری از سالمندان همواره دغدغه‌های مهم برای فرزندان بوده است. با توجه به ماشینی شدن زندگی و تلاش زوج‌ها برای ایجاد زندگی بهتر، مراقبت از سالمندان در خانه‌ها به امری مهم و دغدغه‌ای بزرگ تبدیل‌شده است.

ردیاب شخصی چیست؟ چرا باید یک ردیاب شخصی خرید کرد؟
ردیاب شخصی چیست؟

شاید در نگاه اول وقتی صحبت از خرید ردیاب شخصی می شود، شما به یاد فیلم‌ های اکشن و جاسوسی بیفتید. اما اگر با کارایی این وسیله آشنا باشید متوجه خواهید شد که این ابزار تا چه اندازه می‌تواند برای شما مفید و مهم باشد.

ردیاب شخصی را می‌توان یک وسیله پرکاربرد دانست. آیا از اینکه فرزند شما در مسیر مدرسه راه خود را گم کند نگران هستید؟ آیا حیوان خانگی دارید که می‌ترسید آن را گم کنید؟ آیا از والدین سالمند خود نگهداری می‌کنید؟ آیا وسایل ارزشمندی مانند گاوصندوق در خانه دارید؟

برای نگهداری و مراقبت از این موارد چه‌کاری انجام می‌دهید؟ بهترین راه استفاده از ردیاب شخصی افراد است. این ردیاب‌ها با داشتن باتری داخلی می‌توانند تا چندین ساعت فرایند ارسال سیگنال خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. کوچک‌ترین ردیاب شخصی قابلیت این را دارد که شما به‌راحتی آن‌ها را در وسایل کودک خود مانند کیف، کوله‌پشتی، جیب لباس، قلاده حیوانات و حتی داخل گاوصندوق استفاده کنید.

چرا باید از ردیاب شخصی استفاده کنیم؟ کاربردهای استفاده از ردیاب شخصی چه مواردی است؟

بر اساس این خبر که اولین بار در وبسایت تابناک منتشر شده است: ردیاب شخصی از نوع ردیاب‌های بدون نیاز به نصب است. این نوع ردیاب‌ها با استفاده از یک سیم‌کارت می‌توانند مشخصات دقیق محل خود را برای مالکانشان ارسال کنند. شما می‌توانید با استفاده کنترل پنل تحت وب به‌راحتی این ردیاب را مدیریت کنید.

امروزه استفاده از این ردیاب‌ها برای موارد گوناگون به شدت مورد توجه قرار گرفته است. دیگر از این ردیاب‌ها تنها برای جاسوسی و کارهای سینمایی استفاده نمی‌شود.

استفاده در کیف و لباس کودکان

امروزه والدین شاغل یک دغدغه مهم دارند. فرستادن کودکان دلبندشان به مدرسه. معمولاً هم از سرویس‌های شخصی برای این کار استفاده می‌کنند.

حال چگونه این والدین از سلامت کودکان خود مطمئن شوند؟ آیا نگران گم‌شدن آن‌ها نیستند؟ آیا از مسیر رفت آمد کودکشان به مدرسه اطلاعی دارند.

بهترین و ساده‌ترین کار استفاده از یک ردیاب شخصی ساده است. این ردیاب را می‌توان در کیف و یا لباس کودک قرار داد به نحوی که حتی کودک نیز متوجه آن نشود. با یک بار شارژ این ردیاب می‌تواند حداقل 10 ساعت و حداکثر 3 روز کار کند.

نکته قابل توجه قابلیت‌های اضافی این ردیاب است که آن را متمایز کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید قابلیت شنود ردیاب شخصی را نیز فعال کنید تا بتوانید صداهای پیرامون کودک خود را نیز بشنوید.

برای مراقبت از سالمندان فوق العاده ضروری است

نگهداری از سالمندان همواره دغدغه‌های مهم برای فرزندان بوده است. با توجه به ماشینی شدن زندگی و تلاش زوج‌ها برای ایجاد زندگی بهتر، مراقبت از سالمندان در خانه‌ها به امری مهم و دغدغه‌ای بزرگ تبدیل‌شده است.

برخی از سالمندان عزیز هستند که به بیماری‌هایی مانند آلزایمر دچار شده‌اند. این ردیاب می‌تواند خیال شما را برای مراقبت از این افراد تا حد بسیار زیادی راحت کند. هرروز و هر ساعت می‌توانید چک کنید و متوجه شوید که پدر و یا مادر شما در چه محلی بوده و آیا از خانه خارج‌شده‌اند یا خیر! حتی از این ردیاب‌ها در خانه‌های سالمندان نیز استفاده می‌شود و آن‌ها به‌راحتی می‌توانند فرآیند نگهداری از افراد سالخورده و بیمار را انجام دهند.

برای مراقبت از حیوانات خانگی تان که دوست شان دارید!

قطعاً شما همه آگهی‌های مربوط به گم‌شدن حیوانات خانگی را دیده‌اید از سگ و گربه گرفته تا پرندگانی خانگی که حتی ممکن است قیمت بسیار بالایی هم داشته باشند.

بررسی مزایا و معایب استفاده از ردیاب شخصی:

در ادامه چند مورد از مزایا و همچنین معایب ردیاب افراد NG160 را به شما معرفی می‌کنیم.

مزایای ردیاب شخصی NG160:

  • این ردیاب بدون نیاز به نصب است
  • قابلیت شنود صدا را دارد
  • قابلیت کار با سیم‌کارت‌های داخلی را دارد
  • با باتری کار می‌کند
  • دارای یک پنل مدیریتی است
  • دارای دکمه تماس اضطراری SOS روی ردیاب
  • دارای امواج بی‌خطر برای کودکان، حیوانات و سالمندان
  • دارای گارانتی یک‌ساله
  • پنل ردیابی مادام‌العمر
  • امکان گزارش‌گیری از مسیرهای طی شده توسط ردیاب در 3 سال اخیر
  • دارای ابعاد کوچک است.

معایب ردیاب شخصی:

  • در فضای بسته خطای 5 متری دارد.
  • ردیاب برای فعالیت نیاز به سیم‌کارت دارد
  • باتری ردیاب در مدل‌های مختلف شارژ دهیِ متفاوتی خواهد داشت.

شما می‌توانید برای خرید ردیاب خودرو (nikangps.com) و بهره‌مندی از گارانتی یک‌ساله و پنل کاربری مادام‌العمر به وبسایت نیکان جی پی اس مراجعه کنید. نیکان جی پی اس به‌ عنوان فروشنده تخصصی این ردیاب‌ها در ایران فعالیت می‌کند. با خرید ردیاب از این سایت شما می‌توانید دفترچه راهنمای فارسی این محصول را دریافت کرده و به‌راحتی از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکان جی پی اس

در فروشگاه اینترنتی نیکان جی پی اس، می‌توانید ردیاب خودرو را خرید کنید. با خرید ردیاب، امکان ردیابی خودرو امکان پذیر می شود. نیکان جی پی اس، یکی از بزرگترین فروشگاه های ردیاب در ایران است. این فروشگاه با بیش از 10 سال تجربه، انواع ردیاب خودرو، موتور سیکلت و جی پی اس خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]