اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024829115599

چرا باید از دیاب دیاگ خودرو استفاده کنیم؟

ردیاب دیاگ خودرو چیست؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

کد: 139910024829115599

https://bit.ly/2XysxB2

، تهران , (اخبار رسمی): قابلیت های ردیاب دیاگ خودرو نیکان: شنود صدای داخل خودرو، قابلیت ردیابی خودرو بدون محدودیت، دارای پنل ردیابی مادام‌العمر و...

ردیاب دیاگ خودرو چیست؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟
ردیاب دیاگ خودرو نیکان جی پی اس

داستان دزد و کلیدساز، همیشه و همواره درحال اتفاق افتادن بوده است. ابزارها و تکنولوژی‌های زیادی ابداع شده است ولی سارقین هم در بعضی شرایط توانسته‌اند امنیت خودروها را به هم بزنند. قصد داریم محصولی به شما معرفی کنیم که سارقین دیگر نمی‌توانند خودرو شما را برای همیشه از شما بدزدند! ردیاب دیاگ NG50، نوعی ردیاب است که بر روی دیاگ خودرو نصب می‌شود و فرآیند ردیابی را آغاز می‌کند.

این ردیاب دیاگی، بدون نیاز به نصب است و شما می‌توانید بدون اینکه نیازی به نصاب داشته باشید یا درمورد برق خودرو اطلاعاتی داشته باشید، ردیاب را برروی خودرو خود راه‌اندازی کنید. برای راه‌اندازی آن، فقط نیاز است که ردیاب را بر روی دیاگ خودرو نصب کنید. این کار، به صورت کامل در ویدیوهای آموزشی و دفترچه راهنما آموزش داده شده است. این ردیاب، مانند ردیاب فندکی خودرو، فقط قابلیت نصب بر روی خودرو را دارد.

سارقین خودرو، معمولا مکان‌های مشخصی از خودرو را چک می‌کنند که خودروی سرقت شده، از ردیاب خودرو استفاده نکرده باشد. این مکان‌ها، معمولا عمومی هستند و اکثر نصب کننده‌های ردیاب، به دلیل دسترسی راحت برای نصب ردیاب، از آن‌ها استفاده می‌کنند. مثل زیر پدال گاز (برای اطلاعات بیشتر، به مقاله بهترین مکان برای نصب ردیاب خودرو مرجعه کنید.).

اما سارقین خودرو، در اکثر مواقع، فکرشان به دیاگ خودرو نمی‌رسد! یعنی احتمال پیدا شدن ردیاب شما خیلی کم است. همچنین اگر سارق خودرو، ردیاب را از دیاگ ماشین جدا کند، برای شما پیامک ارسال می‌شود.

ویژگی‌های اصلی ردیاب دیاگ خودرو NG50

یکی دیگر از ویژگی‌های آن، قابلیت شنود داخل خودرو است. شما می‌توانید از راه دور، علاوه بر ردیابی خودرو، صدای داخل خودرو را بدون کوچکتری نویز گوش بدهید. در این صورت سارق خودرو شما امکان دارد داخل خودرو اطلاعاتی را درتماس تلفنی از مکانی که درحال رفتن به آن است بدهد که به شما در فرآیند ردیابی خودرو کمک کند. متاسفانه از این ردیاب برای ردیابی همسر و فرزندان نیز استفاده می‌شود.

در ضمن تنها راه برای دسترسی به تمامی مسیرهای 3 سال گذشته خودرو همراه با دقیق‌ترین جزئیات (سرعت خودرو، موقعیت مکانی و…)، خرید ردیاب خودرو است. ردیاب NG50 این قابلیت را در اختیار شما می‌گذارد. (برای مشاهده دیگر ردیاب‌ها، به صفحه «قیمت ردیاب» مراجعه کنید.) برای دسترسی به این مسیرها، کافیست اپلیکیشن ردیابی ما را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. همچنین می‌توانید از لپ‌تاپ یا تبلت برای ردیابی خودرو خود استفاده کنید.

ردیاب دیاگ NG50 فقط در شرایطی کار می‌کند که خودرو روشن باشد. البته امکان کار کردن آن با نصب یک باتری 350 میلی آمپری نیز وجود دارد برای شرایطی که خودرو توسط نیروی انتظامی یا پلیس جابه جا می‌شود. پس از نصب باتری، تا 4 ساعت می‌توانید ردیابی خودرو خود را انجام دهید.

شما می‌توانید یک محدوده تعریف شده برای خودرو خود مشخص کنید. خودرو شما اگر وارد محدوده مد نظر شما شود یا از آن محدوده خارج شود، ردیاب برای شما از طریق اپلیکیشن یا پیامک، به شما این موضوع را اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید از هشدارهای دیگر نیز استفاده کنید. هشدارهایی مثل:

  • روشن یا خاموش شدن خودرو
  • قطع کردن ردیاب دیاگ خودرو
  • باز و بسته شدن در خودرو
  • ورود به منطقه ممنوعه
  • خروج از محدوده مشخص شده و …

ردیاب دیاگ خودرو NG50، پشتیبانی و خدمات پس از فروش ویژه‌ای دارد که نیکان جی پی اس ( nikangps.com )  ارائه می‌کند. یعنی درصورت بروز هرگونه مشکل برای ردیاب‌ها، به وبسایت نیکان مراجعه کنید و یا از طریق پشتیبانی تلفنی، این مورد را پیگیری کنید.

منبع:

https://b2n.ir/588432

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکان جی پی اس

در فروشگاه اینترنتی نیکان جی پی اس، می‌توانید ردیاب خودرو را خرید کنید. با خرید ردیاب، امکان ردیابی خودرو امکان پذیر می شود. نیکان جی پی اس، یکی از بزرگترین فروشگاه های ردیاب در ایران است. این فروشگاه با بیش از 10 سال تجربه، انواع ردیاب خودرو، موتور سیکلت و جی پی اس خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید