اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234807515506

بیشترین آمار سرقت خودرو در ایران متعلق به چه خودروهایی است؟

کد: 139909234807515506

https://bit.ly/349YpzH

، (اخبار رسمی): در طی ده سال اخیر آمار سرقت خودرو در ایران به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرده است.

بیشترین آمار سرقت خودرو در ایران متعلق به چه خودروهایی است؟
بیشترین آمار سرقت خودرو در ایران متعلق به چه خودروهایی است؟

نقاط ضعف پرشمار خودروهای تولید داخل در تجهیزات امنیتی باعث شده است تا سارقان حرفه‌ای در یک چشم به هم زدن و به راحتی خودرو یا لوازم جانبی آن را به سرقت ببرند. خودروهای پرفروش و پرطرف‌دار بازار یک هدف ساده برای سارقان محسوب می‌شوند و آمار بالایی از سرقت را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه با خودروهایی که بیشترین آمار سرقت خودرو در ایران را دارند آشنا می‌شویم و همچنین یک راه حل فوق العاده برای ضد سرقت کردن این خودروها معرفی می‌کنیم.

پراید و پژو رکوردداران سرقت خودرو در ایران اگر نگاهی به آمار سرقت خودرو در سالیان اخیر بیاندازیم، نام دو خودرو را همیشه در صدر لیست خودروهای سرقتی مشاهده می‌کنیم. پراید و پژو 405 محبوب‌ترین خودروها برای سارقان هستند. تیراژ بالای تولید این خودروها و البته قدیمی بودن و ضعیف بودن تجهیزات امنیتی آن‌ها دلیل اصلی آمار بالای سرقت این ماشین‌های پرفروش است.

در کنار پراید و پژو 405، خودروهای پرفروش دیگر بازار مانند پژو 206، سمند، تندر، ساندرو، برلیانس ها و ... نیز آمار سرقت بالایی را ثبت کرده‌اند. صاحبان این خودروها باید بیشتر از سایرین به فکر تأمین امنیت خودروی خود با استفاده از لوازم جدید و پیشرفته باشند.

چه خودروهایی بیشتر در معرض سرقت قرار دارند؟ به طور کلی سارقان به سراغ خودروهایی می‌روند که دارای ایمنی ضعیفی بوده و همچنین لوازم جانبی دست دوم آن‌ها خریداران دست به نقد بیشتری در بازار داشته باشد. به همین دلیل است که خودروهایی مانند پراید، انواع پژو و سمند بیش از سایر اتوموبیل ها در معرض سرقت قرار دارند. این خودروها علاوه براینکه دارای ایمنی به شدت پایینی هستند، دارای لوازم جانبی با کیفیتی نیستند و مرتباً نیاز به تعویض لوازم جانبی دارند.

 داغ بودن بازار لوازم جانبی دست دوم این خودروها در کنار ساده‌بودن سرقت از آن‌ها باعث شده تا سارقان همیشه در کمین ماشین‌هایی مانند پراید و پژو باشند. صاحبان چنین خودروهایی با چالش‌های زیادی برای تأمین امنیت خودروی خود رو به رو هستند. اگر شما هم جزو چنین افرادی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از جی پی اس یا ردیاب ماشین است.

استفاده از جی پی اس بهترین راه ضد سرقت کردن خودرو با توجه به اینکه بیش از 80 درصد خودروهای سرقتی به دزدگیر مجهز شده بودند، افزایش آمار سرقت خودرو در ایران، نشان می‌دهد که دزدگیرهای ساده و معمولی نمی‌توانند سد محکمی جلوی دزدیدن اتومبیل باشند. در چنین شرایطی استفاده از ابزارهای امنیتی پیشرفته و سیستم ضد سرقت قدرتمند، برای صاحبان خودروها اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

اگر به فکر ضد سرقت کردن خودروی خود هستید، استفاده از جی پی اس بهترین گزینه برای شما است. با نصب ردیاب ماشین از کوچک‌ترین تغییر وضعیت خودروی خود بلافاصله از طریق پیامک با خبر می‌شوید و حتی بعد از سرقت نیز می‌توانید به راحتی خودروی خود را از روی نقشه پیدا کنید. شرکت معتبر جی پی اس خودرو، با ارائه ردیاب‌های با کیفیت و دارای قیمت مناسب، در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید یک سیستم ضد سرقت خودرو است. همین حالا با مراجعه به سایت می‌توانید یک جی پی اس مناسب برای خودروی خود تهیه کنید و دیگر نگران سرقت ماشین خود نباشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار