اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910244858715506

خرید ماشین سرقتی، اتفاقی که به تازگی افراد زیادی را به دادگاه کشانده!

کد: 139910244858715506

https://bit.ly/35BwTM8

، (اخبار رسمی): تعداد پرونده های شکایت مربوط به خودرو های سرقتی و خرید فروش آنها در 5 سال اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.

خرید ماشین سرقتی، اتفاقی که به تازگی افراد زیادی را به دادگاه کشانده!
خرید ماشین سرقتی، اتفاقی که به تازگی افراد زیادی را به دادگاه کشانده!

افزایش بی‌شمار تعداد پرونده های مربوط به سرقت خودرو، نگرانی های زیادی ایجاد کرده است. آمارها نشان می‌دهد که میزان سرقت خودرو در سال جاری نسبت به سالهای گذشته بسیار بالاتر رفته و تعداد زیادی از این خودروها هنوز کشف نشده اند. این موضوع بستر خرید‌و‌فروش ماشین های سرقتی در بازار پر نوسان خودرو را به خوبی محیا کرده است.

عده بسیاری با مراجعه به دادسراها اعلام می‌کنند خودرویی که خریده‌اند سرقتی بوده و سرمایه آن‌ها به باد رفته است. بیشتر این شکایات مربوط به افرادی است که خودروی خود را از دلال ها و افراد ناآشنا خریداری کرده اند. مال باختگان به دلیل عدم مراجعه به پلیس آگاهی و استعلام وضعیت پلاک و ماشین مورد نظر اقدام به خریداری این خودرو ها که عموما تولید داخل هستند کرده و پس از پرداخت پول و مشخص شدن وضعیت خودرو دیگر فروشنده را پیدا نکرده‌ اند.

همچنین به دلیل کم توجهی خودروسازان داخلی به کیفیت خودرو ها و سیستم امنیتی آنها، بیشتر خودروهای مسروقه داخلی هستند و از میان آنها پراید و پژو 405 بیشترین درصد را به خود اختصاص داده اند. از آنجایی که اسقاط کردن این خودرو ها به دلیل بازار رایجی که دارند بسیار کار راحت و آسانی است امکان پیداکردن ماشین سرقتی به شدت کاهش پیدا کرده و اگر هم پیدا شود بسیاری از قطعات حتی موتور ماشین از روی آن برداشته شده است. اولین و موثرترین اقدام ممکن، پیشگیری از به سرقت رفتن خودرو برای صاحبان خودروهاست. همچنین استعلام وضعیت خودرو و پلاک برای کسانی قصد خرید خودرو دارند یکی دیگر از اقدام‌های مهم و اساسی است.

آمارها نشان می‌دهند که %90 خودروهای سرقتی مجهز به دزدگیر بوده اند. پس دزدگیرها نمی‌تواند بهترین و مطمئن‌ترین گزینه انتخابی باشند. با توجه به بالا رفتن آمار سرقت خودروهای داخلی استفاده از یک سیستم امنیتی پیشرفته و قابل اطمینان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و تولید ردیاب و جی پی اس در سالهای اخیر، آمار سرقت خودرو در کشور های خارجی به شدت کاهش یافته است. با نصب ردیاب ماشین از وضعیت خودروی خود بلافاصله از طریق پیامک با خبر می‌شوید و حتی بعد از سرقت هم میتوانید آن را به راحتی از روی نقشه پیدا کنید. شرکت معتبر جی پی اس خودرو، با ارائه ردیاب‌های با کیفیت و قیمت مناسب در حال حاضر بهترین پیشنهاد برای خرید یک سیستم ضد سرقت خودرو است و این امکان را در کشور عزیزمان ایران فراهم کرده است. با مراجعه به سایت جی پی اس خودرو میتوانید یک جی پی اس مناسب و با امکانات پیشرفته تهیه کرده و دیگر نگران سرقت ماشین خود نباشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید