اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234807615676

وحشت سارقان از ردیاب، آماری تأمل برانگیز از دزدی اتومبیل

کد: 139909234807615676

https://bit.ly/346GZUD

، (اخبار رسمی): هرچقدر که ارزش خودروها بیشتر می‌شود، آمار سرقت آن‌ها نیز با سرعت بیشتری رشد پیدا می‌کند.

وحشت سارقان از ردیاب، آماری تأمل برانگیز از دزدی اتومبیل
وحشت سارقان از ردیاب، آماری تأمل برانگیز از دزدی اتومبیل

آمارها گویای همه چیز هستند: در هر دقیقه 2 سرقت خودرو در ایران ثبت می‌شود! با این حال، آمار سرقت برای همه خودروها برابر نیست. بعضی از خودروها به دلایل نقاط ضعف‌های بیشتری که دارند، به انتخاب‌های اصلی سارقان تبدیل شده‌اند. در ادامه با آمار سرقت خودرو در ایران آشنا می‌شویم. علاوه بر این، یک پیشنهاد ویژه برای تأمین امنیت خودروی شما داریم که باعث فراری دادن سارقان می‌شود.

بیشترین آمار سرقت خودرو در ایران متعلق به چه خودروهایی است؟ طبق آمار، هر 27 ثانیه یک سرقت خودرو در ایران رخ می‌دهد. خودروهای تولید داخل یا مونتاژی بیشترین آمار سرقت خودروها را به خود اختصاص می‌دهند. این خودروها ها که به پایین بودن امنیت و امکانات ساده معروف هستند، یک لقمه چرب و نرم برای هر سارق خودرویی محسوب می‌شوند. در اینجا لیستی از خودروهایی که بیشترین آمار سرقت خودر در ایران را دارند، مشاهده می‌کنید:

  1. پراید پژو 405 پژو 206 سمند تیبا پژو پارس برلیانس

سرقت پراید به تنهایی 70 درصد از تمام سرقت‌های خودرو در ایران را شامل می‌شود که نشان دهنده ضعف شدید این خودرو در مسائل امنیتی است. علاوه بر این پژو 405 نیز گزینه ساده‌ای برای سارقان به حساب می‌آید. اگر صاحب این خودروها هستید همین امروز باید به فکر استفاده از ابزاری قدرتمندتر از یک دزدگیر ساده و معمولی باشید.

سرقت لوازم جانبی خودرو؛ بیشترین آمار سرقت ثبت شده در ایران در کنار سرقت خودروهای تولید داخل، سرقت لوازم جانبی آن‌ها نیز آمار قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد. تقریباً نیمی از تمام سرقت‌های انجام شده در کشور مربوط به سرقت لوازم جانبی خودرو است. باتری، کامپیوتر ماشین، سیستم صوتی و سایر لوازم ماشین‌های داخلی در کمتر از 8 ثانیه توسط سارقان به سرقت می‌روند.

افزایش قیمت خودروهای داخلی باعث افزایش قیمت لوازم جانبی آن‌ها شده است. از طرفی پایین بودن کیفیت قطعات این خودروها نیز سبب شده تا مصرف لوازم جانبی در آن‌ها بیشتر از خودروهای خارجی باشد. در چنین شرایطی افراد خرید لوازم دست دوم را ترجیح می‌دهند. همین موضوع سبب شده تا سارقان خودرو با اشتیاق بیشتری به سراغ سرقت لوازم جانبی خودرو بروند. اما چگونه می‌توان از سرقت خودرو و لوازم جانبی آن جلوگیری کرد؟

ردیاب خودرو، بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت خودرو نه دزدگیر، نه سوئیچ مخفی و نه هیچکدام از سیستم‌های امنیتی قدیمی خودروها، مانع قابل توجهی برای سارقان حرفه‌ای محسوب نمی‌شود. تنها وسیله‌ای که می‌تواند سارقان خودرو را به وحشت بیاندازد، استفاده از جی پی اس یا ردیاب خودرو است. این دستگاه‌های کوچک، به راحتی روی خودروهای پرفروش مانند پراید، انواع پژو، سمند، دنا و محصولات رنو و برلیانس به همراه سایر خودروهایی که معمولاً بیشتر در معرض سرقت قرار دارند نصب می‌شوند.

با نصب جی پی اس در صورت بازشدن درب خودرو، یا روشن شدن ماشین سریعاً با پیامک از وضعیت ماشین خود با خبر می‌شوید. همچنین همیشه و هر زمانی می‌توانید محل دقیق خودروی خود حتی بعد از سرقت را روی نقشه مشاهده کنید.

با خرید ردیاب از ایران رهیاب ، سارقان را فراری دهید متاسفانه به دلایل مختلفی کارخانه‌های خودروسازی اقدام به نصب جی پی اس روی خودروهای تولید خود نمی‌کنند. اما شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد، این ردیاب‌های کوچک اما کارآمد را خریداری کنید. فروشگاه ایران رهیاب بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش انواع ردیاب خودرو است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به آدرس سایت ایران رهیاب خودروی خود را با کمترین هزینه ضد سرقت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار