اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910294866215676

کاهش آمار سرقت با نصب ردیاب خودرو؛ کابوس جدید سارقان!

کد: 139910294866215676

https://bit.ly/2N7gZmc

، (اخبار رسمی): سال‌ها است که دزدگیرها و لوازم ضد سرقت معمولی مانند قفل فرمان و سوییچ مخفی، سد محکمی برای جلوگیری از سرقت محسوب نمی‌شوند. از طرفی خودروهای پرفروش تولید داخل و بخش اعظمی از خودروهای خارجی موجود در بازار از ایمنی سطح بالایی برخوردار نیستند.

کاهش آمار سرقت با نصب ردیاب خودرو؛ کابوس جدید سارقان!
کاهش آمار سرقت با نصب ردیاب خودرو؛ کابوس جدید سارقان!

به همین دلیل، سارقان به‌راحتی نوشیدن یک لیوان آب می‌توانند این خودروها را به سرقت ببرند. آمارها نیز نشان می‌دهد سرقت خودرو کمتر از 30 ثانیه زمان می‌برد و خودروهای داخلی مانند پراید، پژو 405، نیسان، پژو 206 و سمند در صدر خودروهای سرقتی قرار دارند.

اما مدتی است که شرایط تغییر کرده است و نصب ردیاب خودرو باعث شده تا آمار سرقت خودرو کاهش پیدا کند. به نظر می‌رسد دوران طلایی سارقان خودرو به سر آمده و حالا کابوسی به نام جی‌پی‌اس ماشین باعث فراری دادن سارقان می‌شود.

نقش جی‌پی‌اس و ردیاب خودرو در کاهش آمار سرقت ماشین ردیاب ماشین، یک فناوری جدید است که تمام نقاط ضعف دزدگیرهای قدیمی ماشین را برطرف کرده است. در حال حاضر جی‌پی‌اس و ردیاب خودرو مؤثرترین ابزار الکترونیکی در مقابله و پیشگیری از سرقت هستند. بر اساس آمار 70 درصد خودروهای سرقتی شامل مدل‌های پراید، پژو 405، پرشیا، سمند و نیسان می‌شوند که فاقد ردیاب‌اند. استفاده از ردیاب در این نوع مدل‌‌ها، سبب کاهش قابل‌توجهی از آمار سرقت آن‌ها و همچنین شناسایی و دستگیری سارقان شده است.

به همین دلیل کارشناسان حوزه امنیت توصیه می‌کنند تا با خرید ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو امنیت خودرو خود را افزایش دهید. ایران رهیاب به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع فروش ردیاب و جی‌پی‌اس خودرو در ایران، در تلاش است تا با کمک به فراگیر شدن استفاده از ردیاب، به کاهش آمار سرقت خودروها کمک کند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب ماشین؛ ضد سرقت کردن خودرو! موقعیت‌یابی دقیق، ارائه طول و عرض جغرافیایی، تعیین سرعت دقیق و میزان مسافت طی شده توسط اتومبیل، شنود داخل اتاقک و امکان کنترل ماشین از راه دور ویژگی‌های منحصربه‌فرد جی‌پی‌اس خودرو هستند که در سایر دستگاه‌های ضد سرقت خودرو دیده نمی‌شوند. خودروهای دارای ردیاب بلافاصله بعد از سرقت، از طریق اپلیکیشن های نصب‌شده روی موبایل یا ارسال پیامک، اطلاعات خودرو مانند محل دقیق آن روی نقشه و مسیر حرکت خودرو را به مالک نشان می‌دهند. با کمک این اطلاعات مأموران نیروی انتظامی در عرض چند ساعت موفق به کشف اتومبیل و دستگیری سارق می‌شوند.

این ردیاب‌ها دارای انواع مختلفی هستند و به صورتی آهنربایی یا سیم‌کشی در یکی از 20 نقطه اتومبیل که شناسایی آن‌ها برای سارقان میسر نیست، نصب می‌شوند. جی‌پی‌اس‌ها اندازه و حجم بسیار کوچکی دارند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. همچنین ردیاب‌های ایران رهیاب کاملاً با اقلیم ایران سازگار هستند و تحمل بالایی در گرما، سرما، رطوبت و خشکی محیط دارند.

با خرید بهترین ردیاب خودرو از ایران رهیاب از ماشین خود محافظت کنید برای مقابله با سارقان حرفه‌ای نیاز به ابزار حرفه‌ای دارید. جی‌پی‌اس و ردیاب بهترین و پیشرفته‌ترین فنّاوری‌های ضد سرقت این روزها هستند. نکته مثبتی که در مورد این دستگاه‌های ضد سرقت خودرو پیشرفته وجود دارد، قیمت مناسب آن‌ها است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با هزینه بسیار اندک، از دارایی‌های ارزشمند خود به بهترین شکل محافظت کنید. اگر به فکر خرید ردیاب خودرو هستید توصیه می‌کنیم حتماً از محصولات اصل و باکیفیت استفاده کنید. ایران رهیاب به‌عنوان یک برند شناخته‌شده و معتبر، بهترین گزینه برای خرید انواع ردیاب خودرو، جی‌پی‌اس شخصی و دستگاه شنود است. همین حالا با مراجعه به سایت ایران رهیاب و خرید بهترین ردیاب ماشین خیال خود را از بابت امنیت خودروی خود راحت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]