اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234808815347

چگونه می توان بهترین پلن فروش 2021 را ایجاد کرد؟

کد: 139909234808815347

https://bit.ly/3gLhKMC

، اصفهان , (اخبار رسمی): تعیین پلن فروش و برنامه بازاریابی استراتژیک، اقدامات لازم را برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما مشخص می کند. برنامه بازاریابی شما نیازی به یک کتابچه راهنمای بزرگ 100 صفحه ای یا پیچیدگی های فوق العاده ندارد!

چگونه می توان بهترین پلن فروش 2021 را ایجاد کرد؟
چگونه می توان بهترین پلن فروش 2021 را ایجاد کرد؟

این برنامه یا پلن فروش می تواند 1 یا 5 صفحه ای باشد. تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که شما یک برنامه واضح و عملی داشته باشید که به شما امکان دهد تجارت خود را توسعه دهید. به طور خاص، شما آینده تجارت خود را در چه چیزی می بینید؟ برای تعیین اهداف بازاریابی خود از معیارهای SMART استفاده کنید.
به عنوان مثال، بیایید فرض کنید که شما یک فروشگاه آنلاین دارید که لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی را در آن می فروشید. فرض کنیم سال گذشته، شما مقدار مشخصی از طریق این فروشگاه به درآمد رسیده اید. با توجه به این میزان درآمد، میتوانید استراتژی های ذیل را برای پلن فروش سال آینده خود در نظر بگیرید.

  • درآمد کسب و کار خود را تا 50٪ افزایش دهید.
  • برای افزایش درآمد و بازدید از سایت اینترنتی خود تلاش کنید.

 

تلاش های فعلی بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل کنید


هنگامی که اهداف را مشخص کردید، باید تلاش های فعلی بازاریابی خود را ارزیابی کنید، تجزیه و تحلیل پلن فروش شما، نکته مهمی است که نباید از آن به سادگی عبور کنید. به طور خاص، شما باید این موضوع را تحلیل کنید که چه استراتژی می تواند “موثر” و چه استراتژی “غیر موثر” باشد؟ بهترین راه برای تعیین این موضوع، جستجوی اطلاعات ویژه کسب و کار شماست.

با تجزیه و تحلیل توسط ابزارهایی مانند Google Analytics می توان در کوتاه ترین زمان ممکن به این نکته دست یافت که کدام کانال های بازاریابی بیشترین درآمد ممکن را دارند. سپس، ممکن است تصمیم بگیریم که کمپین های بازاریابی با عملکرد بالا را در برنامه بازاریابی جدید خود بگنجانیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم.

تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی رقبا، یکی دیگر از مواردی است که باید آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهید. زیرا اگر بزرگترین رقبای شما برای مدت طولانی کاری را انجام می دهند، احتمال این امر وجود دارد که آن تکنیک “تاثیرگذار” است.

لازم نیست آنچه را که آنها انجام می دهند عینا “کپی” کنید، یا عینا ایده ها و استراتژی های آن ها را مورد استفاده قرار دهید. اما دانستن این اطلاعات ممکن است یک الگوی الهام بخش برای شما باشد. البته فراموش نکنید که بدون شناخت واقعی بازار خود، نمی توانید پلن فروش مناسبی را طراحی کنید.

از آنجا که بازاریابی در واقع انتقال ارزش یک محصول یا خدمات به “مشتری هدف” است، اگر در انتخاب مشتری یا گروه هدف خود اشتباه کنید، شکست خواهید خورد. دقیقا مانند زمانی که در تلاش برای بازاریابی غذا سگ، صاحبان گربه را به عنوان مشتریان هدف خود در نظر بگیرید.

شما می توانید تولیدکننده بهترین انواع غذای سگ در جهان باشید، اما اگر بخواهید این غذا را به افرادی که گربه دارند بفروشید، موفق نخواهید شد. بعلاوه، باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها هدف شما فروش این غذا به صاحبان سگ یا صاحبان گربه ها نیست، شما باید اهدافی مهمتر را در نظر بگیرید.

 

علاقمندان برای آشنایی با جدیدترین روش های طراحی پلن فروش به سایت دکتر احسان پیروز مراجعه نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان پیروز

مشاور و مدرس فروش b2b

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش