اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002065103715347

شش تکنیک موثر در آموزش فروش از دکتر احسان پیروز

کد: 140002065103715347

https://bit.ly/3tS874B

، اصفهان , (اخبار رسمی): آموزش فروش چیزی بیش از ارائه یک دفترچه راهنما و چند کارگاه آموزشی برای یادگیری ترفندها و تکنیک های بازاریابی فروش است. در حقیقت، اگر این سیستم، یعنی آموزش های سطحی و ساده، سیستم فعلی شما باشد، تمام سخت کوشی ها و آموزش ها فقط در عرض چند ماه فراموش می شود.

6 تکنیک موثر در آموزش فروش | دکتر احسان پیروز
شش تکنیک موثر در آموزش فروش از دکتر احسان پیروز

تحقیقات نشان می دهد که بدون یادگیری منظم، مداوم و موثر؛ تقریباً 50٪ از محتوای آموزش ارائه داده شده تنها در 90 روز به سادگی فراموش خواهند شد.

در فضای رقابتی فروش امروز دیگر جایی برای شکست وجود ندارد. به جای تمرکز بر روی جلسات اختصاصی؛ تمرکز خود را بر روی تاکتیک های آموزش فروش “عمیق تر” بگذارید.

  • آموزش میدانی

آموزش میدانی می تواند کلید طلایی بهره وری بیشتر در تیم شما باشد. این موضوع به افزایش ROI شما منجر می شود و تجربه ای واقعی را به تیم شما می بخشد. تیم خود را در این زمینه تقویت کنید تا آموزش عملی و تجربه لازم برای موفقیت را به آنها ارائه داده باشید. تمرینات مکرر و مداوم بهترین گزینه برای افزایش مهارت و تسلط تیم در حوزه بازاریابی است.

با همکاری و مشارکت یک نماینده فروش حرفه ای یا یک شخص باتجربه مراحل کار را شروع کنید. اما هرگز تخفیفی روی استعدادهای جدید مجموعه خود نگذارید،این بدان معناست که آنها ممکن است بینش تازه ای را در زمینه نوآوری و ایده های جدید داشته باشند.

آموزش های بداهه نیز می تواند نقشی موثر در افزایش مهارت های تیم داشته باشد. به اشتراک گذاری تجربه های ناموفق یا الگوهای فروشی که شکست خورده به شمار می آیند نیز در نوع خود نقش مهمی در افزایش مهارت ها و تغییر نگرش های تیم فروش خواهد داشت. در این حالت این تیم شما است که می تواند با نقد موقعیت ها و فرصت های شکست خورده، شاهد همکاری سازنده و موثر باشد.

  • داستان های موفقیت آمیز برای آموزش و ایجاد انگیزه

صحبت از تئوری های فروش و شبیه سازی بدون مثال برای تداعی دقیق آن روش یا تئوری، کافی نیست. الهام گرفتن از داستان هایی که واقعا موفقیت آمیز بوده اند، به طور حتم تاثیری شگرف بر افزایش موقعیت فروش یک مجموعه خواهد داشت. انتخاب داستان ها و فرصت هایی موفق و بررسی ترفند های به کارگرفته شده در آن ها، می تواند باعث افزایش قدرت و مهارت “نقد حرفه ای” گردد. همچنین این روش به شما کمک می کند تا در یک تجربه فروش موفق در مورد موضوعات مشترک بحث کنید و به دنبال الگوها و معیارهای ایده آل باشید.

وقتی داستان موفقیت و نتایج را مرور کردید، تمامی مراحل و روش ها را به مراحل عملی تقسیم کنید تا تیم شما بتواند آنها را برای فروش خود به کار گیرد. همچنین می توانید تکنیک هایی را به عنوان یک الگو مشخص به کار گیرید و در زمینه های دیگر نیز از آن استفاده کنید.

  • تشویق تیم

یک اقتصاد پر رونق و یا یک بازار اقتصادی رقابتی، می تواند تلاش برای پیشرفت را به یک مسیر سخت تبدیل کند. هنگامی که رقابت بسیار شدید است، امکان جذب استعدادهای جدید کمی دشوار خواهد شد. اما باید به این نکته توجه کرد که کارمندان یا نیروهای فروش، امروزه به چیزی بیش از استانداردهای تعیین شده در رابطه با حقوق و مزایا نیاز دارند.

انگیزه دادن به تیم فروش با استفاده از ترفندهایی مانند افزایش حقوق یا پورسانت، انعطاف پذیرتر کردن زمان، یا فرصت انتخاب محصولات، میسر می گردد. “هاروارد بیزینس ریویو” همچنین پیشنهاد می کند که سقف مشخصی را برای نمایندگان فروش خود در نظر نگیرید. در این صورت آنها با یکدیگر مقایسه می شوند و این موضوع احساس “انگیزه” در افراد برای ارائه کاری حرفه ای را از بین می برد. در پایانِ این مسیر، انتخاب نمایندگان فروش حرفه ای به سادگی امکانپذیر می گردد.

  • جلسات دوره ای با نمایندگان

آموزش فروش نباید با ذهنیت تنظیم شده و محدود انجام شود. جلسات دوره ای، بخشی از مهم ترین ترفندها و تکنیک های آموزش فروش هستند. ارتباط مداوم، منجسم و دوره ای “دریچه ای را برای جستجو” در بین تیم فروش باز می کند. این موضوع همچنین می تواند برطرف کننده نقاط ضعف احتمالی در بین اعضا تیم فروش باشد. در آموزش فروش حرفه ای، پس از بررسی اینکه چه چیزی موثرتر و سازنده تر است، مراحل آموزش ساده تر خواهد شد.

  • تمرکز روی یک تخصص

هیچ کس مهارت های فروش شاخه ای و بی هدف را نمی پسندد. در حقیقت تکنیک های فروش جدید و حرفه ای به مهارت های خاص منتهی شده و آنها را به نقاط قوت تبدیل می کند. به جای تلاش برای ایجاد یک تیم فروش یکنواخت، نقاط قوت آنها را بررسی کرده و آنها را برای حرفه ای تر شدن تشویق کنید.

  • به چالش کشیدن وضعیت موجود

بسیاری از فروشندگان روند فروش را یکنواخت تلقی نمی کنند. اما این در حالی است که در برهه ای از زمان آن ها شاهد به پایان رسیدن چشم اندازهای ترسیم شده برای فروش خواهند بود. این دقیق همان نقطه ای است که باید تمامی ایده ها و ترفندهای فروش را به چالش کشید. این یک پیشنهاد حرفه ای برای بررسی وضعیت فروش و میزان تاثیرگذاری آموزش فروش در یک تیم حرفه ای است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان پیروز

مشاور و مدرس فروش b2b

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش