اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002145115915347

مشاور فروش B2B چه کسی است؟

کد: 140002145115915347

https://bit.ly/3eXFQTK

، اصفهان , (اخبار رسمی): مشاور فروش B2B، فردی حرفه ای و با تجربه است که به تمام حوزه های فروش و بازاریابی برای مشاغل B2B تسلط دارد. هنگامی که شغل جدیدی را شروع می کنید، به طور قطع تصمیم خواهید گرفت که از یک یا چند نفر در این زمینه کمک بگیرید.

مشاور فروش B2B چه کسی است؟
مشاور فروش B2B چه کسی است؟

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک، کار خود را با استخدام برخی پیمانکاران برای کار در محل شرکت شروع می کنند، اما در برخی موارد ممکن است تصمیم بگیرند که یک یا دو کارمند استخدام کنید. در این مورد، منظور ما این است که شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه های استخدام کارمندان و حقوق دادن به آنها، مشاوران فروش B2B را به صورت قراردادی یا پیمانکاری خدمات، دعوت به همکاری می کنند. برخی نیز در این میان سعی دارند به صورت دائمی از این مشاوران فروش بهره ببرند.

چه بخواهید از مشاوران فروش B2B به صورت قراردادی استفاده کنید یا آنها را استخدام کنید، نحوه همکاری و دریافت خدمات آنها برای افزایش فروش، فوت و فن های خاص خودش را دارد. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند.

در این متن به مزایا و معایب استخدام مشاوره فروش B2B در مقابل خدمات مشاوره قراردادی کوتاه مدت، اشاره شده است.

استخدام مشاور فروش B2B به صورت دائمی برای شرکت

کارمندی که در جایگاه مشاور فروش B2B کار می کند، شخصی است که تحت قرارداد استخدام قانونی و دائمی، در شرکت شخص دیگری کار می کند؛ طبق قرارداد، کارفرما حق دارد جزئیات عملکرد مشاور فروش را کنترل کند.

وقتی شما به عنوان مدیر، یک کارمند را برای شغل مشاور فروش استخدام می کنید، این مزیت را در اختیار دارید که می توانید کارکرد و عملکرد آن شخص را به طور کامل در طول کار، کنترل و هدایت کنید. شما می توانید آن فرد را به روشی که می خواهید کارها انجام شوند، آموزش دهید و از آن شخص بخواهید فقط و فقط برای شرکت شما کار کند. در این حالت، مشاور فروش نمی تواند برای شرکت دیگری، خدمات خود را ارائه دهد.

در این مدل نحوه همکاری با یک مشاور فروش B2B، مدیران شرکت ها در مورد وظایفی که به کارمند اختصاص می دهند یا در مورد امکان اخراج یا تعلیق کار، اختیار کامل دارند و هیچ محدودیت برای کنترل عملکرد این کارمند نخواهند داشت!

از طرف دیگر، مشاوران فروش در یک مجموعه ثابت، با انبوهی از قوانین و مقررات که به آنها اعلام می شود، روبرو هستند. دولت، میزان پرداخت دستمزد یا حقوق، اضافه کاری و سایر قوانین کار را تنظیم می کند. پرداخت این مبالغ ثابت بر عهده مدیر شرکت است. در این قرارداد ثابت، مدیران موظف هستند که بیمه، مالیات حقوق، بیمه بیکاری و حقوق دیگر را به کارمند خود پرداخت کنند.

اگر می خواهید مشاوران فروش B2B را به صورت ثابت برای شرکت خود استخدام کنید، حتماً به این موارد توجه داشته باشید. این نوع قراردادهای همکاری از برخی جهات، مزیت محسوب می شوند و از دیدگاه دیگر، ممکن است چندان مناسب نباشند!

همکاری با مشاور فروش B2B به صورت مستقل و قرارداد کوتاه مدت

مزایا و معایب استفاده از خدمات مشاوران فروش B2B به صورت مستقل، کاملاً بر عکس حالتی است که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم. در این روش، شرکت می تواند به صورت خدمات مستقل، از مجموعه هایی استفاده کند که بهترین مشاوران فروش را به کار گرفته اند. مؤسسه های خدمات مشاوره فروش B2B، به صورت قراردادی و در مدت زمان معین، مشاور فروش را برای شرکت در نظر می گیرند تا آن شرکت به اهداف خود دست پیدا کند. قراردادها می توانند 6 ماهه یا یک ساله باشند.

شما می توانید به یک مشاور فروش B2B مستقل، وظایفی را اختصاص دهید و برنامه های فروش و بازاریابی مورد نظر خود را با او در میان بگذارید، اما نمی توانید به آن شخص بگویید که چگونه کار را انجام دهد یا چه کاری را در اولویت قرار دهد و یا چه کارهایی را نباید انجام دهد. یک مشاور فروش مستقل می تواند برای شرکت های دیگر هم کار کند، علاوه بر اینکه با شرکت شما در حال همکاری است. او می تواند ساعت کار خود را تعیین کند و اغلب، ابزارهای شخصی خود را فراهم می کند.

از طرف دیگر، شما به عنوان مدیر یک شرکت باید مبلغی را هر ساله برای مشاور یا مشاوران فروش B2B پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به مدت زمان قرارداد شما محاسبه می شود. مسئولیت های حقوق و دستمزد برای یک مشاور مستقل، به طور قابل توجهی، کمتر از یک کارمند استخدام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان پیروز

مشاور و مدرس فروش b2b

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]