اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909264816514937

بهترین ایرلاین های پرواز در دوران ویروس کرونا در ایران

کد: 139909264816514937

https://bit.ly/3nxUPa1

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از مواردی که باعث شده است که صنعت گردشگری با چالش های فراوانی روبه رو شود، ویروس کرونا یا همان کوید 19 می باشد. با توجه به آن بسیاری از مشاغل نیز مجبور به تعطیل کردن فعالیت خود شده اند.

بهترین ایرلاین های پرواز در دوران ویروس کرونا در ایران
بهترین ایرلاین های پرواز در دوران ویروس کرونا در ایران

یکی از مواردی که باعث شده است که صنعت گردشگری با چالش های فراوانی روبه رو شود، ویروس کرونا یا همان کوید 19 می باشد. با توجه به آن بسیاری از مشاغل نیز مجبور به تعطیل کردن فعالیت خود شده اند. شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها یکی از ابعادی می باشد که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی یا کم شدن کار آن ها شده است. اما برخی از شرکت های هواپیمایی وجود دارند که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفا به سود شرکت خود فکر می کنند. در مقابل ایرلاین هایی هم هستند که به سلامت مسافران خود اهمیت میدهند و این امر را در اولویت کار خود قرار داده اند. در این صورت مسافرانی که به دلایل ضروری قصد سفر با هواپیما را دارند، می توانند به ایرلاین هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، مراجعه کنند.

وبلاگ های هتل با بررسی هایی که در این خصوص انجام داده است، توانسته است شرکت های هواپیمایی که سلامت مسافران را در اولویت کار خود قرار داده اند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند را شناسایی کند. در این قسمت به معرفی برخی از آن ها میپردازیم.

با ما همراه باشید:

هیچ گونه تفاوتی در بین سفر های داخلی و خارجی وجود ندارد، چرا که در هر دو آن ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت شود.

قوانینی که باید در همه ایرلاین ها اعمال شود:

  • استفاده از ماسک از لحظه ورود به فرودگاه، در طول پرواز و خروج از فرودگاه مقصد
  • همراه داشتن محلول یا مایع ضدعفونی
  • استفاده از ماسک در طول پرواز
  • به همراه داشتن تنها یک ساک دستی
  • داشتن تست منفی کرونا
  • پر کردن فرم مربوط به به کرونا

در صورت وجود هرگونه علائم مشکوک به کرونا از رفتن به فرودگاه جلوگیری کنند.

بهترین ایرلاین های داخلی

ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از ایرلاین هایی است که در کلیه پرواز های خود، یک پک بهداشتی کامل که حاوی یک جفت دستکش، ماسک، دستمال معطر به آنتی بیوتیک می باشد را به مسافران خود می دهد. این پک بهداشتی در تمامی پرواز های داخلی و بین المللی توسط این ایران ایر به مسافران به صورت رایگان داده می شود. ایران ایر از ابتدای پدید آمدن ویروس کرونا کلیه ناوگان های خود را در تمامی ایستگاه قبل و بعد از پرواز علاوه بر ضدعفونی کردن با محلول ضد عفونی با اشعه UV نیز ضدعفونی میکند.

ایرلاین آسمان

ایرلاین آسمان نیز با رعایت نکات بهداشتی در بین شرکت های هواپیمایی قرار دارد که به سلامت مسافران خود اهمیت می دهد. این ایرلاین قسمت های مختلف خود را مانند بخش های عملیات پرواز، فنی، کارگو و کیترینگ را به صورت مکرر ضدعفونی میکند.

ایرلاین سپهران

ایرلاین سپهران همانند ایران ایر کلیه پروتکل های بهداشتی را در پرواز های خود رعایت می کند. این ایرلاین قبل از پذیرش و ورود مسافران به هواپیما تمامی کانتر ها و هواپیما را ضدعفونی می کنند. همچنین در لحظه ورود مسافران، دمای بدن آن ها را انداز گیری می کنند. به هر یک از مسافران یک بسته بهداشتی کامل که شامل ماسک، دستکش و پد الکلی است، ارائه میشود.

ایرلاین کیش ایر

ایرلاین کیش ایر هم اقداماتی در راستای امنیت مسافران خود انجام داده ات که در زیر به آن ها اشاره میکنیم:

  • ضد عفونی کردن هواپیما قبل از ورود مسافران و بعد هر پرواز
  • ویروس زدایی تمامی قسمت های مانند بخش های عملیات پرواز، فنی، کارگو و کیترینگ
  • اندازه گیری دمای بدن مسافران با دستگاه تب سنج پزشکی و بررسی سلامت آنها
  • ارائه پک بهداشتی به مسافران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی