اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909304824115716

خرید جک‌های پارکینگی

کد: 139909304824115716

https://bit.ly/3pekNzI

، تهران , (اخبار رسمی): برای محافظت از مغازه ها و خانه و پارکینگ های خود باید حتما از جک های پارکینگی استفاده کرد. همچنین برای کم کردن دزدی از مغازه ها میتوان از گیت‌های فروشگاهی استفاده کرد.

خرید جک های پارکینگی
خرید جک‌های پارکینگی

به بازو هایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته میشوند جک پارکینگی گفته میشود. جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های سنگین و بزرگ دارد.

با تعبیه ی جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از ماشین پیاده شوید یا کسی دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند و در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی میکنند.

جک پارکینگی یال نوعی جک پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی است و قابل رقابت با محصولات خارجی است. در ضمن قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر آن، این جک ساخته ی دست هموطنان خودمان است و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود و همین عامل است که بر قیمت این جک پارکینگی اثر گذاشته است.

مقایسه قیمت جک پارکینگی

جک پارکینگی در چندین نوع تولید میشود که کاربرد همه ی آن ها یکی است ولی تفاوت هایی با هم دارند. در ادامه انواع آن ها را معرفی میکنیم.

جک های پارکینگ مکانیکی: این جک ها به خاطر محدودیتی که در تعداد و باز و بسته شدن در طول شبانه روز دارند مناسب برای نصب روی درب مجتمع های مسکونی کم تردد هستند. جک مکانیکی را معمولاروی درب هایی که از لحاظ وزنی سبک هستند تعبیه میکنند. قیمت جک پارکینگی مکانیکی نسبت به سایر جک ها مقرون به صرفه تر است.

جک پارکینگ هیدرولیکی یا پنوماتیکی: این جک بر خلاف جک مکانیکی میتواند درب های سنگین و عریض را به راحتی باز و بسته کند بدون اینکه برای تعداد باز و بسته شدن محدودیت داشته باشد. البته قیمت جک پارکینگی هیدرولیکی نسبت به جک مکانیکی بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان