اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104086164115716

همه چیز درباره گیت فروشگاهی و تگ صدفی و لیبل am را اینجا بخوانید

کد: 140104086164115716

https://bit.ly/3xXpofQ

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از تجهیزات ضد سرقت برای همه افراد به ویژه صاحبان کسب و کار اهمیت ویژه ای دارد. فروشگاه ها به طور کلی در معرض بیشترین سرقت و دزدی هستند در نتیجه برای کاهش ضرر صاحبان کسب و کار به دنبال تجهیزات فروشگاهی ضد سرقت حرفه ای هستند که ما در ادامه متن میخواهیم به معرفی سه مدل از این تجهیزات بپردازیم

گیت فروشگاهی:

اگر دقت کرده باشید، کنار درب خروجی بعضی از فروشگاه ها چیزی شبیه به نرده دیده می‌شود که در واقع آنتنهای فرستنده یا گیرنده ی امواج رادیویی هستند که به آن گیت فروشگاهی گفته می‌شود. فروشگاههای این چنینی دارای سیستم ضد سرقت هستند پس تمامی آنچه که بطور ظاهری از یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی میتوان دید معمولا شامل: دو آنتن، عنصر امنیتی موسوم به تگ و یک ابزار برای جدا کردن تگ از کالا که معمولا کنار صندوقدار قرار دارد می‌باشد. عملکرد گیت فروشگاهی به بیان ساده به این صورت است که دو آنتن که یکی فرستنده ودیگری گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است، در محل خروجی فروشگاه نصب می‌شود. اگر تگی بین دوآنتن قرار گیرد سیستم هشدار میدهد که این هشدار معمولا بصورت یک بوق و یا نوراست و به معنی این است که احتمالا سرقتی در حال وقوع می‌باشد . بنابراین هنگامی که مشتری کالایی را در این فروشگاهها خریداری میکند صندوقدار تگ را از کالا جدا یا آنرا غیر فعال میکند که این کار به صورتهای متفاوتی بنا بر نوع سیستم و نوع تگ انجام می پذیرد.

تگ صدفی:

تگ صدفی یکی از اجزا و متعلقات مربوط به سیستم های ضد سرقت فروشگاهی می باشد که به اسم تگ شل یا دم تگ تیز شناخته می‌شود که متشکل از پلاستیک قالبی و سیم پیچ یا فریت است. این تگ به دو تکه شامل خود تگ و سوزن آن است که فریت و سیم پیچ داخل اجزای اصلی خود تگ است. این محصول دارای رنگ بندی مشکی و سفید است و رنگ مشکی آن پر طرفدار تر است. تگ صدفی با اتصال بر روی البسه یا هر نوع کالای دیگر از سرقت ممانعت به عمل می آورد بدین صورت که هنگامی که تگ دزدگیر صدفی از گیت فروشگاهی هم فرکانس خود عبور نماید با فرستادن پالس به برد داخل آنتن دزدگیر فروشگاهی، موجب هشدار و آلارم گیت می شود و فروشنده یا شخص مسئول را از سرقت مطلع می سازد.

لیبل am:

لیبل AM  لیبلی ضد سرقت است  که از سه لایه آلیاژ کوبالت با روکش پلاستیکی تشکیل شده است که به اسم سافت تگ نیز شناخته می‍‌‌شود. 

به دلیل تکنولوژی به کار رفته در این لیبل، برای جلوگیری از سرقت کالاهای غیر فلزی بسیار مناسب می باشد. عملکرد این تگ بدین صورت است که با الصاق بر روی کالاها از سرقت آن جلوگیری می کند. از طرفی لیبل امنیتی AM برای جلوگیری از سرقت عینک، موبایل و لوازم جانبیش ، لوازم آرایشی همچون عطر بسیار مناسب است. همچنین بسیاری از اصناف دیگر همچون فروشگاه های بدلیجات نیز از لیبل AM برای جلوگیری از سرقت بدلیجات استفاده می کنند.  سایز و ابعاد لیبل ضد سرقت AM  به طول 4 سانتی متر  و عرض 1  سانتی متر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی