اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164847512055

طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای و تولید محتوای تخصصی

ارتقا و بهینه سازی سایت اندیشه نوین شباویز 

کد: 139910164847512055

https://bit.ly/2Kb6aOV

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید اندیشه نوین شباویز  از  ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت اندیشه نوین شباویز 
طراحی سایت و اپلیکیشن تخصصی و حرفه ای شباویز

شرکت شباویز فعال در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، تولید محتوای تصویری و ویدئویی، سئو و خدمات مربوط به استارتاپ به آدرس https://www.shabavizco.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اندیشه نوین شباویز، وبسایت شرکت شباویز فعال در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، تولید محتوای تصویری و ویدئویی، سئو و خدمات مربوط به استارتاپ از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://www.shabavizco.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های سئو ، استارتاپ به فهرست وبسایت اضافه و ارتباط مستقیم با کارشناسان و مشاوره رایگان طراحی سایت و اپلیکیشن برای مخاطبان میسر شده است.
پیام یافتیان مدیرعامل اندیشه نوین شباویز با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و صاحبان کسب و کار و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی در ادامه به سهولت ارتباط مشتریان با شباویز اشاره کرد و به همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارائه پکیج های تولید محتوا، طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت سفارش گذاری آنلاین هستیم.
گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با چهارمین سالروز تاسیس مجموعه اندیشه نوین شباویز، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی شباویز

شرکت اندیشه نوین شباویز با هدف ارائه خدمات تبلیغاتی و توسعه کسب و کار در جهت ارتقاء سیستم های کسب و کار به پشتوانه همت و تلاش دانش آموختگان ایران تاسیس گردید و در زمینه: طراحی سایت و اپلیکیشن، بازاریابی و تبلیغات، تولید محتوای متنی و تصویری شامل : عکاسی، تولید تیزر تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ با استفاده از نیروی کارشناسان جوان، با تجربه، خلاق و متخصص آماده خدمت رسانی به شما است. هدف اصلی ما ارائه بالاترین کیفیت در خدمات، توسعه کسب و کار شما و اجرای دقیق و زمانبندی شده هرگونه پروژه ورودی با توجه به خلاقیت و ایده های نوین در عرصه توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]