اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110156907812055
در دسترس نیست

از تجارت حرفه ای تا استارتاپ، ما شما را تحت پوشش قرار میدهیم

رونمایی از سایت طراحان نوین با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و تولید محتوا

کد: 140110156907812055

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و تولید محتوا و خدمات آنلاین، از سایت طراحان نوین ایران به آدرس www.designersiran.com در 15 دی 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت طراحان نوین با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و تولید محتوا
طراحان نوین ایران با ارائه خدمات طراحی سایت، تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک، عکاسی و مشاوره رایگان

امکانات منحصر به فرد این وبسایت میتوان به تعرفه آنلاین، صدور فاکتور آنلاین، پنل مشتریان و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش و پشتیبانی، ارائه مشاوره توسعه کسب و کار رایگان اشاره کرد.

به گزارش طراحان نوین ایران، سایت www.designersiran.com که یک سایت ارائه خدمات طراحی سایت و تولید محتوای حرفه ای است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات طراحی سایت و تولید محتوا و خدمات آنلاین را تسهیل کند.

پیام یافتیان، مدیر عامل طراحان نوین ایران در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به نیازهای متفاوت کسب و کارهای مختلف در حوزه طراحی سایت و تولید محتوا و همچنین شفاف سازی و تسهیل در روند سفارش گذاری توسط کارفرمایان محترم پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مجموعه طراحان تصمیم بر راه اندازی اولین وبسایت ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ آنلاین با در نظر گرفتن بالاترین کیفیت، تعرفه های اقتصادی و کاملا حرفه ای کردیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « از امکانات منحصر به فرد این وبسایت میتوان به تعرفه آنلاین، قابلیت تغییر پکیج های ارائه شده، صدور فاکتور آنلاین، پنل مشتریان و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش و پشتیبانی، ارائه مشاوره توسعه کسب و کار رایگان اشاره کرد.»

گفتنی است طراحان نوین ایران، به مناسبت این رونمایی، اقدام به برگزاری جشنواره فروش فوق العاده زمستانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت طراحان نوین ایران به آدرس www.designersiran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی شباویز

شرکت اندیشه نوین شباویز با هدف ارائه خدمات تبلیغاتی و توسعه کسب و کار در جهت ارتقاء سیستم های کسب و کار به پشتوانه همت و تلاش دانش آموختگان ایران تاسیس گردید و در زمینه: طراحی سایت و اپلیکیشن، بازاریابی و تبلیغات، تولید محتوای متنی و تصویری شامل : عکاسی، تولید تیزر تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ با استفاده از نیروی کارشناسان جوان، با تجربه، خلاق و متخصص آماده خدمت رسانی به شما است. هدف اصلی ما ارائه بالاترین کیفیت در خدمات، توسعه کسب و کار شما و اجرای دقیق و زمانبندی شده هرگونه پروژه ورودی با توجه به خلاقیت و ایده های نوین در عرصه توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]