اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910174850715802

طراحی سایت یا تبلیغات در اینستاگرام؟

کد: 139910174850715802

https://bit.ly/3iefyxH

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی سایت یا تبلیغات در اینستاگرام، کدام به کسب و کار من کمک می کند؟ یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در زمینه رشد کسب و کارهای اینترنتی پرسیده می شود، این است که از میان بسترهای اینستاگرام و سایت کدام یک می تواند به رشد کسب و کارهای سنتی و افزایش فروش آنها کمک کند؟

طراحی سایت یا تبلیغات در اینستاگرام؟؟
سئو سایت

در رابطه با مزایای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام می توان اینطور گفت که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام جزء ارزان ترین روش های راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

با توجه به اهمیت این موضوع امروز قصد داریم تا در رابطه با این موضوع مهم صحبت کنیم تا در صورتی که شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به زودی کسب و کار خود را از حالت سنتی به اینترنتی رشد دهید و در دو راهی انتخاب طراحی سایت و استفاده از قابلیت های اینستاگرام مانده اید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

طراحی سایت و مزایای آن

بهتر است تا در گام اول به معرفی طراحی سایت و مزایای آن اشاره کنیم تا ابتدا با این بستر اینترنتی برای شروع کسب و کار اینترنتی آشنا شوید و پس از آن به توضیح در رابطه با مابقی موارد بپردازیم.

برای اینکه شما یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید، لازم است تا ابتدا با یک برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت پیرامون این موضوع صحبت کرده و انتظارات اولیه خود از سایتی که قرار است برای شما طراحی شود در میان گذارید.

پس از دریافت مشاوره های لازمه و مشخص شدن طرح اولیه مد نظرتان، برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت مربوطه نسبت به انتخاب یا طراحی قالب متناسب با خواسته های شما از میان قالب های آماده موجود در وب  یا کمک گرفتن از یک گرافیست برای طراحی قالب سایت شما اقدام میکند.

پس از مدتی بین چند روز تا چند هفته بسته به حجم کار، طراحی سایت شما به اتمام رسیده و سایت به شما تحویل داده می شود. در صورتی که آشنایی زیادی با پنل سایت نداشته باشید، معمولا شرکت های طراحی سایت و برنامه نویس ها جلسه ای را برای معرفی بخش های مختلف سایت با شما تنظیم می کنند و بخش های مختلف پنل را به شما آموزش می دهند.

مزایای طراحی سایت

به عنوان اولین و اصلی ترین مزایای طراحی سایت، می توان به این موضوع اشاره کرد که شما مالک تمام سایت هستید و به راحتی می توانید به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشید و انواع محتوایی که مد نظر دارید را بدون محدودیت خاصی بر روی سایتتان قرار دهید.

معایب طراحی سایت

شاید بتوان هزینه بالای طراحی سایت را یکی از اصلی ترین مواردی دانست که مانعی برای شروع کسب و کارهای اینترنتی در این بستر است. در کنار این مورد، می توان به این موضوع اشاره نمود که صرف طراحی سایت نمیتواند عامل موفقیت و فروش شما در بستر اینترنت باشد و شما می بایست علاوه بر طراحی سایت به فکر سئو سایت خود نیز باشید که همین عامل می تواند تا چندین برابر هزینه طراحی سایت برای شما هزینه در بر داشته باشد.

از نظر زمانی در برخی از مواقع، زمانی که برای طراحی و راه اندازی سایت صرف می شود تا چند هفته به طول می انجامد، همچنین در صورتی که قصدی برای سرمایه گذاری بر روی سئو سایت خود داشته باشید، می بایست حداقل 6 ماه برای دریافت نتیجه ایده آل از سایت خود صبر کنید.

راه اندازی یک پیج اینستاگرام و سرمایه گذاری بر روی تبلیغات  در اینستاگرام

در چند سال گذشته اینستاگرام یکی از مهم ترین بسترهای راه اندازی ارزان قیمت و سریع کسب و کارهای اینترنتی بوده است. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه با نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی خود وارد این برنامه شده و صفحه ای ویژه برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

حال اگر قصد فروش محصولات را دارید، کافی است تا تصاویر محصولات خود را با زیبایی و دقت هر چه تمام تر گرفته و در صفحه خود قرار دهید و تلاش کنید تا با تعامل با سایر صفحات و کسب و کارهایی که در بستر اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند، نسبت به شناساندن کسب و کار خود به کاربران اینستاگرامی اقدام نمایید.

در صورتی که کسب و کار شما در زمره کارهای خدماتی است، می بایست بعد از راه اندازی کسب و کار خود نسبت به ارسال پست های مرتبط با حوزه کاری خود اقدام نمایید تا کاربرانی که قصد دنبال کردن پیج شما را دارند پس از بررسی مطالب شما نسبت به دنبال کردن صفحه شما اقدام نمایند.

اگر به دنبال نتیجه سریع تر هستید، می توانید با پرداخت هزینه های مناسب به صفحاتی که احتمال حضور جامعه هدف شما در آنها بیشتر است (به خصوص صفحات مربوط به اینفلوئنسرها) تبلیغات مناسبی برای صفحه خود انجام داده و نسبت به جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام اقدام نمایید.

مزایا و معایب راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

در رابطه با مزایای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام می توان اینطور گفت که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام جزء ارزان ترین روش های راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

از جمله اصلی ترین معایب فعالیت در اینستاگرام نیز می توان به این مورد اشاره کرد که شما هیچگونه تضمینی در رابطه با پایداری صفحه خود از جانب اینستاگرام نخواهید داشت و در صورتی که از قوانین اینستاگرام تخطی کرده باشید و یا کاربران زیادی گزارش صفحه شما را (حتی به غلط) داده باشند، اینستاگرام صفحه شما را خواهد بست و کاری هم از دست شما بر نخواهد آمد.

طراحی سایت یا پیج اینستاگرام؟

بسیاری از کاربرانی که قصد شروع فعالیت در فضای وب را دارند در این دوراهی گیر می کنند که از بین طراحی سایت و فعالیت در اینستاگرام کدام یک را انتخاب کنند. در بالا نسبت به توضیح هر یک به همراه مزایا و معایب آنها اقدام نمودیم، حال تصمیم با شماست که کدام یک را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. ما در ترافیک مدیا پیشنهاد می کنیم که سهم اعظم سرمایه خود را بر روی طراحی و سئو سایت قرار دهید و در کنار آن نیز پیج اینستاگرامی را نیز جهت افزایش شناخت کاربران با برند و محصولات خود مدیریت کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]