اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912165046115802

محتوا برگ برنده‌ی کسب و کارها

معجزه‌ای به اسم محتوای ویدیویی

کد: 139912165046115802

https://bit.ly/30i4RCh

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها تبلیغات به تنهایی هیچ کمکی به پیشرفت و موفقیت کسب وکار شما نمی‌کند. برای موفقیت تبلیغات تان باید از پیش چیزی برای ارائه به مخاطب‌هایتان داشته باشید، چیزی به اسم محتوا. اهمیت محتوای خوب در این زمانه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست.

معجزه‌ای به اسم محتوای ویدئویی
معجزه‌ای به اسم محتوای ویدیویی

این روزها تبلیغات به تنهایی هیچ کمکی به پیشرفت و موفقیت کسب وکار شما نمی‌کند. برای موفقیت تبلیغاتتان باید از پیش چیزی برای ارائه به مخاطب‌هایتان داشته باشید، چیزی به اسم محتوا. اهمیت محتوای خوب در این زمانه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست. رابطه‌ی کسب و کارها و مخاطب‌هایشان از طریق محتوا امکان‌پذیر است و در واقع بدون ارتباط با مخاطب کسب و کاری وجود نخواهد داشت. پس اگر به دنبال ارتباط با مخاطب‌هایتان هستید، چاره‌ای جز تولید محتوا ندارید. وقتی صحبت از محتوا می‌شود هم کیفیت مد نظر است هم هر نوع محتوایی که وجود دارد و از میان انواع محتواها محتوای ویدئویی بهترین انتخاب است.

محتوا برگ برنده‌ی کسب و کارها

یکی از دلایلی که بسیاری از کسب و کارها در برابر پذیرش نیاز به تولید محتوا مقاومت می‌کنند و این حوزه را نادیده می‌گیرند و به روش‌های قدیم برای تبلیغات و بازاریابی خود می‌چسبند این است که به دنبال نقطه‌ای امن و ثابت هستند و بیشتر نمی‌خواهند. در حالی که این تفکر و مقاومت به زودی آن‌ها را از نقطه‌ی امنشان پایین می‌کشد و شکستشان را به همراه می‌آورد.

تمام شرکت‌های بزرگ دنیا کارخانه‌ی تولید محتوا هستند. شاید دانستن این نکته تلنگری باشد برایتان و اهمیت محتوا را درک کنید. این روزها کسب و کارهایی که تولید محتوا دارند، موفق‌ترین‌ها در حوزه‌ی خود هستند و برگ برنده با کسانی است که برای مخاطب‌های خود در پلتفرم‌های مختلف محتوا تولید می‌کنند. محتواهای اصولی و هدفمند باعث آشنایی بیشتر مشتری‌ها با شما می‌شوند، برایتان لیدهای جدید به همراه می‌آورند، برای مشتر‌هایتان اعتمادسازی می‌کند و... .

معجزه‌ای به اسم محتوای ویدئویی

محتوا مخاطب را به شما علاقه‌مند می‌کند و دلیلی برایش ایجاد می‌کند تا شما را از میان رقبایتان انتخاب کند. بر خلاف تصور خیلی‌ها محتوا فقط متن نیست. امروزه مفهوم محتوا بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود. صحبت و کلام شما، حرکات بدن شما، صدای شما، نگاه شما ... همه و همه به نوعی محتوا به حساب می‌آیند. به عبارتی هر آنچه که به طریقی بیان می‌شود و مخاطب مفهومی را از آن برداشت می‌کند، محتوا است. محتواهای ویدئویی به تنهایی محتواهای متنی و صوتی هم در درون خود دارند و این معجزه‌ی محتواهای ویدئویی است: کمترین زمان، بیشترین انتقال داده و بیشترین و عمیق‌ترین اثرگذاری.

اهمیت و محبوبیت محتواهای ویدئویی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. شلوغی دنیای امروز، مختصر و مفید بودن محتواهای تصویری، جذابیت‌های بصری از دیگر دلایل محبوبیت این نوع محتوا هستند. یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با محتواهای تصویری، ماندگاری آن‌هاست. آنچه از طریق تصویر بیان می‌شود نسبت به آنچه خوانده یا شنیده می‌شود، به مراتب بهتر در ذهن می‌ماند.

محتواهای ویدئویی و اینستاگرام

محتواهای ویدئویی که تولید می‌کنید می‌تواند از طریق وب سایت شما، شبکه‌های اجتماعی‌تان و هر بستر دیگری که در آن فعالیت دارید به اشتراک گذاشته شود. هدف از به اشتراک‌گذاری محتواها در پلتفرم‌های مختلف جذب مخاطب و وفادار ساختن آن‌ها است.

در این میان تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند بهترین انتخاب برای به اشتراک‌گذاری محتوای ویدئویی باشد زیرا این شبکه‌ی اجتماعی بیشترین تعداد مخاطب را در خود دارد و این تعداد هر روز در حال افزایش است. پس می‌توانید از طریق این پلتفرم مخاطب‌های بیشتر و بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید.

کمپین تولید محتوای ویدئویی در آژانس تبلیغاتی ترافیک مدیا

با توجه به اهمیت محتوای ویدئویی و نیاز کسب و کارها به این نوع محتوا، آژانس تبلیغاتی ترافیک مدیا در کمپینی اقدام به ارائه خدماتی کرده تا با تولید محتوای ویدئویی با کیفیت اولین قدم را برای موفقیت کارتان بردارید. در این کمپین ما 5 سناریو یک دقیقه‌ای برای محتواهای ویدئویی شما در اینستاگرام می‌نویسیم تا طی یک ساعت آن را در استدیویی مجهز که در اختیار شما قرار می‌گیرد، ضبط کنید. پس از آن ویدئوهای ضبط شده با بهترین کیفیت تدوین می‌شوند تا بهترین اثرگذاری را بر مخاطب داشته باشند.

اگر به دنبال راهی برای ارتباط با مخاطب‌هایتان و پیشرفت کارتان هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در این کمپین با ما همراه شوید تا مسیر را برایتان روشن و هموار کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف