اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014873515022

دوره از هـ هدف تا عین عمل

دوره از ه هدف تا عین عمل - موسسه آموزشی ارجمند

کد: 139911014873515022

https://bit.ly/2LIZkBf

، (اخبار رسمی): هدف گذاری در روانشناسی چیست؟ به چه صورت می‌توانیم هدف گذاری کنیم؟ چرا باید برای رسیدن به خواسته‌های خود هدف گذاری کنیم؟

 دوره از ه هدف تا عین عمل - موسسه آموزشی ارجمند
دوره از هـ هدف تا عین عمل

اینکه شخصیت هدفمند چه شکلیه و اصلا چرا باید در زندگی شخصی خودمون هدف داشته باشیم، یکی از سوالاتیه که توی دوره ها زیاد سوال پرسیده میشه، در این دوره ما شما رو برای رسیدن به اهدافتون راهنمایی می‌کنیم.

با دوره هدف گذاری آشنا شوید …

این دوره قطعه‌ای از پازل توسعه فردی – سازمانی شماست که قطعات دیگه اون رو مهندسی زمان، عادت و اراده، ارتباطات هوش معنوی، خواب و زبان ذهن ناخودآگاه شامل می‌شه؛ مجموعه این مهارت‌ها در قالب مدل طلایی موفقیت عصر که بنیان گذار آن ایمان ارجمند راد هست جا می‌گیره.

قبل از ثبت نام قطعی حتما تا انتها این صفحه رو مطالعه کنید و حتی اگر سوالی داشتین به صورت رایگان می‌تونین از مشاوره پشتیبانان موسسه استفاده کنین تا دقیقا محصولی رو تحویل بگیرین که به دردتون بخوره و هزینه اضافی‌ای صرف نکنید؛ برای این‌کار روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید و فرم باز شده رو پر کنین.

لینک ورود به صفحه دوره آموزشی و وبسایت آموزشی ارجمند راد

 

 

ایمان ارجمند راد کیست؟

  • دکتری عالی کسب و کار (DBA) – دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی – سازمانی
  • کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
  • عضو انجمن راهبردی ایران
  • عضو انجمن روانشناسی ایران
  • عضو انجمن مهندسی شیمی ایران
  • عضو انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران
  • نویسنده مجموعه کتاب های مدل طلایی موفقیت عصر
  • برگزارکننده کارگاه‌های آموزشی مهارت فردی و کسب و کار موفق
  • مجری چند هزار نفر ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی در مراکز مختلف علمی، صنعتی و دانشگاهی

دستاورد های دوره از هـ هدف تا عین عمل GSM

اینکه یک نفر صرفا در زندگی هدفی داشته باشه و یا در مواقعی اهداف کوتاه مدت، میان مدت و یا بلند داشته باشه نمیشه گفت به طور کلی شخصیت هدفمند داره، مثل کسی که با چند دقیقه ورزش کردن بهش ورزشکار نمی‎گیم؛ لازمه یاد بگیرین که چطور در تمام طول زندگی اهداف مشخص و دقیق داشته باشین و چطور به تک تک اون‌ها برسین، با طی کردن راه حل‌های دوره شما در تمام زندگیتون یک شخصیت هدفمند از خودتون خواهید ساخت.

بعضی اوقات توی زندگی باید برای رسیدن به اهدافمون صبر کنیم، این صبر به این معنی نیست که دست روی دست بذاریم و برای هدفی که مشخص کردیم کاری نکنیم، اتفاقا برعکس به این معناست که علاوه بر تلاش جسمی و ذهنی‌مون سعی کنیم فضا رو برای رسیدن به هدف مساعدتر کرده و بهش فضا بدیم تا به موقع بهش دست پیدا کنیم، اینکه چه زمان‌هایی باید صبر کنیم و چه زمان‌هایی علاوه بر صبر زیاد باید بجنگیم چیزیه که اغلب ما نمی‌دونیم، توی دوره یاد می‌گیریم چطور با صبر کردن به هدفمون نزدیک و نزدیک تر بشیم.

اگر انسانی مفهوم دقیقی از هدف رو ندونه قطعا در این راه پر پیچ و خم با شک و تردید های فراوانی روبرو خواهد شد اما در پایان این دوره پس از اینکه شما مفهوم دقیقی از هدف متوجه شدید دیگه دچار شک و تردیدی نخواهید شد که هدف من دقیقا چیه؟، یا هدفم رو واقعا درست انتخاب کردم؟، اهدافم با رسالتم در یک راستا هستن یا نه؟ و…

هرکسی توانایی تبدیل شدن به یک شخصیت هدفمند رو نداره، اگر بتونید شخصیت هدفمندی پیدا کنید جزو معدود انسان هایی خواهید بود که همه شمارو با انگشت نشان خواهند داد اصولا به رهبری تبدیل خواهید شد که می تونید به هرکسی مشاوره بدین و بقیه در خدمت اهداف شما هدف‌هاشون رو تعیین کنن چراکه انسان‌های هدفمند جهان به همین شکل عمل می‌کنند.

برای اطلاعات تکمیلی به دوره آموزشی سر بزنید.

دوره از هـ هدف تا عین عمل برای چه کسانی بیشتر مفید است؟

دوره از هـ هدف تا عین عمل برای تمام افرادی که میخواهند رشد کنند و توسعه فردی براشان اهمیت دارد توصیه می‌شود؛ علاوه بر این، سازمان ها به منظور بالا بردن سطح فرهنگی سازمانی خود و بهره وری کارمندان، به این نکات نیاز پیدا خواهند کرد در حقیقت بهتر است بگوییم این دوره به درد چه کسانی نمی‌خورد…

چه فرقی بین این محصول و دوره‌های دیگر هدفگذاری و یا مطالب موجود در اینترنت هست؟

این دوره حاصل سال‌ها تجربه و رشد فردی و سازمانی مدرس است که علاوه بر این تجربیات، نکات مهم و تاثیر گذار دوره‌های مشابه رو در قالب یک دوره جامع ارائه کرده است؛ این جامعیت به شما کمک می‌کند که با هر رسالت، ویژن و هر هدفی مسیر خود و اهداف خود را هرچه که هست و به هرشکلی در ذهن خود دارید به سرعت دنبال کنید.

اگر دوره به درد من نخورد چه کنم؟

در بین تمام دوره‌های برگزاری این دوره به صورت فیزیکی و مجازی حتی یک نفر هم وجود نداشته که از راهکارها و محتوای دوره استفاده لازم رو نبرده باشه اما با این حال دوره ضمانت بازگشت وجه داره و شما با خیال راحت می‌تونین سرمایه گذاریتون رو انجام بدین و درصورتی که از محتوا و مطالب به هر علتی رضایت نداشتید و منصرف شدین به مدت هفت روز بعد از ثبت سفارش و پرداخت (قبل از ارسال پکیج فیزیکی دوره) می‌تونین هزینه دوره رو پس بگیرین، برای اینکار کافیه یک تماس با شماره 05138844583 بگیرید و ظرف یک روز تمام هزینه پرداخت شده بهتون عودت داده خواهد شد.

انتشار دوره به صورت رایگان برای بقیه مشکلی داره؟

هر سفارش در سایت فقط برای همان نفر سفارش دهنده فعال خواهد بود و با توجه به اینکه وقت، انرژی و هزینه زیادی برای تولید محتوا و ضبط آن‌ها در طول چندین سال اخیر صورت گرفته از نظر اخلاقی و شرعی کپی محتوای این دوره و دوره‌های دیگر موجود در سایت ممنوع و حرام است و پیگرد قانونی خواهد داشت، اما جهت کمک به فرهنگ و رشد افراد جامعه اجازه تماشای فیلم دوره‌ها برای اعضای خانواده درجه یک سفارش دهنده از طرف ناشر داده شده است.

من دوره‌های دیگر را به صورت حضوری شرکت کردم، لازمه در این دوره هم شرکت کنم؟

هر دوره بسته به موضوع، طبیعتا با سرفصل‌ها و دستاوردهای مختلفی ارائه می‌شه اما حتی به کسانی که دقیقا دوره هدفگذاری موسسه ارجمند رو به صورت حضوری شرکت کردند توصیه می‌شه حتما دوره مجازی رو هم خریداری کنند چرا که علاوه بر دریافت آپدیت دوره به صورت رایگان و سالیانه، فیلم دوره رو تماما در اختیار خواهند داشت و امکان مرور در هر مکانی براشون امکان پذیر خواهد بود، ضمنا این دسته از عزیزان میتونن با تماس با شماره 05138844583 کد تخفیف پنجاه درصدی روی دوره دلخواهشون داشته باشند.

الان وقتشه، دست دست نکن!

همه‌ی شرایط فراهمِ که حواست رو به هدف هات بیشتر جمع کنی؛ همین امروز شنبه‌س

روی دکمه سبز سمت چپ کلیک کن…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

javadyasemi

جواد یاسمی: مجری و مشاور سئو حال سئو سایتتون خوبه؟ مشاوره سئو با مشاور سئو رتبه 1 گوگل بین 15 تا 25 برابر بیش از رتبه 10 گوگل می‌فروشد! چی؟! صفحه اول گوگل نیستی؟ سریع تماس بگیر

اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت