اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274915415022

مرتضی خادمیان مربی رسمی پرورش اندام

مرتضی خادمیان - مصاحبه با بهترین مربی رسمی پرورش اندام

کد: 139911274915415022

https://bit.ly/3qD10vi

، (اخبار رسمی): Morteza Khademian was born in 1990 in Shiraz, Iran. He started Gymnastics when he was 6 years old. After a few years, he turned to the sport of Taekwondo. He has provincial championships in both disciplines. He also practiced bodybuilding at the same time as Taekwondo

مرتضی خادمیان - مصاحبه با بهترین مربی رسمی پرورش اندام
مرتضی خادمیان

مرتضی خادمیان در سال ۱۳۶۹ در شیراز ، ایران متولد شد. وی از 6 سالگی ژیمناستیک را آغاز کرد. پس از چند سال به ورزش تکواندو روی آورد. وی در هر دو رشته مسابقات قهرمانی استان ها را دارد.

ورزش بدن سازی از آن دست ورزش‌هایی است که نبود مربی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. انجام اشتباه حرکات می‌تواند باعث شود که به جای پیشرفت در بدن سازی و رشد اندام‌ها با رشد منفی و حتی رشد اشتباه اندام‌ها رو به رو شوید. داشتن یک مربی بدن سازی می‌تواند باعث شود تا مسیر درست و اصولی رشد و پیشرفت در بدن سازی را طی کنید. مرتضی خادمیان مربی رسمی پرورش اندام، با سال‌ها تجربه در زمینه پرورش اندام و کسب مدال‌های مختلف از مسابقات کشوری و بین اللملی در حال حاضر یکی از برترین مربیان رشته پرورش اندام است. 

مرتضی خادمیان مربی رسمی پرورش اندام کیست؟ 

مرتضی خادمیان از همان ابتدای کودکی با ورزش خو گرفته بود. مرتضی خادمیان قهرمان کشوری پرورش اندام در شش سالگی ورزش ژیمناستیک را آغاز کرده است. پس از آن به دلیل علاقه زیاد به ورزشی با میزان تحرک بیشتر به رشته تکواندو پیوست، مرتضی خادمیان برترین مربی پرورش اندام در ایران توانست در استان فارس چندین جایزه قهرمانی را در رشته تکواندو از آن خود کند. 

با توجه به ساختار بدنی و همچنین استعداد بدنی و ذهنی بالای مرتضی خادمیان در رشته بدن سازی، با مشورت با مربیان و همچنین علاقه شدید خود به رشته بدن سازی به ورزش بدن سازی پیوست. مرتضی خادمیان به صورت رسمی و جدی ورزش بدن سازی را از سال 88 آغاز کرد. استعداد بالای بدنی و همچنین پشتکار مرتضی خادمیان در رشته بدن سازی باعث شد که در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از ستارگان دنیای بدن سازی تبدیل شود. مرتضی خادمیان با پشتکار فراوان و با شناسایی استعداد خود توانست به یکی از برترین نفرات رشته بدن سازی تبدیل شود. 

ویژگی‌های مربی‌گری مرتضی خادمیان

کم نیستند افرادی که در رشته بدن سازی مشغول به مربی‌گری هستند اما آنچه که مربی‌گری مرتضی خادمیان را با دیگر مربیان متفاوت می‌کند ارائه برنامه با توجه به شرایط بدنی فرد است. عدم ارائه برنامه درست بدن سازی توسط دیگر مربیان باعث می‌شود که نتیجه بدن سازی به زودی خود را نمایان نکند. 

متکی بودن بر شرایط بدنی فرد

اولین نکته‌ای که در برنامه‌های بدن سازی به آن توجه کافی نمی‌شود، شرایط و فیزیک بدنی فرد است. عدم توجه به این موضوع باعث می‌شود که فرد در مدت زمانی که شروع به فعالیت بدن سازی می‌کند تا زمانی که نتیجه مناسب از بدن سازی را دریافت کند بسیار طولانی است. تمام برنامه‌های ارائه شده بدن سازی مرتضی خادمیان با محوریت فیزیک بدنی فرد و همچنین شرایط بدنی فرد است، همین موضوع باعث می‌شود که فرد بدن ساز در یک دوره نسبتا کوتاه بتواند بیش از دیگر بدن سازان روند رو به رشد را طی کند.

چک کردن مداوم برنامه بدن ساز

ارائه برنامه بدن سازی یکی از کارهای اولیه است، برای اصلاح و همچنین اطلاع دقیق از میزان رشد فرد بدن ساز نیاز است که تمامی حرکات و همچنین روش اجرای برنامه بدن سازی به درستی به اجرا گذاشته شود. مرتضی خادمیان به دلیل آن که خود یکی از برترین بدن سازان کشوری است و خود از نقطه صفر بدن سازی را شروع کرده است به خوبی می‌داند که استفاده از چه روش و قانونی می‌تواند باعث شود که رشد سریع و بدون مشکلی اتفاق بیفتد. 

پس می‌توان گفت قدم دوم در رابطه با ارائه یک برنامه بدن سازی درست و اصولی آن است که بدن ساز به صورت مداوم و پی در پی توسط مربی چک شود تا به خوبی بتواند آنچه که در برنامه بدن سازی نوشته شده است پیاده سازی کند. عدم توجه به برنامه و عدم ارائه راهنمایی پس از ارائه برنامه بدن سازی می‌تواند باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری برای فرد بدن ساز شود، تا اندازه‌ای که احتمال آسیب رساندن به اندام‌های فرد بدن ساز وجود خواهد داشت. 

چک کردن وزن یا همان وزن کشی

یکی دیگر از پارامترهایی که در برنامه بدن سازی مرتضی خادمیان گنجانده شده است وزن کشی مداوم است. عدم وزن کشی مداوم باعث می‌شود تا مشکلات مختلفی برای شما به وجود آید. عدم توجه به وزن بدنی باعث می‌شود تا فرد بدون آن که به از لحاظ بدن شرایط مناسب برای ساخت عضله را داشته باشد تمرینات را پیگیری کند، این موضوع دقیقا مانند باد کردن تیوپ ماشینی است که سوراخ دارد! هر چقدر هم شما با شدت و فشار بالاتری اقدام به باد کردن کنید باز هم به خاطر وجود سوراخ موجود در تیوپ زحمات شما به هدر خواهد رفت. به همین دلیل با توجه به نظر مربی رسمی بادی بیلدینگ مرتضی خادمیان وزن کشی به صورت مداوم و در بازه‌های کوتاه را جزوه برنامه بدن سازی قرار داده است. موارد دیگری برای رشد کردن در بدن سازی وجود دارد که بیشتر این موارد با تجربه به دست می‌آید. 

قهرمان فیزیک پرورش اندام مرتضی خادمیان به دلیل آن که تجربه بسیار طولانی در ورزش بدن سازی دارد و از دوران کودکی خود با ورزش خو گرفته است به صورت دقیق و مورد به مورد اقدام به درج این موارد در برنامه بدن سازی می‌کند. 

افتخارات بدن سازی مرتضی خادمیان

اگر بخواهیم در رابطه با افتخارات بدن سازی مرتضی خادمیان صحبت کنیم باید از افتخارات و عنوان‌های کسب کرده در کودکی و نوجوانی شروع کنیم. در ادامه به افتخارات بدن سازی مرتضی خادمیان اشاره خواهیم کرد. 

قهرمان چند دوره مسابقات تکواندو در استان فارس

داور رسمی پرورش اندام

مربی رسمی پرورش اندام

قهرمان فیزیک پروش اندام

قهرمان جهان ماسل شو دبی

قهرمان دانشجویان ایران

قهرمان کشوری جام بیتوکلاسیک

قهرمان چندین دوره در استان فارس

و ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

javadyasemi

جواد یاسمی: مجری و مشاور سئو حال سئو سایتتون خوبه؟ مشاوره سئو با مشاور سئو رتبه 1 گوگل بین 15 تا 25 برابر بیش از رتبه 10 گوگل می‌فروشد! چی؟! صفحه اول گوگل نیستی؟ سریع تماس بگیر

اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]