اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011255708115022

روشان فام

کد: 140011255708115022

https://bit.ly/3BhjVBG

، (اخبار رسمی): شرکت روشان فام در زمینه خود سالیان سال است که خوش درخشیده و معتبر است. این شرکت در سال 1382 تاسیس شده است و در زمینه رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت دارد.

روشان فام
روشان فام

شرکت روشان فام در زمینه خود سالیان سال است که خوش درخشیده و معتبر است. این شرکت در سال 1382 تاسیس شده است و در زمینه رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت دارد. اولین محموله صادراتی که در این شرکت اتفاق افتاد در سال 1386 بود که با کیفیت بسیار خوب رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و مناسب تر در بازار توجه خریداران و بازرگانان را جلب کرد. محصولاتی که این شرکت ارائه می دهد بسیار با کیفیت و مرغوب است به همین دلیل معروفیت خاصی را در بین خریداران رنگ و ... پیدا کرده است.

در سال  1397 شرکت روشان فام با توجه به نیاز بازارهای صادراتی برای توسعه محصولات این شرکت تصمیم برای راه اندازی دپارتمان و خط تولید انواع تینر با هدف تکمیل محصولات صادراتی اقدام کرد. با حجم زیادی از تولید تینر در بازار توانست به کشور های همسایه صادر کند و اهداف خود را گسترش دهد. به همین دلیل تینر های این شرکت برای رقیق سازی انواع رنگ ها بسیار کاربردی و مناسب است و هرکدام برای رنگ های متنوع کاربرد خاص خود را دارند. به دلیل کیفیت بسیار خوب تینر ها و رنگ های این شرکت رنگ کردن و نقاشی بسیار آسان و راحت شده است. در ادامه این مقاله زمینه فعالیت روشان فام را به طور مفید برای شما کاربران توضیح خواهیم داد.

زمینه فعالیت روشان فام شرکت روشان فام در زمینه های که درادامه خواهیم گفت فعالیت دارد.

هر کدام ازاین محصولات انواع بسیار متنوعی دارند که با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب عرضه می شوند. کاربرد های هر کدام ازاین محصولات متفاوت است که در سایت هر کدام نوشته شده و می توان اطلاعات لازم را برای خرید کسب کرد.

شرکت روشان فام در توسعه بازار های صادراتی و پوشش های صنعتی داخلی در کشور بسیار موفق شده است. به همین دلیل توانسته در رتبه “C” وزارت راه و شهرسازی ایران دست یابد. در خط تولید پوشش های ترافیکی به موفقیت چشم گیری رسیده است. شرکت روشان فام تولید کننده رنگ مشهد است که در زمینه خود بسیار معتبر و معروف شده است. به همین دلیل صادرات را به کشور های دیگر شروع کرده که باعث پیشرفت بیشتر این شرکت می شود.

تماس با روشان فام روشان فام شرکت و کارخانه بسیار مدرن و معتبری دارد که در آدرس های گفته شده کارخانه این شرکت در مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز1، صنعت 9 و 11 قرار دارد و دفتر این شرکت در مشهد بولوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806 قرار دارد.  برای اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید می توان به شماره موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷ تماس حاصل فرمایید.

برای دسترسی راحت تر و بهتر شما عزیزان ایمیل این شرکت هم وجود دارد تا در هر زمان بتوانید سوالات خود را با کارشناسان و متخصصان روشان فام در میان بگذارید.

ایمیل : [email protected]

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات روشان فام به سایت این شرکت مراجعه و اطلاعات لازم را به دست آورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

javadyasemi

جواد یاسمی: مجری و مشاور سئو حال سئو سایتتون خوبه؟ مشاوره سئو با مشاور سئو رتبه 1 گوگل بین 15 تا 25 برابر بیش از رتبه 10 گوگل می‌فروشد! چی؟! صفحه اول گوگل نیستی؟ سریع تماس بگیر

اطلاعات تماس
  • 093769*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید