اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044877715901

درب پارکینگ تاثیر زیادی در نمای ساختمان دارد

کد: 139911044877715901

https://bit.ly/2YwmjC4

، تهران , (اخبار رسمی): درب پارکینگ ساختمان می تواند هویت یک ساختمان باشد. امروزه انواع مختلفی از درب پارکینگ در ایران طراحی و تولید می شود. درب پارکینگ مدرن همواره از بهترین درب های پارکینگ محسوب می شود. امنیت بالا به همراه ظاهر زیبا و ساده از خصوصیات درب پارکینگ مدرن است.

درب پارکینگ تاثیر زیادی در نمای ساختمان دارد.
درب پارکینگ الیزه یکی از زیبا ترین درب های پارکینگ ساختمان و ویلا به شمار میرود.

درب پارکینگ یکی از ارکان مهم ساختمان از نظر زیبایی و استحکام به شمار می‌آید. درب زیبای ساختمان می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند. یک درب خوب باید از جهت امنیت و کنترل ترافیک مناسب عمل کند. یک درب پارکینگ ممکن است بارها و بارها باز و بسته شود، همچنین در معرض نور خورشید و آلودگی‌های مختلف هوا قرار بگیرد؛ به همین منظور باید کیفیت رنگ‌آمیزی آن بالا باشد و در آن از ابزار و یراق آلات مقاوم استفاده شده باشد؛ تا در طول زمان دچار خرابی و آسیب نشود. همچنین درب‌ها به علت استفاده در برخی محیط‌ها با شرایط جوی مرطوب، باید از هر گونه زنگ زدگی و پوسیدگی مبرا باشند. گروه تولیدی ثامن درب با تولیدات مرغوب و با کیفیت خود، زمینه انتخابی مطمئن و متنوع را برای مشتریان فراهم کرده است.  نکته مهمی که در انتخاب درب پارکینگ باید به آن توجه کنید، این است که ابتدا باید در نظر داشت درب برای چه مکانی ساخته می‌شود، چرا که درب پارکینگ فلزی ساختمان با درب پارکینگ ویلایی همخوانی ندارد. اما از یک درب ویلایی می‌توان برای درب ساختمان استفاده کرد. 

 درب پارکینگ مدرن

منظور از مدرن بودن درب، سبک کلی آن می‌باشد. یک درب زمانی مدرن می‌‍شود که بیشتر تمرکز بر  روی فرم و تزئینات آن قرار بگیرد. در واقع موضوع اصلی در طراحی یک درب مدرن، پاکیزگی،‌ توجه به عملکرد طرح و سادگی در آن است. در این نوع درب، استفاده بهینه از فضا مدنظر بوده و مصالح کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند. برای تولید درب‌های مدرن از اشکال هندسی مختلف مثل مربع مستطیل دایره و بیضی استفاده می‌شود که این اشکال مهم‌ترین اجزاء در درب پارکینگ مدرن هستند. درب‌های پارکینگ مدرن دارای طراحی‌های ساده‌ای می‌باشند که به جای توجه به جزئیات درب، فضای کلی درب برای طراحی مدنظر قرار می‌گیرد. همچنین در تولید طرح‌های گوناگون برای درب پارکینگ مدرن، استفاده از پروفیل و شیشه و مواردی این چنینی به چشم می‌خورد. درب پارکینگ مدرن دارای طرح‌ها و مدل‌های خاصی است که علاوه بر داشتن سادگی همواره زیبایی خود را حفظ کرده است.

در حقیقت زمانی که از فضای اصلی درب به منظور تولید انواع درب پارکینگ از جمله فلزی، چوبی، CNC و... استفاده بهینه می‌کنیم، آن درب، یک درب مدرن و به روز اطلاق می‌شود. درب‌های مدرن مطابق با نمای ظاهری ساختمان تولید می‌شوند و نقش و نگار اصلی بر روی آنها شکل می‌گیرد. به همین منوال به درب مدرن تبدیل می‌شوند.

این درب‌ها ظاهری ساده دارند و در آنها از عناصر دکوراتیو استفاده نمی‌شود. درب‌های مدرن، مطابق با اشکال هندسی ساخته می‌شوند؛ چراکه به کارگیری این اشکال در یک جا همخوانی بیشتری با هم دارد و استفاده از یک جزء اضافی این همخوانی را به هم می‌زند. درب پارکینگ مدرن یک درب ساده و شیک است. این درب‌های مدرن برای ساختمان‌هایی که دارای معماری مدرن هستند، بسیار مناسب‌اند؛ چرا که همخوانی خوبی با سایر بخش‌های ساختمان ایجاد می‌کنند. در دربهای پارکینگ مدرن از شیشه و یک فضای خالی استفاده می‌شود. به همین منظور شما یک درب با ظاهری امروزی و کارایی بالا را مشاهده می‌کنید. در صورتی که قصد دارید یک درب فلزی مدرن تهیه نمایید، حتما ذکر کنید که مدرن بودن درب از لحاظ تکنولوژی یا طراحی باشد. چرا که به کار بردن کلمه مدرن دارای دو معنی است.

 درب پارکینگ کلاسیک

 این نوع درب یکی از درب‌های پرطرفدار می‌باشد که همواره مورد استقبال فراوان مشتریان قرار گرفته است. به این دلیل که بیشتر افراد با هر چیزی که نام کلاسیک در آن عنوان شود، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. درب‌های کلاسیک در انواع درب پارکینگ فرفورژه، آلومینیومی و.... موجود هستند. قطعات و اجزای یک درب پارکینگ ساختمان با یکدیگر ارتباط دارند و این طرح‌ها هر یک به دلایلی تولید شده‌اند.

به کارگیری دربهای پارکینگی کلاسیک موجب می‌شود که ساختمان اصالت خود را حفظ کند و بیشتر برای افرادی مناسب است که در گذشته تعلق خاطر دارند و با نوستالژی‌های خود در ارتباط ‌اند. درب‌های کلاسیک به خصوص درب فرفروژه، دارای زیبایی چشمگیری هستند.

درب‌های کلاسیک به ویژه درب پارکینگ فرفورژه الیزه به علت به کار رفتن عناصر و اجزای مختلف و متنوع همواره در طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند و هیچگاه دمده نخواهند شد. این درب‌های کلاسیک با گذشت زمان طولانی هنوز هم جزو درب‌های زیبا و خاص هستند که طرفداران خاص خود را دارند. نقش‌های به کار رفته در درب‌های کلاسیک از فرهنگ قدیمی و کهن الهام گرفته‌اند و بیشتر مورد علاقه کسانی هستند که به فرهنگ کهن توجه نشان می‌دهند.

درب‌های کلاسیک برای چارچوب‌های بزرگ به صورت دو لنگه قابل تولید هستند و بزرگ بودن درب احساس بزرگی محیط را به افراد می‌دهد. نکته مهمی که در  انتخاب درب‌های کلاسیک باید به آن توجه کرد، میزان همخوانی و تناسب درب با دیوار کنار آن می‌باشد. برای اینکه یک درب خاصیت لوکس بودن خود را داشته باشد، باید مطابق با دیوار اطرافش رنگ آمیزی شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن درب

گروه تولیدی ثامن درب تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ ، درب فرفورژه ، درب لیزری از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت نموده است. کارخانه ثامن درب به مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع در ۳ سالن در منطقه صنعتی آدران ، شهرک زواره ای واقع شده است.. مدیریت جوان به همراه استفاده از پرسنل کار آزموده و متخصص سبب شده تا محصولات ثامن درب همچون نگینی در بین کشورهای همسایه مانند عراق ُ، ترکیه ، امارات ، قطر به همراه بیش از ۲۵ اروپایی و آمریکایی بدرخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید