اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911254912215901

درِ فرفورژه زیباترین و ایمن‌ترین گزینه به‌عنوان درِ ویلا است

کد: 139911254912215901

https://bit.ly/3qcKAcF

، تهران , (اخبار رسمی): درِ فرفورژه ویلایی تاثیر بسیار زیادی بر نمای ساختمان ویلا دارد. قطعات مستحکم و زیبای فرفورژه به همراه استفاده از جوش co2 و رنگ الکترواستاتیک تضمین کننده امنیت درِ فرفورژه هستند.

درب فرفورژه زیبا ترین و ایمن ترین گزینه به عنوان درب ویلا است.
درب فرفورژه ویلایی، درب الیزه

درب فرفورژه ویلایی یکی از اصلی ترین اجزاء یک ساختمان وبلایی به شمار می رود. درب فرفورژه ویلا و شکل آن نقش به سزایی در زیبایی یک ویلا دارد. درب ویلا یا به صورتی ساده تر درب های یک ساختمان راه ارتباط فضای بیرونی و داخلی ساختمان ها هستند که در کنار زیبایی ظاهری، باید از امنیت بالایی برخوردار باشند.در مورد درب ویلایی این که شکل و امنیت درب زیبا و ایمن باشد بسیار مهم است .یک درب فرفورژه ویلایی باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت؟

اولین و مهم ترین نکته  در زمان ساخت یک درب وبلایی فرفورزه امنیت و استحکام درب ویلا است. به هر میزان در زمان طراحی درب فرفورژه ویلا دقت کنید به همان نسبت ورود افراد غریبه و سارقان را به داخل ویلا دشوار خواهید کرد.

استفاده از جوش صنعتی co2 و رنگ الکترو استاتیک در زمان ساخت درب فرفورژه امروزه بسیار اهمیت دارد. جوش co2  سبب میشود تا قطعات فرفورژه در بهترین حالت بر روی درب فلزی جوش داده شوند. در مورد رنگ درب فرفورژه ویلا هم بسیار سخت گیر باشید، رنگ درب ویلا اهمیت بسیار بالایی در شکل ظاهری ساختمان شما دارد. جدا از ظاهر زیبا استفاده از رنگ های الکترو استاتیک پودری سبب میشود تا درب ویلای شما دیر تر پوسیده شود. 

استفاده از مواد اولیه مانند بروفیل ها و قوطی ها ی با کیفیت در ایجاد استقامت و استحکام درب تاثیر فراوانی دارد. چهار چوب درب های فرفورژه از بروفیل است، لولا ها هم به این پرو.فیل ها جوش داده میشوند با توجه به این حقیقت استفاده ازپروفیل با ضخامت مناسب سبب میشود تا لولای درب شما دچار مشکل نشود. 

امکان ساخت تک لنگه و دولنگه درب فرفورژه وجود دارد. با توجه به فضای داخلی ویلا می توانید از درب های تک لنگه یا دو لنگه فرفورژه استفاده کنید. در بسیاری ازمواقع در زمان طراحی به تک لنگه یا دو لنگه بودن درب فرفورزه دقت نمی شود، در صورتی که اگر امکان استفاده از درب های تک لنگه فرفورژه برای ویلای خودتان را دارید حتما از ویژگی استفاده کرده و امنیت و زیبایی درب بارکینگ فرفورژه ویلای خود را تاحد بسیار بالایی بالا ببرید. در درب های تک لنگه با توجه به این که درب به صورت کامل ساخته میشود فوق العاده ایمن تر و زیبا تر خواهد شد. 

در درب ویلایی فرفورژه از لولا های بلبرینگی سه پارچه استفاده می شود که تاثیر زیادی در باز و بسته شدن درب ویلا دارد. 

انواع مختلفی از درب فرفورژه ویلایی طی سالیان گذشته طراحی و تولید شده است، تنوع بالای درب های فرفورژه ویلایی امکان انتخاب یک درب مناسب را برای شما راحت کرده است. امروزه ایران یکی از بزرگترین صادر کننده گان درب فرفورژه، قطعات آماده درب فرفورژه و درب ویلا به شمار می رود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن درب

گروه تولیدی ثامن درب تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ ، درب فرفورژه ، درب لیزری از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت نموده است. کارخانه ثامن درب به مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع در ۳ سالن در منطقه صنعتی آدران ، شهرک زواره ای واقع شده است.. مدیریت جوان به همراه استفاده از پرسنل کار آزموده و متخصص سبب شده تا محصولات ثامن درب همچون نگینی در بین کشورهای همسایه مانند عراق ُ، ترکیه ، امارات ، قطر به همراه بیش از ۲۵ اروپایی و آمریکایی بدرخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید