اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991107488509653

سیستم سازی حقوقی با الهام زارعی

ده اشتباه حقوقی مدیران که منجر به ورشکستگی می‌شود

کد: 13991107488509653

https://bit.ly/2MtHoKQ

، تهران , (اخبار رسمی): در این دوره مدیران با اشتباهات مهلکی که در سال گذشته بسیاری از کسب و کارها را ورشکست نمود آشنا خواهند شد و با ارایه تکنیک های کاربردی می توانند کسب و کار خود را نجات داده و به راحتی وضعیت کنونی کسب و کار خود را به لحاظ حقوقی تحلیل نمایند.

10 اشتباه حقوقی مدیران که منجر به ورشکستگی می شود
وبینار آموزشی 10 اشتباه حقوقی مدیران که منجر به ورشکستگی می شود

به گزارش روابط عمومی فرازمان تدبیر آوید، دوره آموزشی 10 اشتباه حقوقی مدیران با حضور صاحبان کسب وکار در تاریخ 12 بهمن 1399 به میزبانی وب سایت ایوند توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مدیر عامل فرازمان تدبیر آوید هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مدیران و صاحبان کسب وکار بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی دانش صاحبان کسب و کار و ارایه راهکارهای کاربردی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر آنان  در کشورمان فراهم شود.

الهام زارعی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود:  در این دوره مدیران با اشتباهات مهلکی که در سال گذشته بسیاری از کسب و کارها را ورشکست نمود آشنا خواهند شد و با ارایه تکنیک های کاربردی می توانند کسب و کار خود را نجات داده و به راحتی وضعیت کنونی کسب و کار خود را به لحاظ حقوقی تحلیل نمایند.

وی مدرس دوره آموزشی 10 اشتباه حقوقی مدیران را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: وی از  متخصصانی است که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشد.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: تصمیم داریم با پیاده سازی سیستم سازی حقوقی کسب و کار که سیستمی حقوقی و مدیریتی است در سراسر کشور در راستای حفظ امنیت حقوقی بنگاه های اقتصادی گام برداریم.

گفتنی است حضور در این دوره آموزی کاملا رایگان خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت  https://elhamzarei.com/  را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش